Slimda Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Hm, du burde vel være høy nok for darkness ?Joda, 1.90 høy og hele pakka. Jobber med muskel-delen da. Trener 5 dager i uka. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Slimda: det er bare den fysiske listen. Snakker vi mer enn fysiske krav så trenger du en stor skjerm for å få frem hele Jeg har en 40" TV. Er den stor nok til å få frem listen? Det er 33 cm høydeforskjell på meg og dama Og du er jo lavere enn meg igjen. Damn. Kanskje hvis du scroller litt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Kanskje hvis du scroller litt? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Hm, du burde vel være høy nok for darkness ?Joda, 1.90 høy og hele pakka. Jobber med muskel-delen da. Trener 5 dager i uka. Trodde du var nærmest skalla? Da er du jo diskvalifisert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Trodde du var nærmest skalla? Da er du jo diskvalifisert.Wat? Nei, jeg bare bruker å klippe meg veldig kort. Bruker å klippe meg når jeg nærmer meg emo-sveis. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Hm, du burde vel være høy nok for darkness ?Joda, 1.90 høy og hele pakka. Jobber med muskel-delen da. Trener 5 dager i uka. Hun er 1.61 og asiat, pluss at hun trener tror jeg. Hmm, hvis jeg sier hun veier 52 kg så sikkert ikke det så langt fra mål. Det fikser du ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Hun er 1.61 og asiat, pluss at hun trener tror jeg. Hmm, hvis jeg sier hun veier 52 kg så sikkert ikke det så langt fra mål. Det fikser du !Null stress. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Satan for en kveld. WoahHva skjedde? Hadde sex med eksen som har fått unge osv. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg har en 40" TV. Er den stor nok til å få frem listen? Kanskje hvis du scroller litt? Scroll ved å bruke fingrene på musa... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Satan for en kveld. WoahHva skjedde?Hadde sex med eksen som har fått unge osv. Hvah? Hadde du sex med andre enn meg?!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Kanskje hvis du scroller litt? OK, hvis jeg skal finne meg en kjæreste en gang langt frem i tid: Må like og være flink med barn Ha forståelse for at jeg kommer i pakkeløsning, jeg har to barn som kommer først Klare å behandle ungene mine som sine egne etter hvert, selv om han aldri vil bli pappaen deres Ikke røyke Like å lage mat Være ryddig og flink til å gjøre husarbeid Kunne vaske klær Være handy Ha samme humor som meg Være selvironisk Være flink til å kommunisere Kunne både gi og ta Være villig til å inngå kompromiss Sette meg foran kompiser Like å holde seg i form Ikke være høy på seg selv Gjerne kunne danse - jeg vil lære å danse swing Ha egen bil, fast jobb og ryddig økonomi Ikke for tynn Brede skuldre og synlige biceps Ha pene hender Like teknologi Litt nerd God i sengen Utadvendt og sosial Kunne ta avgjørelser Raus Ha normale foreldre Ha egne venner Villig til å strekke seg for meg Intelligent Kunne få meg til å le Morsom å være sammen med Kle seg ålreit Tålmodig Ha ambisjoner i livet Omsorgsfull Ansvarsfull Klar for forhold Like meg for den jeg er og holde ut med de negative sidene mine Glad i livet Være glad i dyr Ikke stemme frp Være flink til å lytte Ha tid til meg Kjekk Flink til å kysse Kunne utfordre meg litt Arbeidsom Like å være med meg Flink til å massere Glad i å please Kunne snekre, skifte dekk på bilen, ordne med ting i hus og hage. Romantisk og glad i overraskelser. Men det aller viktigste er kjemi, og det er ikke noe man kan beskrive og sette på en liste. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Jeg er et veldig, veldig dårlig menneske Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Litt kravstor kanskje ? 2 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Ikke stemme FrP, jaha? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Flott liste, det må jeg si! Er fint at folk vet hva de vil ha. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Kanskje hvis du scroller litt? OK, hvis jeg skal finne meg en kjæreste en gang langt frem i tid: snip Er ikke du gift ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Ikke stemme FrP, jaha?Faktisk et absolutt krav fra min side, óg. Men tiltrekkes ikke av den personlighetstypen som stemmer FRP heller, så har aldri blitt ett problem 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Litt kravstor kanskje ? I know,jeg kommer til å være singel resten av livet Kanskje hvis du scroller litt? OK, hvis jeg skal finne meg en kjæreste en gang langt frem i tid: snip Er ikke du gift ? Snart separert. Ikke stemme FrP, jaha?Faktisk et absolutt krav fra min side, óg. Men tiltrekkes ikke av den personlighetstypen som stemmer FRP heller, så har aldri blitt ett problem True dat. Ikke stemme FrP, jaha? Vårt syn på livet og generelt det meste ville ikke vært forenelig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Alle som stemmer FrP har selvsagt det samme synet på livet og det meste. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2014 Flott liste, det må jeg si! Er fint at folk vet hva de vil ha. Man lærer en ting eller to om seg selv i løpet av 9 års samliv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg