Datasmurf Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg er 9 cm under høydekravet ditt, røyker ikke, skal vel alltids klare å løfte deg uten videre anstrengelse, pleier å holde meg på todagersskjegg, har hår på hodet, er hygienisk av meg og har andre godlukter i skapet enn "Old Spice". Jeg kan sette pris på en spretten rumpe, det er ikke det, det er bare det at jeg får mer glede ut av et par pupper i hendene. Ikke mer enn en handfull, det er nok for meg. Og jeg synes å huske at du har brukbar bakdel, etter et bilde du posta av den delen i stringtruse i RPP eller RPP2 for flere år siden. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Det er 14 år siden eller noe. Ikke for det, jeg vil nesten påstå at den er mer spretten nå. I hvert fall mer veltrent. ? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Det er 14 år siden eller noe. Ikke for det, jeg vil nesten påstå at den er mer spretten nå. I hvert fall mer veltrent. ?Postet du rumpebilder på nettet som 14åring? Dont tell winza!!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 15 åring tror jeg. Husker ikke helt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Det er 14 år siden eller noe. Ikke for det, jeg vil nesten påstå at den er mer spretten nå. I hvert fall mer veltrent. Jeg trenger bevis på det, du. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har ikke noe behov for å bevise noe Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 helst rundt eller over 190 ikke røyke muskler til å løfte meg uten videre anstrengelse ikke mer en todagerskjegg greit med hår på hodet så jeg har noe å lugge i lukte godt sette pris på spretten rumpe. Imponerende liste. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hadde det ikke vært for at du ville lugge (hvorfor?) kunne jeg tatt på meg styltene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Handler ikke om å lugge, direkte. Men man skal sette pris på å ha noe å holde fast i haha... Slimda: det er bare den fysiske listen. Snakker vi mer enn fysiske krav så trenger du en stor skjerm for å få frem hele Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Duften av et kjønnsorgan. Åssen lukter det egentlig? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hmmm, jeg er ikke høy nok for darkness|. Mangler 4 cm... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Det kan nok lukte så mangt Alle mennesker lukter forskjellig. Da snakker jeg ikke bare om kjønn. En jeg kjenner påstår forresten at spermånde lukter det samme som bananånde. Jeg klarer ikke å spise banan lenger uten å tenke på det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hmmm, jeg er ikke høy nok for darkness|. Mangler 4 cm... Dessuten så bor du på feil sted. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Så høye folk har vel også lange bein og sjumilsstøvler, så kan dem gå dit du bor. Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Bananer og sæd. Snodige greier. Jeg er en flittig onanist og jeg kan med handa på hjertet si at spermen min har aldri luktet som bananer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Haha Du vet hva dem sier om menn med store føtter? Bananer og sæd. Snodige greier. Jeg er en flittig onanist og jeg kan med handa på hjertet si at spermen min har aldri luktet som bananer. Mest sannsynlig spiser du ikke nok banan. Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Jeg bruker bestandig å legge noen skiver banan på Grandisen før den havner i ovnen. Endret 28. juni 2014 av Fuggelbeist Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Dessuten så bor du på feil sted. Enkelte ting er lettere å fikse enn andre Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Dessuten så bor du på feil sted. Enkelte ting er lettere å fikse enn andre Er nok litt i seineste laget å håpe på at du skal begynne å vokse for din del, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg