Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det som jeg lurer på er hvofor ikke alle mennsker er like vakre?. Det satte seg en dame på bussen som dessverre ikke var heldig med utseende sitt. Selv er jeg ganske pen. Jeg har glatt hud og et vakkert ansiktrekk. Jeg har langt nydeligt mørkebrunt hår og pene øyne. Jeg ser alltid smildens og glad ut. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som jeg lurer på er hvofor ikke alle mennsker er like vakre?. Det satte seg en dame på bussen som dessverre ikke var heldig med utseende sitt. Selv er jeg ganske pen. Jeg har glatt hud og et vakkert ansiktrekk. Jeg har langt nydeligt mørkebrunt hår og pene øyne. Jeg ser alltid smildens og glad ut. :)

Hvis man trener, spiser sunt, er positiv og selsikker så er du attraktiv. Det tror jeg

Lenke til kommentar

Ild? Kjør på, er nå du skal lage erfaringer som du tar med deg på gamlehjemmet.

 

Noen som kan tyde hva som blir sunget i bakgrunnen rundt 0:19 til 0:29? Kanskje språkallmektige Datasmurf?

 

 

Sorry, kan ikke hjelpe deg. Nekter å frivillig høre på noe som helst med Sirkus Eliassen. Fysj!

Lenke til kommentar

Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting ♥

 

aww skal du ta med den lille asiateren din? ^^

En kompis av meg røykte hasj (for første gang) dagen før innrykk. Han var desperat etter å slippe unna. Men, det slo ikke inn på testen. Er man en trent person, som kun prøver det én gang, så forsvinner det svært fort fra kroppen.

 

Så han ba om møte med en psykolog, fortalte om selvmordstanker, og ble sendt hjem etter under ett døgn.

Lenke til kommentar

Begge er spennende yrker, og om jeg hadde hatt muligheten til å reise tilbake i tid, hadde jeg satt arkivar høyere på listen, og slengt inn bibliotekar også, i stedet for masse mediabullshit og dokumentvitenskap.

Hva med korrekturleser ? Yrket er vel ikke helt dødt enda, men fantes vel i avisredaksjoner ganske lenge.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Er i alle fall sikkert og visst at fleire avisredaksjonar kunne trengt ein ekstra korrekturlesar.

Forbaska vrient, det der med studier. Er jo ein sånn som prøver litt forskjellig(lektor, lærar, geografi) i forskjellige byar, men no er det på tide å få seg ei utdanning. Kjenner folk som er bibliotekar og malar eit grådig fint bilde av det, men har jo ein del positiv arbeidserfaring med arkiv. Og så er gamlingane museumsfolk og seier at arkivjobbar har ei sikrare framtid enn bibliotek.

Lenke til kommentar

 

Begge er spennende yrker, og om jeg hadde hatt muligheten til å reise tilbake i tid, hadde jeg satt arkivar høyere på listen, og slengt inn bibliotekar også, i stedet for masse mediabullshit og dokumentvitenskap.

Hva med korrekturleser ? Yrket er vel ikke helt dødt enda, men fantes vel i avisredaksjoner ganske lenge.

 

Fikk vite av arbeidspsykologen hos NAV for noen år siden at det var et ganske dødt yrke. Det samme med dedisert fotograf. :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...