Skjeggape Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Tidenes merkeligste drøm i natt.. fløy rundt omkring i skandinavia / baltikum oppå en måke som gikk på drivstoff. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Alle som stemmer FrP har selvsagt det samme synet på livet og det meste. Enten det eller så er de bare dum. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Der er nok alle slags mennesker som stemmer Frp, det var det han mente. Ikke det at jeg ikke skjønner problemet for det altså. Endret 29. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Yay! Jeg har nett igjen! Hva skjedde ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Yay! Jeg har nett igjen!Hva skjedde ? Som gjorde at det forsvant eller at det kom tilbake? Det forsvant som følge av lyn i går. Hvordan det kom tilbake veit jeg ikke. Det må du spørre huseieren min om eller noe. Bare våkna opp sånn for en halvannen time siden og da fungerte det igjen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Du vet du har funnet den rette når du plutselig gir blaffen i lista. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Du vet du har funnet den rette når du plutselig gir blaffen i lista. Hehe. Vel, jeg har en i kikkerten som ikke passer inn i mye av listen. Dessverre så har han bestemt seg for at han ikke vil begi seg ut på tobarnsmor-greien så da får jeg nesten bare innfinne meg med å finne enn FF. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Du vet du har funnet den rette når du plutselig gir blaffen i lista. Hehe. Vel, jeg har en i kikkerten som ikke passer inn i mye av listen. Dessverre så har han bestemt seg for at han ikke vil begi seg ut på tobarnsmor-greien så da får jeg nesten bare innfinne meg med å finne enn FF. Når har jeg sagt dette? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Du vet du har funnet den rette når du plutselig gir blaffen i lista. Hehe. Vel, jeg har en i kikkerten som ikke passer inn i mye av listen. Dessverre så har han bestemt seg for at han ikke vil begi seg ut på tobarnsmor-greien så da får jeg nesten bare innfinne meg med å finne enn FF.Når har jeg sagt dette? I fylla i går, da du pulte den jævla eksen din!!! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ja, men hun har jo unge selv! Men jeg gidder ikke anyway. Jeg og damer har aldri vært en god miks. Vurderer homofili. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ja, men hun har jo unge selv! Men jeg gidder ikke anyway. Jeg og damer har aldri vært en god miks. Vurderer homofili. So? Du valgte å pule henne. Det sender visse signaler vettu! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Imponerende liste, darkness|. Jeg kan oppfylle de fleste tingene, men jeg er ikke flink til å snekre, jeg trener ikke og er ikke interessert i å holde meg i form. Ikke er jeg spesielt utadvent heller, og jeg ser ikke på foreldrene mine som normale. Ellers stemmer jeg godt overens med lista di. Sånn minus høyden that is. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Er aldersgrensen på filmene opprettholdene (Bergen Kino)? Hvis en film er 18 års grense på, og en har kjøpt billett hvor en er 17, vil de kreve leg når de skjekker billettene eller hvordan fungerer det? (Jeg er 19, andre er 17) Endret 29. juni 2014 av Lami Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Er aldersgrensen på filmene opprettholdene (Bergen Kino)? Hvis en film er 18 års grense på, og en har kjøpt billett hvor en er 17, vil de kreve leg når de skjekker billettene eller hvordan fungerer det? (Jeg er 19, andre er 17) Tror ikke de pleier å sjekke leg konsekvent, men husker at jeg ble nektet inngang til en film der for mange herrens år siden. Fikk kjøpt billett men ikke sluppet inn. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Er ikke maks aldersgrense 16 år på kino om dagen ? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Pyntet over tven i dag. (Ikke se på at tvbenken ikke er helt på topp) 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Bestilte dette tegnebrettet (https://www.komplett.no/wacom-intuos-s-manga/795939), tenkte jeg skulle forsøke få litt skills og lagd noe kult. Helt nybegynner, så har sett litt på forskjellige folk på youtube som gir tips og råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg