Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ai,overværer at broren min hjelper pappa med data- og internettgreier. Vondt å høre på.

Det med nettlesere er generelt vanskelig for pappaer å forstå. Særlig siden han tror at å gå på nettsider ved å søke dem opp på Google i IE, er det samme som å bruke Google Chrome.

Lenke til kommentar

:p

Neida, jeg går ikke for menn under 26.

26 for et par uker siden. Men veldig opptatt, faktisk snart gift :fun:

Jeg er veldig singel og faktisk snart skilt :p vel, i hvert fall separert.

Haha, kontrast! Du får finne deg mannebein i kveld da :D
Lenke til kommentar

Det med nettlesere er generelt vanskelig for pappaer å forstå. Særlig siden han tror at å gå på nettsider ved å søke dem opp på Google i IE, er det samme som å bruke Google Chrome.

Et like dårlig alternativ er å bruke google chrome i stedet for en nettleser som bryr seg om dine freedumbs.
Lenke til kommentar

Et like dårlig alternativ er å bruke google chrome i stedet for en nettleser som bryr seg om dine freedumbs.

Jeg driter i hvilken nettleser han bruker, poenget var jo ikke at han nødvendigvis må bruke chrome. Var bare artig å observere hvor lang tid det tok å forklare forskjellen på å gå inn på google.no og å bruke chrome som nettleser.

Lenke til kommentar

Datasmurf: haha! Spørs om du oppfyller mine andre krav: helst rundt eller over 190, ikke røyke, muskler til å løfte meg uten videre anstrengelse (slapp av, jeg veier ikke mer enn ca 52-53kg), ikke mer en todagerskjegg, greit med hår på hodet så jeg har noe å lugge i ;) lukte godt og sette pris på spretten rumpe.

Mener å huske at du sa du var puppemann, så du utgår :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...