Emily1 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Joa, du vet, jeg er en ganske likandes kar Beskriv deg selv med tre ord. Jeg trenger kjærlighet. NÅ. På pinne? Isåfall kan jeg ikke hjepe deg. Annet enn det så kan jeg nok manne meg opp og ordne noe Kjærlighet og kos og sånn du vet! Ordna hva da? Endret 3. juli 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg trenger kjærlighet. NÅ. Hopp på neste tog til Trondhjem, så skal jeg overøse deg med kjærlighet og kos. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Beskriv deg selv med tre ord. På pinne? Isåfall kan jeg ikke hjepe deg. Annet enn det så kan jeg nok manne meg opp og ordne noe Kjærlighet og kos og sånn du vet! Ordna hva da? Eventyrlysten, utadvent og usikker. Sånn denne akkurat nå ihvertfall. Ordne kos og kjærlighet og sånn vel Synd vi ikke bor i samme by, ellers hadde jeg invitert deg til en plass i armkroken og en film. Endret 4. juli 2014 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Får jeg sjurburgere også? Om du kommer, ja. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hei, jeg tok toget til Trondheim for noen dager siden - jeg fikk ikke noe kjærlighet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Du sa ikke noe om det. Dessuten, bor ikke du i Trondhjem i disse dager? En vakker dag må vi gå ut for å drikke deg under bordet og spille skjoelbak. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Bodd her i ett år, jeg! Skjønner fortsatt lite av dialekten. Har lært meg at det er pinlig å si "Unnskyld?" flere enn 3 ganger. Da er det bare å nikke og smile. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg delte rom med en fra Nord-Trønderlag da jeg var inne til førstegangstjeneste. De første ukene skjønte jeg knapt et ord hva han sa, han kunne like gjerne snakket spansk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Å bli squirta på av kjæresten <3 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Eventyrlysten, utadvent og usikker. Sånn denne akkurat nå ihvertfall. Ordne kos og kjærlighet og sånn vel Synd vi ikke bor i samme by, ellers hadde jeg invitert deg til en plass i armkroken og en film. Aww, jeg liker eventyrlystne og utadvendte mennesker! Du kan jo flytte hit? Så kan vi gifte oss og kjøpe hus og hund og sånn. Kanskje adoptere smurfen også Om du kommer, ja. Jeg kan gjerne komme, jeg. Men ikke til Trondheim. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hvilken by bor du i Nudelpus? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Du kan jo flytte hit? Så kan vi gifte oss og kjøpe hus og hund og sånn. Kanskje adoptere smurfen også Aww, jeg liker eventyrlystne og utadvendte mennesker! Veldig lyst til å flytte. Hus, hund og sånn... jatakk. Litt mer usikker på det å adoptere smurfen. Skjer forresten med at quotes er mongo, får ofte ikke slettet boksen, som over. Endret 4. juli 2014 av multisync Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hvilken by bor du i Nudelpus? I Nudelby, der hvor alle nudelpusene bor! Hva med deg? Veldig lyst til å flytte. Hus, hund og sånn... jatakk. Litt mer usikker på det å adoptere smurfen. Skjer forresten med at quotes er mongo, får ofte ikke slettet boksen, som over. Smurfen er så søt da. Han kan lage sjurburgere til middag til oss hver dag Du må markere rett over der du skal quote. Tok litt tid før jeg vendte meg til det også. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Forresten! Fullførte du siste level? Klarte å finne min egen strategi som fungerte ypperlig, helt til han jævelen av en jordrotte dukker opp tre skritt unna porten ut -.- Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Forresten! Fullførte du siste level? Klarte å finne min egen strategi som fungerte ypperlig, helt til han jævelen av en jordrotte dukker opp tre skritt unna porten ut -.- Nope, sitter fortsatt fast. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Får jeg sjurburgere også? Om du kommer, ja. kan jeg få sjurburgere? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Får jeg sjurburgere også? Om du kommer, ja. kan jeg få sjurburgere? Kommer an på hvor søt du er. Om du er på høyde med Nudel og Hedvig, joda, om du er søt som Spleen, Mchansern og Vowels, kanskje. Jeg kan gjerne komme, jeg. Men ikke til Trondheim. Hmm, hva med Orkanger? Det er hakket nærmere. e: Bodd her i ett år, jeg! Skjønner fortsatt lite av dialekten. Har lært meg at det er pinlig å si "Unnskyld?" flere enn 3 ganger. Da er det bare å nikke og smile. Jeg har bodd her i 25,5 år og sliter fortsatt med dialekten når folk snakker bredt, og dessverre er det mange av dem med en gang man beveger seg utenfor byene. Det er nok en grunn til at jeg ikke liker å plage folk på gata med tåpelige spørsmål om middag og bystatus og what not. Endret 4. juli 2014 av Datasmurf 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Utrolig til mobbing som foregår her i tråden. Bare ikke bry det om det. Det er tydligvis enkelte som bare må kompensere for at de ikke klarer bidra med noe eget selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg