darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Neida, jeg går ikke for menn under 26. 26 for et par uker siden. Men veldig opptatt, faktisk snart gift Jeg er veldig singel og faktisk snart skilt vel, i hvert fall separert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Og DER hadde jeg ikke TV lenger. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Og DER hadde jeg ikke TV lenger. Solgt den ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Lynet tok den. Og, nei, jeg kunne ikke dratt ut kontakten. Det kom som lyn fra klar himmel (pun intended). Var den eneste skjermen jeg hadde til PCen også. Nettet forsvant også. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Torden? Hører det romler hardt lenger nord. Bare håpe det drar forbi. Det gjør det nok ikke nei, nå kommer det med stormskritt mot oss her Endret 28. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ai,overværer at broren min hjelper pappa med data- og internettgreier. Vondt å høre på. Det med nettlesere er generelt vanskelig for pappaer å forstå. Særlig siden han tror at å gå på nettsider ved å søke dem opp på Google i IE, er det samme som å bruke Google Chrome. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Neida, jeg går ikke for menn under 26. 26 for et par uker siden. Men veldig opptatt, faktisk snart gift Jeg er veldig singel og faktisk snart skilt vel, i hvert fall separert. Haha, kontrast! Du får finne deg mannebein i kveld da Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hadde eg vore i Bergen i dag, og ikkje i Førde, hadde eg kjøpt billett til Iron Maiden. Kun for supportbanda. Ikkje så interessert i gamlingane. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Neida, jeg går ikke for menn under 26. 26 for et par uker siden. Men veldig opptatt, faktisk snart gift Jeg er veldig singel og faktisk snart skilt vel, i hvert fall separert. Det var Østlandet du bodde på, var det ikke? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Det med nettlesere er generelt vanskelig for pappaer å forstå. Særlig siden han tror at å gå på nettsider ved å søke dem opp på Google i IE, er det samme som å bruke Google Chrome.Et like dårlig alternativ er å bruke google chrome i stedet for en nettleser som bryr seg om dine freedumbs. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Kan ikke se at jeg skrev det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Neida, jeg går ikke for menn under 26. 26 for et par uker siden. Men veldig opptatt, faktisk snart gift Jeg er veldig singel og faktisk snart skilt vel, i hvert fall separert. Det var Østlandet du bodde på, var det ikke? Jepp Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Et like dårlig alternativ er å bruke google chrome i stedet for en nettleser som bryr seg om dine freedumbs. Jeg driter i hvilken nettleser han bruker, poenget var jo ikke at han nødvendigvis må bruke chrome. Var bare artig å observere hvor lang tid det tok å forklare forskjellen på å gå inn på google.no og å bruke chrome som nettleser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Kan ikke se at jeg skrev det. Nei, men du skrev om freedumbs, og min første tanke var da TOR browser. Det var Østlandet du bodde på, var det ikke? Jepp Da får jeg stikke til Østlandet, jeg er jo over 26 og veldig singel. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Nei, men du skrev om freedumbs, og min første tanke var da TOR browser.Stemmer, men det er flere alternativer enn Tor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ja, det håper jeg virkelig, det var bare det som slo meg først. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Datasmurf: haha! Spørs om du oppfyller mine andre krav: helst rundt eller over 190, ikke røyke, muskler til å løfte meg uten videre anstrengelse (slapp av, jeg veier ikke mer enn ca 52-53kg), ikke mer en todagerskjegg, greit med hår på hodet så jeg har noe å lugge i lukte godt og sette pris på spretten rumpe. Mener å huske at du sa du var puppemann, så du utgår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg