Llandari Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Er ikke noe peppes her nei. 04440 da? Endret 3. juli 2014 av Llandari 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Vil flytte enda lenger borti gokk. Vil ikke ha tilbringt mat. Var det dolly? Tror ikke dem leverer helt hit heller. Det må eventuelt bli den lokale sjappa her, men der er ikke maten bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Lag taco. Hører rykter om at du har hele huset fylt opp med tacoskjell. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Ryktet går?! Men kom meg på butikken så det blir burger og pom friiii =] Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Blir makrell resten av uken her. Fiskelykke! Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Sitter på Color Line til Larvik og kjeder meg. Kjørt i 7 timer også gjenstår det 4 timer ferge og så 30min kjøre sørover på E18 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Er en fyr som jeg har møtt på mange ganger på vei til butikken osv. Plutselig en dag så hører jeg skudd, og det er fullt av politi rundt området der jeg bor. Bekjente sier det var han jeg har sett mange ganger før, som også har snakket til meg tidligere. Han hadde skadet en person og Avfyrt noen skudd. Han ble tatt senere. Det er ganske creepy da. Han hadde også tatovert tårer under øyne (hva betyr det?) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) En skulle tro at en som har et intimt forhold til Ekte HipHop™ var den som kunne fortelle oss slikt. Endret 3. juli 2014 av Lycantrophe 6 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Utrolig til mobbing som foregår her i tråden. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Tatovering av tårer under øyet kan i følge Wikipedia ha flere forskjellige betydninger. Blant annet at personen har drept noen, en tåre for hvert år personen har sittet inne, eller at personen har blitt voldtatt i fengselet. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Tatovering av tårer under øyet kan i følge Wikipedia ha flere forskjellige betydninger. Blant annet at personen har drept noen, en tåre for hvert år personen har sittet inne, eller at personen har blitt voldtatt i fengselet.Han hadde 3 tårer under øyne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Det betyr buttraped i fengselet i en threesome. Det er en hedersgreie. Gangsta style. Eventuellt har han bare sett et par 50 cent-videoer for mye. Endret 3. juli 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Tatovering av tårer under øyet kan i følge Wikipedia ha flere forskjellige betydninger. Blant annet at personen har drept noen, en tåre for hvert år personen har sittet inne, eller at personen har blitt voldtatt i fengselet.Han hadde 3 tårer under øyne. Så han ut som en gangster? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Tatovering av tårer under øyet kan i følge Wikipedia ha flere forskjellige betydninger. Blant annet at personen har drept noen, en tåre for hvert år personen har sittet inne, eller at personen har blitt voldtatt i fengselet.Han hadde 3 tårer under øyne.Så han ut som en gangster?Han var skallet, gik med mørkere klær, vanlig størrelse. Ikke norsk, men lys i huden. Ganske "skummelt" anskt hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Utrolig til mobbing som foregår her i tråden. Svette gamle mennesker må jo ha noe å gjøre på Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jeg tror jeg elsker deg, multisync. Joa, du vet, jeg er en ganske likandes kar Jeg trenger kjærlighet. NÅ. På pinne? Isåfall kan jeg ikke hjepe deg. Annet enn det så kan jeg nok manne meg opp og ordne noe Endret 3. juli 2014 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg