Bruker-343442 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Haha! Ja, kanskje det er der hun har det i fra Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Synes det var stilig jeg. Dere andre er bare sjalu fordi dere ikke har ballene! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Toattorveringer.. imponerende skrivefeil Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Hvorfor klager folk på at de er feit i samme øyeblikket de tar seg en is? Er det et tegn på dumhet? Og - kan jeg si, nei, slutt. Jeg vil ikke at du skal bli feit(ere....)! ? Endret 1. juli 2014 av anonympappkasse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Har aldri hørt noen si det. Tror du burde si det, ja. "Den isen gjør deg bare feitere". Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Eller da jeg prøvde å selge min daværende to år gamle søster til nabogutten på fem.Natural born pimp. Det forklarer fedoraen. Endret 1. juli 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Da har jeg begynt på armen. Og jeg er så fornøyd Hva i helvet er det der for noe?! O.o *edit* Ah, barnetegninger. Jau jau, man får gjøre som man vil. Endret 1. juli 2014 av Slimda Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Dere andre er bare sjalu fordi dere ikke har ballene! Nei. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Da har jeg begynt på armen. Og jeg er så fornøyd Hva i helvet er det der for noe?! O.o *edit* Ah, barnetegninger. Jau jau, man får gjøre som man vil. Og i mine øyner er det di kuleste barnetegningene i verden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Det er litt langt ifra å ikke like noe til å "være sjalu fordi man ikke tør selv". Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Noen som vet hvordan man heller ut vann med kaustisk soda (aka. lut)? Går utifra at det vil drepe gresset hvis jeg bare slenger det ut på plenen. Det er også et fint stort stormavløp et par meter unna, men regner vel ikke med at det blir filtrert på noen måte før det dreneres ut (i sjøen?). Har 60 liter, så er ikke barebare å helle det i do heller. Endret 1. juli 2014 av multisync Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Hadde det vært i nærheten skulle jeg gjerne overtatt det. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Noen som vet hvordan man heller ut vann med kaustisk soda (aka. lut)? Går utifra at det vil drepe gresset hvis jeg bare slenger det ut på plenen. Det er også et fint stort stormavløp et par meter unna, men regner vel ikke med at det blir filtrert på noen måte før det dreneres ut (i sjøen?). Har 60 liter, så er ikke barebare å helle det i do heller. Kan man ikke levere slike ting til nærmeste miljøstasjon ? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) 60 liter i en balje som ikke er noe særlig å frakte. Er ikke veldig konsentrert men nok til at jeg tar på meg hansker og vernebriller. Bruker det til å rengjøre en kasse med glassflasker av gangen, men tenkte aldri på hvordan jeg skulle helle det ut før jeg startet. http://forum.norbrygg.no/threads/kristianiastudentenes-haandbryggerlaugs-flasch-o-matic.4858/ Her er fremgangsmåten hvis noen er interressert. Endret 1. juli 2014 av multisync Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Den bitcha her provoserte meg litt Dreper truede dyrearter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Den bitcha her provoserte meg litt Dreper truede dyrearter Det er viktig å presisere at noen av dyrene har hun skutt med bedøvelsespiler, og andre har hun drept på grunn av at de er skadet.Hva er problemet? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Var det bare det altså, javel da så. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Var det bare det altså, javel da så.Det, sammens med at hun bedriver populasjonskontroll på visse dyrearter. Det er ikke at hun betaler med pappas lommebok for å reise rundt og skyte dyr for moro skyld, men at hun faktisk jobber med dette for å holde balansen i naturen i orden. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Neimen ikke mange som har fått med seg det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Hvorfor bry seg om detaljer og fakta og sånt når man kan hoppe på the harassment train. Endret 1. juli 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg