Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen andre som så aprilspøken i BT i dag? 8DNoes. Jeg var opptatt med å klikke på reptilmiljøet i Norge. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Noen andre som så aprilspøken i BT i dag? 8DNoes. Jeg var opptatt med å klikke på reptilmiljøet i Norge. Lidl-arealene blir tyske bobil-parker! Jeg har knist i hele morges av de forskjellige greiene. Gamer.no sin "Lars Monsen blir spill, basert på Oblivion-motor" var genial på så altfor mange måter (selv om det å spille som Lars Monsen hadde vært litt sånn permanent godmode). Statkraft har også kjørt i gang en forholdsvis omfattende spøk, mens ingen forstår at TPB sin faktisk er en spøk. Og youtube har begynt å rickrolle folk selv. x) Også oppdaget jeg ikke kulturo sin før nå: http://www.kulturo.no/anmeldelser/dvd/pirates/50223 Endret 1. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Og youtube har begynt å rickrolle folk selv. x) som betyr? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Trykk på noen av Featured-videoene, så finner du det ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ahaha, så nice ^^ WoW-communityet har også sin andel småbra spøker WoW til konsoll, bard-class med guitar hero-effekter osv. Men kom igjen folkens, noen av dere må da ha noen sprøe ideer jeg kan lage TV av Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Andpusten! Jeg innså akkurat hvorfor man ikke bør gå med mp3-spillere på. Det har ingenting med hørselskader og sånt å gjøre. Det kommer av at man automatisk vil prøve å gå i takt med musikken. Enkelte sanger gjør at man blir litt sliten. Men kom igjen folkens, noen av dere må da ha noen sprøe ideer jeg kan lage TV av Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 OMG. Det hadde vært så fett. I alle fall om vi skulle laga det i dag, men dette skal være mye stæsj vi mekker utover april og starten av mai, og da er det ikke like aktuelt Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (phibor) im writing a windows based system called NegrOS(evulanjal) lol (qdial) that sounds ghetto (qdial) what will it do? (phibor) nothing, just like true niggers. (nexxai) HAHAHAHAHAHA (phibor) you give it a job and it will fuck it up..then it will smoke your weed and fuck your girlfriend too Smurf: Høytlesning fra bash.org med en helt seriøs maske! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bedre å reke rundt og pule, enn å bli rundpult av ei reke :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (phibor) im writing a windows based system called NegrOS(evulanjal) lol (qdial) that sounds ghetto (qdial) what will it do? (phibor) nothing, just like true niggers. (nexxai) HAHAHAHAHAHA (phibor) you give it a job and it will fuck it up..then it will smoke your weed and fuck your girlfriend too Smurf: Høytlesning fra bash.org med en helt seriøs maske! Dette høres kanskje rasistisk ut, men det er mer sannhet i det sitatet der enn man skulle tro. Fattern er nede i Kongo, som jeg kanskje har nevnt tidligere, hvor de jobber med å ferdigstille subsea-moduler for offshore-industrien. I utgangspunktet så ønsket FMC Technologies å ferdigstille prosjektet i Norge for så å frakte det ferdig ned. Men pga. konsesjonsvilkårene så forpliktet de seg til at en viss andel av arbeidet skulle gjøres av lokale innbyggere. Nå har de et problem: Dagen etter lønningsdag. Da er det ofte så mye som 50% av de lokale arbeiderne som ikke møter opp. De har jo penger så hvorfor skal de trenge å jobbe? Etter en 2-3-4 uker så kommer de tuslende tilbake som om ingenting har hendt. Klar for ny innsats. De vestlige (norske, franske, skotske) arbeiderne der nede bare rister på hodet og sier: "TIA! That is africa. Love it, hate it, but you'll never forget it" Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg skal lage barnebok! =D. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal ha på forsiden av boken. Skal jeg tegne eller skal jeg ta bilder? *Ivirig* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Unger foretrekker barnlige tegninger. Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Japp. Men læreren foretrekker bilder =(... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Be læreren din om å bite seg selv i ræva. Og så sier du "Aprilsnarr!" etterpå. Selv om både du og alle i klassen din vet at du mente det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Forstyrrende drøm. En krysning mellom babyer og gullerøtter. Forstyrrende. Og aprilsnarrer er teite, og jeg gleder meg til i morgen. x) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sett på Nettby: "Jeg er vel i en sjanger får megselv, og liker det... Er ikke helt EMO og ikke hel goth." Næhæ! En emo som tror hun er unik, jo. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sett på Nettby: "Jeg er vel i en sjanger får megselv, og liker det... Er ikke helt EMO og ikke hel goth." Næhæ! En emo som tror hun er unik, jo. APRILSNARR 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Sett på Nettby: "Jeg er vel i en sjanger får megselv, og liker det... Er ikke helt EMO og ikke hel goth." Næhæ! En emo som tror hun er unik, jo. Wow. Det må jo være noe helt nytt! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Forstyrrende drøm. En krysning mellom babyer og gullerøtter. Forstyrrende. Og aprilsnarrer er teite, og jeg gleder meg til i morgen. x) Babygullerøtter? De er forresten gode å knaske på. Neste gang jeg tar turen innom "Forum > Samfunn > Religion, filosofi og livssyn", så skal jeg ha bank så jeg ikke gjør samme feilen igjen.... Det første jeg finner er en pretensiøs drittsekk som ypper så vanvittig. Nei, får roe ned ved tanken på at det snart er lasagne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Neste gang jeg tar turen innom "Forum > Samfunn > Religion, filosofi og livssyn", så skal jeg ha bank så jeg ikke gjør samme feilen igjen....Det første jeg finner er en pretensiøs drittsekk som ypper så vanvittig. Nei, får roe ned ved tanken på at det snart er lasagne EN? Phail... det er minst 100 har jeg følelsen av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg