Girllover Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Det som jeg lurer på er hvofor ikke alle mennsker er like vakre?. Det satte seg en dame på bussen som dessverre ikke var heldig med utseende sitt. Selv er jeg ganske pen. Jeg har glatt hud og et vakkert ansiktrekk. Jeg har langt nydeligt mørkebrunt hår og pene øyne. Jeg ser alltid smildens og glad ut. Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Derfor. Endret 27. juni 2014 av Yuruf JapJap 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Alle mennesker er pene. Det er bare ikke alle som ser det... 2 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Det som jeg lurer på er hvofor ikke alle mennsker er like vakre?. Det satte seg en dame på bussen som dessverre ikke var heldig med utseende sitt. Selv er jeg ganske pen. Jeg har glatt hud og et vakkert ansiktrekk. Jeg har langt nydeligt mørkebrunt hår og pene øyne. Jeg ser alltid smildens og glad ut. Hvis man trener, spiser sunt, er positiv og selsikker så er du attraktiv. Det tror jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Ild? Kjør på, er nå du skal lage erfaringer som du tar med deg på gamlehjemmet. Noen som kan tyde hva som blir sunget i bakgrunnen rundt 0:19 til 0:29? Kanskje språkallmektige Datasmurf? Sorry, kan ikke hjelpe deg. Nekter å frivillig høre på noe som helst med Sirkus Eliassen. Fysj! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Har hatt det motsatt jeg. Har vært pen som en jente, sånn som faren til en kamerat spurte han "hva jente er det nå du har funnet deg da?" Æsj. alltid ønsket å være styggere. Pen er bare for jenter. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 På hove snart da Noen her inne som skal dit? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting ♥ aww skal du ta med den lille asiateren din? ^^ En kompis av meg røykte hasj (for første gang) dagen før innrykk. Han var desperat etter å slippe unna. Men, det slo ikke inn på testen. Er man en trent person, som kun prøver det én gang, så forsvinner det svært fort fra kroppen. Så han ba om møte med en psykolog, fortalte om selvmordstanker, og ble sendt hjem etter under ett døgn. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Yuruf Japjap, jeg liker deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Merkelig hvor hekta man kan bli på bluegrass-cover av norske klassikere. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Nei, no masar samordna opptak om prioriteringsfrist og fjas. Må jo begynne å ta stilling til spørsmålet då. Skal eg bli arkivar eller bibliotekar? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Stein saks papir burde løse saken, Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Har vel representanter fra begge linjene her inne. Trial by combat! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Begge er spennende yrker, og om jeg hadde hatt muligheten til å reise tilbake i tid, hadde jeg satt arkivar høyere på listen, og slengt inn bibliotekar også, i stedet for masse mediabullshit og dokumentvitenskap. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Go bananas folkens! La oss kjempe mot denne synden!! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Begge er spennende yrker, og om jeg hadde hatt muligheten til å reise tilbake i tid, hadde jeg satt arkivar høyere på listen, og slengt inn bibliotekar også, i stedet for masse mediabullshit og dokumentvitenskap. Hva med korrekturleser ? Yrket er vel ikke helt dødt enda, men fantes vel i avisredaksjoner ganske lenge. Endret 27. juni 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Er i alle fall sikkert og visst at fleire avisredaksjonar kunne trengt ein ekstra korrekturlesar. Forbaska vrient, det der med studier. Er jo ein sånn som prøver litt forskjellig(lektor, lærar, geografi) i forskjellige byar, men no er det på tide å få seg ei utdanning. Kjenner folk som er bibliotekar og malar eit grådig fint bilde av det, men har jo ein del positiv arbeidserfaring med arkiv. Og så er gamlingane museumsfolk og seier at arkivjobbar har ei sikrare framtid enn bibliotek. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Begge er spennende yrker, og om jeg hadde hatt muligheten til å reise tilbake i tid, hadde jeg satt arkivar høyere på listen, og slengt inn bibliotekar også, i stedet for masse mediabullshit og dokumentvitenskap. Hva med korrekturleser ? Yrket er vel ikke helt dødt enda, men fantes vel i avisredaksjoner ganske lenge. Fikk vite av arbeidspsykologen hos NAV for noen år siden at det var et ganske dødt yrke. Det samme med dedisert fotograf. :/ Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Dedisert fotograf? Du blander ikke med dedikert? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Skjera ? Øl i dag? Yeah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg