Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Utrolig til mobbing som foregår her i tråden. Bare ikke bry det om det. Det er tydligvis enkelte som bare må kompensere for at de ikke klarer bidra med noe eget selv. Han ba jo om det! Btw Nudel: Jeg har mykere hud enn alle andre her, så du burde komme til Bergen. Kan ikke la deg bestikke av sjurburgere og sånt! Endret 4. juli 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kan gi deg kos og kjærlighet jeg, nudel Asian love Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Satan så koselig det ble i tråden nå da. Ellers teller jeg ned minuttene til helg. Ser ut som godværet er tilbake i hovedstaden så det blir nok grilling og kos i helgen. Endret 4. juli 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 https://www.youtube.com/watch?v=EWGjZTgxP8E Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kjeven er stiv og vond etter i natt. Aner ikke hvordan det har skjedd. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Gitt for mye av deg selv i løpet av natten 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) (beklager stygg kommentar her. Skal ikke skje igjen) ------ In other news: Farvel Bergen. Ser deg om en uke. Endret 5. juli 2014 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) ** ---------------------- In other news: Farvel Bergen. Ser deg om en uke. Ikke stikk fra Bergen da. Jeg trodde vi skulle leke idag. Endret 5. juli 2014 av L4r5 fjernet sitat av fjernet innhold Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Kommer du til Bergen? Kanskje jeg burde utsette det til i morra slik at vi kan leke. Foretrekker du single tail eller padle? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 https://www.youtube.com/watch?v=y459rlx9tXI Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Haha. Herregud så lame. Halve poenget er jo borte når det er en maskin som gjør det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Ah, nydusja og ubarbert, loke rundt i undertøyet og fundere på om jeg skal lage meg noen fantastiske sandwicher nå, eller senere. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Det som er fantastisk med deg, Sjur, er hvordan du nyter livet, selv om det tilsynelatende mangler mål og mening 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Haha. Herregud så lame. Halve poenget er jo borte når det er en maskin som gjør det.Enig. God gammeldags over kneet med håndflata (bruk gjerne en skinnhanske så man ikke blir nummen i handa) er fremdeles det beste Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Haha. Herregud så lame. Halve poenget er jo borte når det er en maskin som gjør det.Enig. God gammeldags over kneet med håndflata (bruk gjerne en skinnhanske så man ikke blir nummen i handa) er fremdeles det beste Du eller Anfall som ligger over kneet? ;P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Det som er fantastisk med deg, Sjur, er hvordan du nyter livet, selv om det tilsynelatende mangler mål og mening Ha-ha, ja. Jeg kan jo selvfølgelig nyte livet med mål og mening også, men det er stort sett bare etter klokken ett på natten eller når jeg har et kamera i handen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 For all del, det var ikke noe negativt ment. Jeg har egentlig masse mening i livet mitt, men klarer likevel ikke å nyte det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Hvorfor har kvinnfolk på seg alltid tskjorte etter du har tatt med de hjem? Hvorfor stjeler dere alltid gensere fra oss? Dette er små bekymringer. MEN HVORFOR STILLER DERE SYSTEMET PÅ 27 GRADER PÅ SOMMEREN? Digg å våkne opp med lepper du ikke kan strekke på, og gjennomvåt seng. (svette) Endret 4. juli 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg