Emily1 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg kan gjerne komme, jeg. Men ikke til Trondheim. Hmm, hva med Orkanger? Det er hakket nærmere. Tror ingen tok humoren min der Btw Nudel: Jeg har mykere hud enn alle andre her, så du burde komme til Bergen. Kan ikke la deg bestikke av sjurburgere og sånt! Kan gi deg kos og kjærlighet jeg, nudel Asian love Vanskelig valg detta. Om en av dere bare hadde vært singel! For all del, det var ikke noe negativt ment. Jeg har egentlig masse mening i livet mitt, men klarer likevel ikke å nyte det. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hvorfor har kvinnfolk på seg alltid tskjorte etter du har tatt med de hjem? Hvorfor stjeler dere alltid gensere fra oss? Av samme grunn som vi menn stjeler med oss trusene deres; trofé. 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg er singel jeg, Nudel asl?!?!?! Hvorfor har kvinnfolk på seg alltid tskjorte etter du har tatt med de hjem? Hvorfor stjeler dere alltid gensere fra oss? Sover aldri så godt som når jeg har på meg en t-skjorte til en deilig gutt <3 Ble også anklaget for å stjele den! Når sannheten var at jeg bare fant den liggende i bagen min på mystisk vis! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Tror ingen tok humoren min der Jo, jeg tok den, men valgte å overse den da jeg var skuffet over at du ikke ville komme til trønderland. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ønsker å bosette meg et sted så nær Ekvator som mulig. Fordi der ser det ut til å være veldig idielt, men sommer hele året og fast fin døgnrytme. Spørsmålet er hvor det beste stedet er. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Delvis: Derfor jeg kunne tenke meg å være utvikler fulltid i eget firma. Kunne reist dit jeg ville, og jobbet derfra remote. Eneste kravet er ok tilgang til internett. Tenk å jobbe et sted der man våkner til dette hver morgen: 3 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ikke hver dag du ser en som ønsker å hoppe fra puddefjordsbroen på vei hjem fra jobb.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ikke hver dag du ser en som ønsker å hoppe fra puddefjordsbroen på vei hjem fra jobb....Hoppa han da? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Han sto å snakket med politiet. Jævlig dårlig gjort å gjøre det på en fredag når alle andre skal hjem å ølle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ja, han burde bare hoppa og vært ferdig med det istedet for å lage masse DRAMA for folk som skal hjem og ølle! 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Blir litt som når en eller annen idiot skal ta selvmord i togsporet på morran en ukedag. Tusen takk for at du valgte det tidspunktet.... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Vanskelig valg detta. Om en av dere bare hadde vært singel! Som om L4r5 hadde brydd seg! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ja, han burde bare hoppa og vært ferdig med det istedet for å lage masse DRAMA for folk som skal hjem og ølle! Nå er DU dramatisk. Han burde bare holde seg hjemme Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 4. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 4. juli 2014 "IKKE TA SELVMORD! TENK PÅ ALLE SOM SKAL HJEM OG ØLLE!" 10 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Delvis: Derfor jeg kunne tenke meg å være utvikler fulltid i eget firma. Kunne reist dit jeg ville, og jobbet derfra remote. Eneste kravet er ok tilgang til internett. Tenk å jobbe et sted der man våkner til dette hver morgen: http://38.media.tumblr.com/c1fb02aa3cff2023c39c535b40bf3055/tumblr_n85antELDu1qzwmsso1_1280.jpg Who doesn't want that. Utvikler you say? Hvilket området? Egenkapital? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Web og diverse backend dataflyt- og styringsfu. Ingen egenkapital, og ingen kunder Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kommer du til Bergen? Kanskje jeg burde utsette det til i morra slik at vi kan leke. Foretrekker du single tail eller padle?Honey, I'm home! (Eller i Bergen da) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Får jeg sjurburgere også? Om du kommer, ja. Det er vel like mye ditt ansvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg