Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Har faktisk ikke prøvd noe sånt. Har jeg gått glipp av noe eller er det så sykt oppskrytt som jeg tror? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Selvsagt har du gått glipp av noe. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Man kan dedikere seg til arbeidet, mens man dediserer sanger til noen. Sånn var det, vet du. Jeg tenkte helt feil. Hvorvidt man er dedikert (hengiven) til arbeidet eller ikke har ikke noe med saken å gjøre. En journalist kan godt være "en dedikert fotograf" i den betydningen at fotografi er hans lidenskap, selv om hans arbeidsoppgaver først og fremst inneholder andre ting. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 EspJak1: hvor skal du ta meg (ut på date)? ;pVi kan kle oss snobbete og danse på metro ( der "vi fikk arrangere Xzibit sin bursdagsfest på Metro, og på høsten samme år hadde vi afterparty for bl.a.Rihanna og Kanye West. 50 cent, Tinie Tempa ogKid Cudi har også besøkt oss.") Bare det beste for deg Du danser jo ikke? Betyr dette at jeg må stå for dansingen og du for stirringen? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Man er dedikert om man dediserer seg? [edit] Det er visst to helt like ord. [edit] Meganullt å ikke bruke dokpro. Endret 27. juni 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 EspJak1: hvor skal du ta meg (ut på date)? ;pVi kan kle oss snobbete og danse på metro ( der "vi fikk arrangere Xzibit sin bursdagsfest på Metro, og på høsten samme år hadde vi afterparty for bl.a.Rihanna og Kanye West. 50 cent, Tinie Tempa ogKid Cudi har også besøkt oss.") Bare det beste for deg Du danser jo ikke? Betyr dette at jeg må stå for dansingen og du for stirringen? Av og til gir jeg litt av meg selv, men ja jeg er best til å stirre... *.* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Så du er over 20 i hvert fall. Innafor da Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Selvsagt har du gått glipp av noe. Og du som sa du var Jomfru? Da var det deg som ga meg klamydia. Endret 27. juni 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Hold kjønnssykdommene for dere selv. Jeg vil ikke ha dem! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Hold kjønnssykdommene for dere selv. Jeg vil ikke ha dem! Bare pass deg. Eller så kommer jeg å gir deg gonoré Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Kan man få HIV-virus om man kysser? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Kan man få HIV-virus om man kysser? Ja. Skumle saker. Men er bare homofile som får det da. Så kanskje du er trygg? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Hold kjønnssykdommene for dere selv. Jeg vil ikke ha dem! Bare pass deg. Eller så kommer jeg å gir deg gonoré Jammen glad jeg ikke har delt adressa mi... (Men du er hjertelig velkommen når du er kvitt den altså ) Endret 27. juni 2014 av Llandari Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Ja. Skumle saker. Men er bare homofile som får det da. Så kanskje du er trygg? Hvorfor er det bare gaye som får det? Er det de som er infisert? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Hold kjønnssykdommene for dere selv. Jeg vil ikke ha dem!Bare pass deg. Eller så kommer jeg å gir deg gonoré Jammen glad jeg ikke har delt adressa mi... Er bare for meg å smitte folk i området ditt så vil det nok komme til deg, tilslutt. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Ja. Skumle saker. Men er bare homofile som får det da. Så kanskje du er trygg? Hvorfor er det bare gaye som får det? Er det de som er infisert? Er ikke sikker. Men du finner mye info fra 70-80-tallet som vil gi deg svaret. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Er ikke sikker. Men du finner mye info fra 70-80-tallet som vil gi deg svaret. Det var en periode hvor alle fikk panikk om noen begynte å blø... merkelig nok ikke om det var snakk om neseblod. Det måtte være noe fra en skade. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Er ikke sikker. Men du finner mye info fra 70-80-tallet som vil gi deg svaret. Det var en periode hvor alle fikk panikk om noen begynte å blø... merkelig nok ikke om det var snakk om neseblod. Det måtte være noe fra en skade. Helt absurd hvor mye rart som kom samtidig som HIVen altså. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Helt absurd hvor mye rart som kom samtidig som HIVen altså. Ja, Midt I Smørøyet f.eks. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Gjesp! Slækkefredda. Må snart få i meg resten av min 0.33l cola og komme meg til køys kjenner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg