Delvis Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Nå var det veldig godt med kaffe. Må ha meg en kopp til Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Viktig med motivasjon, Zarac, flink du er! Etter militæret har jeg lyst å bare jobbe masse et halvt år også reise jorda rundt i et halvt år! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Tro meg, du trenger mer enn et halvt år, er vel oppe i 8,5 mnd. nå sånn delt på to med reising, og mange steder jeg ikke har vært jeg vil. Go for it, en fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Da har jeg begynt på armen. Og jeg er så fornøyd Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Huffda. Tenk over det skikkelig før dere ødelegger dere sånn. Men hvis man er helt sikker og har tenkt over det, så greit for meg altså. Mener bare det, at det er noe man alltid skal leve med. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Da har jeg begynt på armen. Og jeg er så fornøyd Er det tegninger du lagde i en alder av 4 år? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Ikke vær helt overmoden på dette her nå da! HE HE nå er barcatur bestilt og prosjekt bli bøff på 4 uker startet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Da har jeg begynt på armen. Og jeg er så fornøyd Er det tegninger du lagde i en alder av 4 år? Vil anta det er tegninger kidden hennes har tegnet. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Tro meg, du trenger mer enn et halvt år, er vel oppe i 8,5 mnd. nå sånn delt på to med reising, og mange steder jeg ikke har vært jeg vil. Go for it, en fantastisk opplevelse. Ahaa okei :-) gleder meg, det blir spennende! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Huffda. Tenk over det skikkelig før dere ødelegger dere sånn. Men hvis man er helt sikker og har tenkt over det, så greit for meg altså. Mener bare det, at det er noe man alltid skal leve med. Noen ganger må man bare leve og Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Det er så jævla tåpelig av andre å "advare" mot at tatoveringer varer for livet og håper du ikke angrer bla blabla..faen bryr folk seg om hva man har på kroppen sin for? Tror du virkelig ikke man tenker seg om og velger et motiv man VET man vil se om 20 år også? 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Da har jeg begynt på armen. Og jeg er så fornøyd Er det tegninger du lagde i en alder av 4 år? Vil anta det er tegninger kidden hennes har tegnet. Helt rett. Og hun er 4 år haha Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Sorryyyyyy Det mest ironiske er jo at du advarer etter jeg har gjort det 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Shit. Nå fikk jeg enda ei vakt på søndag. Jaja, søvn og hygiene er uansett oppskrytt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Sorryyyyyy Det mest ironiske er jo at du advarer etter jeg har gjort det Omforladelse. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 HAHA. Jeg bryr meg ikke. Min kropp, min kunst, mitt valg Heldigvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Det så hvertfall mye bedre ut enn mange andre toattorveringer, det kan jeg iallefall si Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Det så hvertfall mye bedre ut enn mange andre toattorveringer, det kan jeg iallefall si Tusen takk for det Er langt fra ferdig men en goood start Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2014 Tatoveringen ser ut som den er inspirert av south park Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg