Mr. Hermonella Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Noen som husker grunnen til hvorfor dere er på diskusjon.no? Tror jeg fikk i oppgave og registrere meg her når jeg gikk på skole, vi skulle lære å debattere Men første posten min her tror jeg var om en bot til mafiaenshevn :3 Endret 3. juli 2014 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Hadde en bruker her rundt årtusenskiftet, så ble den borte etter mange års inaktivitet ( i hvert fall e-postadressen den var knyttet opp mot, var vel start.no eln) . Kom tilbake da jeg hadde spørsmål om en defekt skjerm. Endret 3. juli 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Tror min første post var om skjermkort. Var mye lettere å se tilbake på historikken her tidligere. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Første jeg gjorde var å kommentere en artikkel om nettovervåking, var tydeligvis litt oppegående i en alder av snart 17 i 2007. Men så gikk det rett over til spill. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Hadde visst et spørsmål om vifter som førstepost, men det var jo en god måned etter at jeg registrerte meg, så jeg husker definitivt ikke hvorfor jeg registrerte meg. Sikkert for å lese på forumet. Måtte man ikke være registrert for å lese også i starten? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg var visst på overklokkinga med en gang. Haugevis med orddelingsfeil og greier. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1514677 Ett av mine to første innlegg/tråder. Jeg dævver Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Jeg hang på mopedportalen.com og var med flere stykker derfra over hit og rapet halve forumet. Ble vel bannet hele gjengen Hadde glemt det helt til jeg begynne å nerde meg med mobiltelefoner. Gode gamle fjortiss tiden liksom lool. Hihi Endret 3. juli 2014 av anonympappkasse Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg hang på mopedportalen.com og var med flere stykker derfra over hit og rapet halve forumet. Ble vel bannet hele gjengen Hadde glemt det helt til jeg begynne å nerde meg med mobiltelefoner. Gode gamle fjortiss tiden liksom lool. Hihi Hva skjedde med mopedportalen ? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Lever vel i beste velgående. Har ikke vært der siden jeg begynte å kjøre firehjuling med varmeapparat... Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg hang på mopedportalen.com og var med flere stykker derfra over hit og rapet halve forumet. Ble vel bannet hele gjengen Hadde glemt det helt til jeg begynne å nerde meg med mobiltelefoner. Gode gamle fjortiss tiden liksom lool. Hihi Hva skjedde med mopedportalen ? still alive Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1514677 Ett av mine to første innlegg/tråder. Jeg dævver Noobcake To uker til sommerferie. Om 3 timer. Jadda! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg hang på mopedportalen.com og var med flere stykker derfra over hit og rapet halve forumet. Ble vel bannet hele gjengen Hadde glemt det helt til jeg begynne å nerde meg med mobiltelefoner. Gode gamle fjortiss tiden liksom lool. Hihi Hva skjedde med mopedportalen ?Bedre enn det var før. Nå er det litt mer seriøse moderatorer der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Jeg har 9 timer til sommerferie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 ** 1. juledag i 2009 utstyrte de nigerianske Umar Farouk Abdulmutallab (25) med en bombe som var plassert i underbuksa. Den ble ikke avslørt i sikkerhetskontrollen i Amsterdam, men fungerte heller ikke da den ble detonert over Detroit. 25-åringen ble overmannet av medpassasjerer da underbuksa begynte å brenne. Du snakker om "Great balls of fire" Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1514677 Ett av mine to første innlegg/tråder. Jeg dævver Jeg skjønner at du ble anklaget for trolling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Noen som husker grunnen til hvorfor dere er på diskusjon.no? Tror jeg trengte hjelp til å kjøpe mine første datadeler. Endte vel opp med et GTX460, en AMD prosessor og 4 gb RAM, dette var vel sent i 2010. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Morsomt at nesten alle registrerte seg for å få datahjelp. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Morsomt at nesten alle registrerte seg for å få datahjelp. Lurer på hva svaret hadde blitt om det samme spørsmålet ble stilt på kvinneguiden. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Morsomt at nesten alle registrerte seg for å få datahjelp. Diskusjon,no het opprinnelig Hardware.no, så kanskje ikke så veldig sjokkerende? Jeg kom vel inn via overklokking.no til å begynne med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg