Llandari Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Pupper > rumpe Det forklarer hvorfor du aldri var noe interessert i meg Det står pupper, ikke store pupper Det finnes mye fint i små størrelser også. (Hvem har forresten sagt at jeg aldri var interessert i deg?) Endret 26. juni 2014 av Llandari 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 (Hvem har forresten sagt at jeg aldri var interessert i deg?)Noen ganger hvis man er veldig stille og løfter laptopen opp til øret kan man høre lyden av hjerter som knuses på forumet. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Som Trond Haukedal sier i solstråleboken sin; Jeg er en tusseladd, det er verdien min, og det kan ingen ta fra meg. e: Fikk plutselig jævlig dårlig samvittighet for all barne-tven jeg fikk mamma til å se på. Det er jo faktisk helt jævlig dårlig Avhengig av hvor gammel du var og hva du så på, kan du ha rett, men du kan også ta helt feil. Jeg fant igjen et gammelt klipp fra Janosch hvor han fortalte historien om den lille bjørnen og den lille tigeren som dro til Panama, der bananane gror, og viste det til mamma og pappa, etter å ha sett det et par ganger selv med klump i halsen, og de reagerte på samme måte som meg. Nostalgi og flyktig lengsel til en svunnen tid. Så noe av barne-TV da jeg var liten var bra nok til at mine foreldre husker det med et smil. Men så igjen, jeg vil argumentere for at det var mer kvalitet på barne-TV fra '86 til '92. Endret 26. juni 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Pupper > rumpeDet forklarer hvorfor du aldri var noe interessert i meg Det står pupper, ikke store pupper Det finnes mye fint i små størrelser også. (Hvem har forresten sagt at jeg aldri var interessert i deg?) Slapp av, det var en spøk Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Noen ganger hvis man er veldig stille og løfter laptopen opp til øret kan man høre lyden av hjerter som knuses på forumet. Men hvilket hjerte var det som knuste? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg hørte ikke så godt etter. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Tallene har med omkrets rundt brystkassen å gjøre, bokstaven har med selve cup-størrelse å gjøre. Omkrets rundt brystkassa innebærer jo også cup-størrelse! Hvis ikke det er størrelsen i opp-ned retning da? Tallet er omkretsen rett under brystene, bokstaven er omkretsen over brystene minus omkretsen under brystene. Større differanse = større bokstav. Ja, rumpe er mer eller mindre uviktig.Rompa er viktig fordi lårene er festet til den. Endret 26. juni 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Da har jeg bestil time hos en tatovør. Så på tirsdag skal jeg prøve noe helt nytt. Jeg GLEDER meg Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Avhengig av hvor gammel du var og hva du så på, kan du ha rett, men du kan også ta helt feil. Jeg fant igjen et gammelt klipp fra Janosch hvor han fortalte historien om den lille bjørnen og den lille tigeren som dro til Panama, der bananane gror, og viste det til mamma og pappa, etter å ha sett det et par ganger selv med klump i halsen, og de reagerte på samme måte som meg. Nostalgi og flyktig lengsel til en svunnen tid. Så noe av barne-TV da jeg var liten var bra nok til at mine foreldre husker det med et smil. Men så igjen, jeg vil argumentere for at det var mer kvalitet på barne-TV fra '86 til '92. Vi hadde boken vi. Utrolig koselig! Endret 26. juni 2014 av Overmoden 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Den filmen var knallbra. Lastet den ned fra youTube og tog vare på den jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Ja, jeg også. Småsøstrene mine hadde ikke noe forhold til den, så de forsto ikke helt hvorfor jeg var så gira over endelig å finne den igjen. Husker da jeg var i Stavanger i vinter, så satt pappa og jeg i en bil utenfor en Pizzabaker'n og venta på pizza, og så episoden på tysk, samt hørte på Charta 77s "Lilla björn och lilla tiger". Good times. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Noen andre som har Beats by Dre Studio (førstegenerasjons)? Mitt lager den lyden man kan få på stereoanlegget når telefonen ringer ("galopplyd"), hver gang jeg har edge på mobilen (og har mobilen i nærheten av headsetet). Har dere samme problem, eller er det noe feil? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg kan aldri huske å ha sett den filmen. Faktisk er dette første gang jeg hører om den. Er født i '86, akuratt som deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Huh. Gikk på barne-TV rundt 1990 - 1991 så vidt jeg husker. Som en del av et annet program, kan ha vært Portveien 2. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Noen som husker Shagma? Var også 1986. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Har hele Shagma på DVD 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Fraglene or bust. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Fikk lyst å kjøpe meg katt, montere kamera på den og hive den ut i skauen sikkert interessant ^^ Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Flukten fra dyreskogen! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 26. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2014 Har et nytt prosjekt. Målet er å klare å føle meg komfortabel uten å måtte bruke så mye sminke på øynene mine. Høres ikke ut som noe big deal, men for meg som har litt komplekser med de asiatiske trekkene mine så blir dette et ganske stort steg 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg