Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Da gjør man ikke sånn skjønner du. Det er ikke fint. Da legger hun opp til å provoser. Nuff said.

Fine ben.

Jeg lurer på når det blir laget en petition for å hive ut krypskyttere fra Facebook. Ja, de som faktisk er problemet. Ønsker forøvrig at tyver, fyllekjørere, diktatorer, harry-handlere og Siv Jensen skal hives ut av Facebook. De provoserer meg.

Ingen trenger ut av Facebook. Bruker ikke facebook og bryr meg ikke. Men for de som ikke skjønte det, så passer flirende victory-pose ikke helt med flotte "forvaltningen" hun driver med. Og så skal man ikke tro så blindt på fine unnskyldninger som kommer heller. Det er lov å tenke litt selv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flyet som styrtet i Andesfjellene. De måtte spise menneskekjøtt. Det ser vi også på filmen om den ulykken.

De har kanskje fortalt om hvordan det smaker.

Ahh, viste ikke at det var laget noen film om den ulykken, hva heter den?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hva betyr det egentlig i det store bildet hva vi gjør? Vi kommer fra stjernene og vi returnerer en dag til stjernene. Vi er bare små brikker i en kosmisk runddans.

Vi er

kun

stjernestøv.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som vet svaret på dette? Jeg har også kontakta DSB og diverse forsikringsselskap, men hvorfor ikke kline til og spørre DNFK når jeg først er i gang?

"Jeg lurer på hvem som har ansvaret om man eier en trampoline som er sikret på korrekt vis og montert etter anvisningene og reiser bort, og noen fremmede går inn på eiendommen og hopper på trampolinen, for så å skade seg.

Dette gjelder både trampoliner som står åpne og forlokkende for barn, unge og voksne med barnet i seg, og trampoliner som er dekt med presenning eller sikkerhetsnett med hengelås på glidelåsen (som begge er urovekkende enkle å fjerne / komme seg under for å få tilfredsstilt hoppetrangen)."

Det er du som har ansvaret hvis den ikke er tilstrekkelig sikret. Hva som er tilstrekkelig er vanskelig å si.
Lenke til kommentar

På med moderatorhatten.

Moderatormelding

Jeg har slettet ett innlegg som ble rapportert for rasistisk innhold.

Det blei veiet og funnet til å være på feil side av streken.

Kommentarer på moderering gjøres som vanlig ikke i tråden, men i tilbakemeldingskategorien eller på PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...