Datasmurf Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 En uke igjen. Det er ikke tilfeldigvis en rik ned som vil ta meg med på ferie til varmere strøk? Jeg kan tilby lange sene kvelder med diablo 3-diskusjoner, en stram rumpe å se på når jeg sprader rundt i bikini og ellers en fantastisk personlighet Om man bare var rik og hadde ferie … For øvrig har jeg faktisk noe å gjøre på jobb i dag, sånn bortsett fra Vær-Sjur. Det var en gledelig overraskelse å komme hit og faktisk få noe å gjøre. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Sommerferien ser omtrent slik ut for meg: Desucon - bursdag - få besøk - Amsterdam(yeah!) - Nijmegen (ugh:'() - dra på besøk - Tusenfryd - Sommeravslutningsfest -------- militæret!!!!!!!!!!!!!!! :O ^^ 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Woo! Sommerferien min består av sommerjobb på fjellet, camping i Sverige og så til slutt gebursdag. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Sommerferien ser omtrent slik ut for meg: Desucon - bursdag - få besøk - Amsterdam(yeah!) - Nijmegen (ugh:'() - dra på besøk - Tusenfryd - Sommeravslutningsfest -------- militæret!!!!!!!!!!!!!!! :O ^^ Omg, du skal til Amsterdam og røyke hasj du! Har ferie jeg og 11. Juli. Da reiser jeg til Norge Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting ♥ aww skal du ta med den lille asiateren din? ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Sommerferien min er én uke, og den bruker jeg på å kjøre til og fra Stavanger for å besøke farmor og hente med meg en fele fra attenhundre og den tid, en og annen offisersfrakk etter farfar, noen vinyler, bøker og en stor samling Märklin-tog. 3 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Småen fikk noe beroligende greier hos tannlegen idag. Så jeg fikk ett lite innblikk i framtiden der hun sjanglet i gangen og blåste i en fløyte.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting ♥ aww skal du ta med den lille asiateren din? ^^ Ah, ja hehe det var denna pisseprøva da :\ Mener jeg så et bilde av deg med uniform og gevær, trodde du allerede var/vært i militæret ? Hun er med, nå er det hennes tur til å være outsider! Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting ♥ aww skal du ta med den lille asiateren din? ^^ Prostituerte? Det er det eneste andre jeg kan komme på som er interessant å prøve i Amsterdam. Eventuelt prøve seg som prostituert da. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting ♥ aww skal du ta med den lille asiateren din? ^^ Prostituerte? Det er det eneste andre jeg kan komme på som er interessant å prøve i Amsterdam. Eventuelt prøve seg som prostituert da. Kan jo spise trøfler Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Det kan man vel hvor som helst. Amsterdam er for meg hasj, tulipaner og Red Light District. Ikke at jeg noen gang har vært der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Amsterdam er kink, weed, museumer, god mat, fotovandring, sykling, kanaltur, bruktmarkeder og shopping. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Det er så utrolig mye mer å gjøre i Amsterdam enn å tygge trøfler og røyke rev. Er litt lei av at alle tror man drar dit bare for å røyke. Byen har en utrolig sjarm og en fantastisk arkitektur. SELVFØLGELIG drar jeg innom en coffeshop når jeg er der. When in rome liksom. Men sist gang jeg var der nede gikk det tilsammen to jointer på fem dager (fire overnattinger) og da var vi to som delte. Gjør dere selv en tjeneste og hold dere nyktre hvertfall deler av tida om dere drar dit. Dere går glipp av så utrolig mye om dere ikke gjør det. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Møtte nettopp en gjeng cosplayere på toget og fikk free hugs! Min mening er at cosolayere er de søteste menneskene som finnes ^^ ♥ blir spennende å se hva jeg ender opp som i dag, hihi! Kan dessverre ikke det!!! Ellers dimmer jeg på innrykksdagen :-( men skal definitivt prøve andre ting ♥ aww skal du ta med den lille asiateren din? ^^ Ah, ja hehe det var denna pisseprøva da :\Mener jeg så et bilde av deg med uniform og gevær, trodde du allerede var/vært i militæret ? Hun er med, nå er det hennes tur til å være outsider! Jeg er med i noe som heter Heimvernsungdommen! Skal i militæret på ordentlig i august :-) Hmm det finnes jo flere asiatere i Norge enn hvite i Asia? Spesielt Korea/japan tror jeg er sånn som ønsker å holde befolkningen til en og samme etnisitet. Amsterdam er kink, weed, museumer, god mat, fotovandring, sykling, kanaltur, bruktmarkeder og shopping. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen. Det er så utrolig mye mer å gjøre i Amsterdam enn å tygge trøfler og røyke rev. Er litt lei av at alle tror man drar dit bare for å røyke. Byen har en utrolig sjarm og en fantastisk arkitektur.SELVFØLGELIG drar jeg innom en coffeshop når jeg er der. When in rome liksom. Men sist gang jeg var der nede gikk det tilsammen to jointer på fem dager (fire overnattinger) og da var vi to som delte. Gjør dere selv en tjeneste og hold dere nyktre hvertfall deler av tida om dere drar dit. Dere går glipp av så utrolig mye om dere ikke gjør det. Jepp er det jeg også har hørt! Drar med en bra gjeng som har vært der før. Skal dele hotellrom med eksen da, men jeg tror det går bra. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Snip. Skal dele hotellrom med eksen da, men jeg tror det går bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Skal dele hotellrom med eksen da, men jeg tror det går bra. 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg pleier ikke å dele sånt på nett men vi har gjort det tre ganger allerede. Alle gangene på fest da, vel og merke. problemet er ikke selve sexen, men om vi begynner å cuddle og snakke om koselige minner, er da det blir farlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Du leker med ilden, frøken. Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 Ild? Kjør på, er nå du skal lage erfaringer som du tar med deg på gamlehjemmet. Noen som kan tyde hva som blir sunget i bakgrunnen rundt 0:19 til 0:29? Kanskje språkallmektige Datasmurf? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2014 45 min og jeg må sette meg i bilen og kjøre til Kristiansand. Oooog jeg har fortsatt ikke pakket eller ryddet her eller hatt en dusj, damn the laziness. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg