Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, april er en flott måned! Jeg husket i fjor, da jeg og min far gikk langbent nedover stranden og speidet utover horisonten! Åhåhåh! Det var inderlig saker det, :3

Forresten, er det noen av dere som har vært på Eidsvoll? Jeg hører det skal være fint der denne tiden av året. Var der i fjor sommer, men oppholdet var preget av dårlig vær. Var skuffet, for å si det mildt. Skulle ønske jeg kunne reise dit nå, nå som jeg endelig var klar over hvilke lunefulle værforholder området er kjent for. Stem FRP! :devil:

Hvis du ser denne posten, så er jeg ikke ved mine fulle fem! Stem AKP-LM!

Så hadde jeg plutselig ingen jobb. Bølgene slo atter en gang innover stranden, og føttene mine verket, som spiker mot en kald, hard murvegg. De andre hadde dratt, jeg var alene, alene mot verden. Lyden av måser preget min tilværelse, som en nådeløs påminnelse om at måsene var mine eneste trofaste følgesvenner. En måse ville aldri forlate mitt åsyn, og ei ville jeg forlate dens. Bølgene slo inn mot mitt legeme, så sårt og ømt med sin traustige takt. "En kan drømme seg vekk," tenkte jeg. "Drømme seg over fjerne hauger".

Klokken var blitt mye da jeg ikke klarte mer. Jeg lente meg rolig framover og lot havet ta meg med, ned i fortapthetens blå nirvana. Om jeg noen gang orker et steg til, vil det steget føre meg videre mot det uendelige ukjente. En dag vil jeg reise meg opp liksom fuglen fønix, omkranset av et hav av flammer, et symbol på frykt og respekt ovenfor det ufattelige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken gikk du på?

"Lærerene skal streike til våren, så den prøveeksamen dere skal ha neste uke kommer til å bli ordentlig eksamen."

Eksamensnervene mine slo inn med full styrke, før hun plutselig begynte å le. x)

Lenke til kommentar

Jeg vet. x)

Verste er at hadde jeg tenkt hadde jeg sikkert gjennomskuet den, tho.

Jeg håper det med "streik til våren" blir reelt, da. Å slippe eksamen. Helvete, jeg skulle vandra ut på gatene i lykkerus, og den rusen skulle få fulgt meg resten av sommeren.

Lenke til kommentar

bash er ELZK!

<Khassaki> HI EVERYBODY!!!!!!!!!!

<Judge-Mental> try pressing the the Caps Lock key

<Khassaki> O THANKS!!! ITS SO MUCH EASIER TO WRITE NOW!!!!!!!

<Judge-Mental> fuck me

<[TN]FBMachine> i got kicked out of barnes and noble once for moving all the bibles into the fiction section

<@David> Yay I get laid today! Been a month.... needing it by now

<@Sony> ...........

<@Sony> TMI TMI TMI

<@David> Only a few hundred pounds but its better than nothing

<Malpine> Thanks for the info

<@David> eh?

<@David> damn i meant PAID

<@David> I get PAID today

<@David> dammit

:love:

Lenke til kommentar
<Mendo> lmao there's a wicked lookign spider on my monitor and if i move the mouse around he chases after it

<spitfire> haha mendo

<spitfire> take a screen shot

<spitfire> wait

<spitfire> that made no sense

<MasterG> .....................................................................

..................................

<judas> where's pacman when you need him?

<Mikkel> If you went camping and you got REALLY drunk with your friend and you

woke up the next morning with a condom stuck up your ass would you tell anybody?

<Celestya> i dont think so

<Mikkel> Wanna go camping?

hihihi :wee:

Endret av edge
Lenke til kommentar
< Alkivar> we're on our way back from partying in NYC over the weekend ... it was like sunday afternoon we're headed back west

< Alkivar> we're cruisin... maybe 130-140mph

< Alkivar> flew past a trooper on the side of the road

< Alkivar> trooper lights up ... siren blasting ... chasing us down the highway

< Alkivar> we're both like should we stop ... there's no way he can catch up to us

< Alkivar> we decided to be good and stop

< Alkivar> cop catches up to us ... comes out gun drawn ... pissed as hell

< Alkivar> walks up to the side of the car and goes

< Alkivar> "SON CAN I SEE YOUR PILOT'S LICENSE"

< Alkivar> Jason pulls out his fucking pilot's license

< Alkivar> cop's jaw hits the fucking ground

< Alkivar> most stunned face I've ever fucking seen

< Alkivar> in this practically a whimper goes "get the fuck out of here"

< Alkivar> no ticket... too embarassed apparently

< Alkivar> I'll never forget that day long as I live

< Alkivar> I was sure we were goin to jail

DAGENS

Lenke til kommentar

Hei kafé-gjengere :D

Jeg lager student-TV og trenger tips til hva jeg kan lage TV om. Vi prøver å holde det litt seriøst, og ikke bare fyre i gang sketsjer og parodier, som de året før oss gjorde. Vi har kommet frem til at vi ikke kan toppe det, samt at vi vil prøve å lage noe annet, noe nytt.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...