Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg:

Turmeric powder, Coriander powder, Cumin seed powder, Fenugreek, Garam Masala og Curry powder.

Hvorfor i all verden kjøper du alt det for å så kjøpe "curry powder"?

Kosta 55 peso, så jeg kjøpte en pakke :p Jeg vet at curry er bare mix av det her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen av dere som vet svaret på dette? Jeg har også kontakta DSB og diverse forsikringsselskap, men hvorfor ikke kline til og spørre DNFK når jeg først er i gang?

"Jeg lurer på hvem som har ansvaret om man eier en trampoline – som er sikret på korrekt vis og montert etter anvisningene – og reiser bort, og noen fremmede går inn på eiendommen og hopper på trampolinen, for så å skade seg.

Dette gjelder både trampoliner som står åpne og forlokkende for barn, unge og voksne med barnet i seg, og trampoliner som er dekt med presenning eller sikkerhetsnett med hengelås på glidelåsen (som begge er urovekkende enkle å fjerne / komme seg under for å få tilfredsstilt hoppetrangen)."

Lenke til kommentar

Da gjør man ikke sånn skjønner du. Det er ikke fint. Da legger hun opp til å provoser. Nuff said.

Fine ben.

Jeg lurer på når det blir laget en petition for å hive ut krypskyttere fra Facebook. Ja, de som faktisk er problemet. Ønsker forøvrig at tyver, fyllekjørere, diktatorer, harry-handlere og Siv Jensen skal hives ut av Facebook. De provoserer meg.

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Nå er ikke hun dama krypskytter, men ansatt i viltforvaltningen i landet. Hun skyter skadede dyr som hadde dødd uansett for seg selv, eller for å holde bestanden under kontroll. Folk klarer ikke å lese lengre enn overskrift, og da blir det hysteri når saueflokk-mentalititen går amok.

Lenke til kommentar

Facebook-saueflokken er desverre relativt lobotomert når det kommer til å tenke selv, derfor har den "gruppa" 400k likes. For noe vas.

Akkurat som at over 100k underskreiv en petition for å deportere Bieber til Canada, men viktige politiske saker i USA er det ingen som bryr seg om, for det er ikke en facebook-trend. Hadde de samme 100k engasjert seg mot ting som påvirket deres egen hverdag hadde kanskje ting blitt endret.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er ikke hun dama krypskytter, men ansatt i viltforvaltningen i landet. Hun skyter skadede dyr som hadde dødd uansett for seg selv, eller for å holde bestanden under kontroll. Folk klarer ikke å lese lengre enn overskrift, og da blir det hysteri når saueflokk-mentalititen går amok.

Jeg sa aldri at hun var krypskytter. Jeg sendte heller et stikk mot den flokkmentaliteten som du nevner.

Provosert av harry-handlere?

Lite å irritere deg over? :p

Jeg provoserer meg over harry-handlere, AIDS og kattunger. Hiv dem ut av Facebook. Vi trenger en petition for det. Verden er så flinke til å løse problem på denne måten. Enten det, eller så trenger vi en side som vi kan like. Da har vi gjort nok. Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...