Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Trond Haukedal sier i solstråleboken sin; Jeg er en tusseladd, det er verdien min, og det kan ingen ta fra meg.

e:

Fikk plutselig jævlig dårlig samvittighet for all barne-tven jeg fikk mamma til å se på. Det er jo faktisk helt jævlig dårlig

Avhengig av hvor gammel du var og hva du så på, kan du ha rett, men du kan også ta helt feil. Jeg fant igjen et gammelt klipp fra Janosch hvor han fortalte historien om den lille bjørnen og den lille tigeren som dro til Panama, der bananane gror, og viste det til mamma og pappa, etter å ha sett det et par ganger selv med klump i halsen, og de reagerte på samme måte som meg. Nostalgi og flyktig lengsel til en svunnen tid. Så noe av barne-TV da jeg var liten var bra nok til at mine foreldre husker det med et smil. Men så igjen, jeg vil argumentere for at det var mer kvalitet på barne-TV fra '86 til '92.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Tallene har med omkrets rundt brystkassen å gjøre, bokstaven har med selve cup-størrelse å gjøre.

Omkrets rundt brystkassa innebærer jo også cup-størrelse! Hvis ikke det er størrelsen i opp-ned retning da?

Tallet er omkretsen rett under brystene, bokstaven er omkretsen over brystene minus omkretsen under brystene. Større differanse = større bokstav.

Ja, rumpe er mer eller mindre uviktig.

Rompa er viktig fordi lårene er festet til den.

Half_a_woman_by_gnrfk.jpg

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Avhengig av hvor gammel du var og hva du så på, kan du ha rett, men du kan også ta helt feil. Jeg fant igjen et gammelt klipp fra Janosch hvor han fortalte historien om den lille bjørnen og den lille tigeren som dro til Panama, der bananane gror, og viste det til mamma og pappa, etter å ha sett det et par ganger selv med klump i halsen, og de reagerte på samme måte som meg. Nostalgi og flyktig lengsel til en svunnen tid. Så noe av barne-TV da jeg var liten var bra nok til at mine foreldre husker det med et smil. Men så igjen, jeg vil argumentere for at det var mer kvalitet på barne-TV fra '86 til '92.

Vi hadde boken vi. Utrolig koselig!

post-343442-0-01051100-1403793341_thumb.jpg

Endret av Overmoden
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, jeg også. Småsøstrene mine hadde ikke noe forhold til den, så de forsto ikke helt hvorfor jeg var så gira over endelig å finne den igjen.

Husker da jeg var i Stavanger i vinter, så satt pappa og jeg i en bil utenfor en Pizzabaker'n og venta på pizza, og så episoden på tysk, samt hørte på Charta 77s "Lilla björn och lilla tiger". Good times.

Lenke til kommentar

Har et nytt prosjekt. Målet er å klare å føle meg komfortabel uten å måtte bruke så mye sminke på øynene mine. Høres ikke ut som noe big deal, men for meg som har litt komplekser med de asiatiske trekkene mine så blir dette et ganske stort steg :p

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...