Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Utrolig til mobbing som foregår her i tråden.

Bare ikke bry det om det. Det er tydligvis enkelte som bare må kompensere for at de ikke klarer bidra med noe eget selv.

Han ba jo om det! :p

Btw Nudel: Jeg har mykere hud enn alle andre her, så du burde komme til Bergen. Kan ikke la deg bestikke av sjurburgere og sånt!

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha. Herregud så lame. Halve poenget er jo borte når det er en maskin som gjør det.

Enig. God gammeldags over kneet med håndflata (bruk gjerne en skinnhanske så man ikke blir nummen i handa) er fremdeles det beste
Lenke til kommentar

Haha. Herregud så lame. Halve poenget er jo borte når det er en maskin som gjør det.

Enig. God gammeldags over kneet med håndflata (bruk gjerne en skinnhanske så man ikke blir nummen i handa) er fremdeles det beste

Du eller Anfall som ligger over kneet? ;P

Lenke til kommentar

Det som er fantastisk med deg, Sjur, er hvordan du nyter livet, selv om det tilsynelatende mangler mål og mening :p

Ha-ha, ja. Jeg kan jo selvfølgelig nyte livet med mål og mening også, men det er stort sett bare etter klokken ett på natten eller når jeg har et kamera i handen. :p

Lenke til kommentar

Hvorfor har kvinnfolk på seg alltid tskjorte etter du har tatt med de hjem?

Hvorfor stjeler dere alltid gensere fra oss?

Dette er små bekymringer.

MEN HVORFOR STILLER DERE SYSTEMET PÅ 27 GRADER PÅ SOMMEREN?

Digg å våkne opp med lepper du ikke kan strekke på, og gjennomvåt seng. (svette)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...