Piratpjokken Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Når skolen er ferdig skal jeg barrikere meg inne på rommet mitt... nekter å bli lurt i dag (har unngått det hittil... 2 timer igjen til jeg kan stikke av). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har glemt av første april de siste åra. Samme gjelder resten av familien og gjengen min. Litt lei hele greia faktisk Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) jeg også... Her forteller jeg en kompis noe, også er han helt med på det først. Og litt etterpå: "Du lurer ikke meg Peter.." Jeg blir nesten sur Edit: For ikke å snakke om "betal for diskusjon" spøken..... Trodde den kom til å ødelegge dagen for meg Eller rettere sagt: fremtiden. Endret 1. april 2008 av Petersk91 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Merkelig hvor lett folk snubler på ting som dette. Jeg trynte an på PUA sin "Jeg har fått meg dame"-greie, men det var og den eneste jeg har falt for så langt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg håpte egentlig på at den om at hardwarebutikken var sann Endret 1. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Her blir folk lurt... Jeg har holdt meg stort sett på matta hittil, men diskusjon er den eneste som har hatt meg på kroken.. Tror jeg skal slå av FF nå, og gjøre lekser resten av dagen... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Lekser er oppskrytt. Jeg sitter og venter på at det skal bli lunsj, så skal jeg vente på at det skal bli rettslære, så skal jeg vente på Nie i sentrum, så skal vi hjem til meg og lage juice, og så skal vi ikke spise på noen uker. \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bah. Det virker som folka har forsovet seg i dag også. Bare jeg - den som har vært våken hele natta - er våken når vi skal møtes på skolen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Seriøst, hvis ikke jeg får oppmerksomhet fra noe hold snart går jeg og piercer meg i lunsjen, sånn... Bare for å ha noe å gjøre på. -_- Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Lekser er oppskrytt. 1.april er oppskrytt "Die, die, die my darling" *headbang* og jeg som skal øve til kristendomsprøve Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg dro en god en til mattelæreren i dag! Jeg sa at jeg hadde gjort leksene!!! :!: :!: Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 NEEI! hvorfor tenkte ikke jeg på det.. Pokker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Tror jeg skal dra den med at jeg har strøket eksamen jeg. Lure mamma og pappa. edit: ROFL. Mudkips har overtatt deviantArt Endret 1. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 God morgen, kewsepewser 14 timer med søvn, og jeg klarer å forsove meg. Kom ikke mer enn en halvtime for sent, men fortsatt veldig godt gjort. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 God morgen, kewsepewser 14 timer med søvn, og jeg klarer å forsove meg. Kom ikke mer enn en halvtime for sent, men fortsatt veldig godt gjort. hohoi kowsebowsan!^^ Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei kewseclvn Sitter på skolen og smygleser "Menn som hater kvinner" - fantastisk bok Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hy PepsiCo og edge Hihi, nye sitater på bash.org: <N> which is correct, seven and five IS thirteen, or seven and five ARE thirteen?<Joker> Neither. <Joker> Because it's twelve. (+ColdPie) my lesbian coworker's partner is having twins(@uguu) is she hot (+ColdPie) no, she's a real life lesbian (@uguu) oh right l70uke: network connections says it cant find an IP addressdbbolton: open a web browser and type 192.168.1.1 in the address bar dbbolton: what happens l70uke: "please enter disk into drive a" dbbolton: what the FUCK *Kose seg med varm kakao og internett* Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Faaan. Jeg hater 1.april >.< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, faen. Jeg skulle være på skolen for et kvarter siden, må vel stikke. lol @ bash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg