Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

En uke igjen. Det er ikke tilfeldigvis en rik ned som vil ta meg med på ferie til varmere strøk? Jeg kan tilby lange sene kvelder med diablo 3-diskusjoner, en stram rumpe å se på når jeg sprader rundt i bikini og ellers en fantastisk personlighet :p

Om man bare var rik og hadde ferie …

For øvrig har jeg faktisk noe å gjøre på jobb i dag, sånn bortsett fra Vær-Sjur. Det var en gledelig overraskelse å komme hit og faktisk få noe å gjøre. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sommerferien ser omtrent slik ut for meg:

Desucon - bursdag - få besøk - Amsterdam(yeah!) - Nijmegen (ugh:'() - dra på besøk - Tusenfryd - Sommeravslutningsfest -------- militæret!!!!!!!!!!!!!!! :O :D:(:);) ^^

Omg, du skal til Amsterdam og røyke hasj du!

Har ferie jeg og 11. Juli. Da reiser jeg til Norge :D

Lenke til kommentar

Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting ♥

aww skal du ta med den lille asiateren din? ^^

Ah, ja hehe det var denna pisseprøva da :\

Mener jeg så et bilde av deg med uniform og gevær, trodde du allerede var/vært i militæret ?

Hun er med, nå er det hennes tur til å være outsider!

Lenke til kommentar

Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting

Prostituerte? Det er det eneste andre jeg kan komme på som er interessant å prøve i Amsterdam. Eventuelt prøve seg som prostituert da.

Lenke til kommentar

Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting

Prostituerte? Det er det eneste andre jeg kan komme på som er interessant å prøve i Amsterdam. Eventuelt prøve seg som prostituert da.

Kan jo spise trøfler

Lenke til kommentar

Amsterdam er kink, weed, museumer, god mat, fotovandring, sykling, kanaltur, bruktmarkeder og shopping. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Det er så utrolig mye mer å gjøre i Amsterdam enn å tygge trøfler og røyke rev. Er litt lei av at alle tror man drar dit bare for å røyke. Byen har en utrolig sjarm og en fantastisk arkitektur.

SELVFØLGELIG drar jeg innom en coffeshop når jeg er der. When in rome liksom. Men sist gang jeg var der nede gikk det tilsammen to jointer på fem dager (fire overnattinger) og da var vi to som delte. Gjør dere selv en tjeneste og hold dere nyktre hvertfall deler av tida om dere drar dit. Dere går glipp av så utrolig mye om dere ikke gjør det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Møtte nettopp en gjeng cosplayere på toget og fikk free hugs! Min mening er at cosolayere er de søteste menneskene som finnes ^^ ♥ blir spennende å se hva jeg ender opp som i dag, hihi!

Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting ♥

Ah, ja hehe det var denna pisseprøva da :\

Mener jeg så et bilde av deg med uniform og gevær, trodde du allerede var/vært i militæret ?

Hun er med, nå er det hennes tur til å være outsider!

Jeg er med i noe som heter Heimvernsungdommen! Skal i militæret på ordentlig i august :-)

Hmm det finnes jo flere asiatere i Norge enn hvite i Asia? Spesielt Korea/japan tror jeg er sånn som ønsker å holde befolkningen til en og samme etnisitet.

Amsterdam er kink, weed, museumer, god mat, fotovandring, sykling, kanaltur, bruktmarkeder og shopping. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Det er så utrolig mye mer å gjøre i Amsterdam enn å tygge trøfler og røyke rev. Er litt lei av at alle tror man drar dit bare for å røyke. Byen har en utrolig sjarm og en fantastisk arkitektur.SELVFØLGELIG drar jeg innom en coffeshop når jeg er der. When in rome liksom. Men sist gang jeg var der nede gikk det tilsammen to jointer på fem dager (fire overnattinger) og da var vi to som delte. Gjør dere selv en tjeneste og hold dere nyktre hvertfall deler av tida om dere drar dit. Dere går glipp av så utrolig mye om dere ikke gjør det.

Jepp er det jeg også har hørt! Drar med en bra gjeng som har vært der før. Skal dele hotellrom med eksen da, men jeg tror det går bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...