Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som så aprilspøken i BT i dag? 8D
Noes. Jeg var opptatt med å klikke på reptilmiljøet i Norge.

Lidl-arealene blir tyske bobil-parker!

Jeg har knist i hele morges av de forskjellige greiene. Gamer.no sin "Lars Monsen blir spill, basert på Oblivion-motor" var genial på så altfor mange måter (selv om det å spille som Lars Monsen hadde vært litt sånn permanent godmode). Statkraft har også kjørt i gang en forholdsvis omfattende spøk, mens ingen forstår at TPB sin faktisk er en spøk. Og youtube har begynt å rickrolle folk selv. x)

Også oppdaget jeg ikke kulturo sin før nå: http://www.kulturo.no/anmeldelser/dvd/pirates/50223 :D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Andpusten!

Jeg innså akkurat hvorfor man ikke bør gå med mp3-spillere på.

Det har ingenting med hørselskader og sånt å gjøre. Det kommer av at man automatisk vil prøve å gå i takt med musikken.

Enkelte sanger gjør at man blir litt sliten. :wee:

Men kom igjen folkens, noen av dere må da ha noen sprøe ideer jeg kan lage TV av :p

comicaprilfools4.png

Lenke til kommentar
(phibor) im writing a windows based system called NegrOS

(evulanjal) lol

(qdial) that sounds ghetto

(qdial) what will it do?

(phibor) nothing, just like true niggers.

(nexxai) HAHAHAHAHAHA

(phibor) you give it a job and it will fuck it up..then it will smoke your weed and fuck your girlfriend too

Smurf: Høytlesning fra bash.org med en helt seriøs maske!

Lenke til kommentar
(phibor) im writing a windows based system called NegrOS

(evulanjal) lol

(qdial) that sounds ghetto

(qdial) what will it do?

(phibor) nothing, just like true niggers.

(nexxai) HAHAHAHAHAHA

(phibor) you give it a job and it will fuck it up..then it will smoke your weed and fuck your girlfriend too

Smurf: Høytlesning fra bash.org med en helt seriøs maske!

Dette høres kanskje rasistisk ut, men det er mer sannhet i det sitatet der enn man skulle tro. Fattern er nede i Kongo, som jeg kanskje har nevnt tidligere, hvor de jobber med å ferdigstille subsea-moduler for offshore-industrien.

I utgangspunktet så ønsket FMC Technologies å ferdigstille prosjektet i Norge for så å frakte det ferdig ned. Men pga. konsesjonsvilkårene så forpliktet de seg til at en viss andel av arbeidet skulle gjøres av lokale innbyggere.

Nå har de et problem: Dagen etter lønningsdag.

Da er det ofte så mye som 50% av de lokale arbeiderne som ikke møter opp. De har jo penger så hvorfor skal de trenge å jobbe?

Etter en 2-3-4 uker så kommer de tuslende tilbake som om ingenting har hendt. Klar for ny innsats.

De vestlige (norske, franske, skotske) arbeiderne der nede bare rister på hodet og sier: "TIA! That is africa. Love it, hate it, but you'll never forget it"

Lenke til kommentar
Forstyrrende drøm. En krysning mellom babyer og gullerøtter. Forstyrrende.

Og aprilsnarrer er teite, og jeg gleder meg til i morgen. x)

Babygullerøtter? :ermm:

De er forresten gode å knaske på.

Neste gang jeg tar turen innom "Forum > Samfunn > Religion, filosofi og livssyn", så skal jeg ha bank så jeg ikke gjør samme feilen igjen....

Det første jeg finner er en pretensiøs drittsekk som ypper så vanvittig.

Nei, får roe ned ved tanken på at det snart er lasagne

Lenke til kommentar
Neste gang jeg tar turen innom "Forum > Samfunn > Religion, filosofi og livssyn", så skal jeg ha bank så jeg ikke gjør samme feilen igjen....

Det første jeg finner er en pretensiøs drittsekk som ypper så vanvittig.

Nei, får roe ned ved tanken på at det snart er lasagne

EN? Phail... det er minst 100 har jeg følelsen av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...