Bruker-343442 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Hva er da poenget med tallene? Usikker på om du er seriøs. Men det er iallefall noe med størrelsen rundt. Endret 25. juni 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Men hva er da poenget med bokstaven? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Tallene har med omkrets rundt brystkassen å gjøre, bokstaven har med selve cup-størrelse å gjøre. Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Tallene har med omkrets rundt brystkassen å gjøre, bokstaven har med selve cup-størrelse å gjøre. Omkrets rundt brystkassa innebærer jo også cup-størrelse! Hvis ikke det er størrelsen i opp-ned retning da? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Hvis vi må si puppestørrelsen våres må dere si penisstørrelsen deres! Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Hvis vi må si puppestørrelsen våres må dere si penisstørrelsen deres! Jeg sender bilde, så gjetter du? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg sender bilde, så gjetter du? Legg den ved siden av noe vi kan bruke som referanse. Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg sender bilde, så gjetter du? Legg den ved siden av noe vi kan bruke som referanse. Vel, den strekker seg ikke forbi fyrstikkesken, kanskje jeg kan bruke en tier? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Forundrer meg at ikke befalet sier noe. Får legge ut et toppløst bilde av meg selv på verandaen da. Burde vel være greit det og.Hvor på facebook var dette sa du? Hei! Her var det mange nye mennesker.Jøss, fortsatt i live? Du burde henge her mer ofte. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Slimda, er DU i live. Trodde du hadde forlatt oss :'( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Slimda, er DU i live. Trodde du hadde forlatt oss :'(Har bare vært opptatt og litt sånt. Er bare å sende meg en melding om du ønsker litt hete PMs. Og for de som fremdeles lurer på hvordan man måler BH-størrelse: Yahoo Questions. Ganske kurrant forklaring. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Vel, den strekker seg ikke forbi fyrstikkesken, kanskje jeg kan bruke en tier? Hva med fyrstikkhodet? Jøss, fortsatt i live? Du burde henge her mer ofte. Jeg har gjenoppstått fra de døde! Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Slimda, er DU i live. Trodde du hadde forlatt oss :'(Har bare vært opptatt og litt sånt. Er bare å sende meg en melding om du ønsker litt hete PMs. Akkurat som i gode gamle dager. Du koser deg fortsatt med IT-jobben din? :-) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har gjenoppstått fra de døde!Bra! Kan finne flere jenter til tråden her? De fleste som kommer hit blir skremt bort av huleboerene våre. Akkurat som i gode gamle dager. Du koser deg fortsatt med IT-jobben din? :-) Selvfølgelig. Elsker jobben min nesten like mye som jeg elsker pupper. Og på jobb er det mange damer med pupper. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Pupper er best! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har jo posta puppebilder i RPP2, mer enn én gang til og med. Nå er det på tide at noen uten hårete pupper poster. e: Såvidt jeg vet har ikke smurfen screenshotta puppesnapsene mine ennå, men jeg derimot har et helt album av puppa hans. Skal legge ut av meg selv den dagen han får mindre pupper enn meg. Det er fordi alle jeg får er tildekte på kledelig (kjedelig?) vis. For øvrig tror jeg allerede du har større pupper enn meg, så det er bare å legge ut. Hva er BH størrelsen din ? Aner ikke tallet, men jeg fyller ikke en A-cup, for å si det slik. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Bra! Kan finne flere jenter til tråden her? De fleste som kommer hit blir skremt bort av huleboerene våre. Jeg skal gjøre mitt beste! Selvfølgelig. Elsker jobben min nesten like mye som jeg elsker pupper. Og på jobb er det mange damer med pupper. Du jobber innen IT og det er mange damer med pupper på jobb? Hvor jobber du? :o Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Skuldre er fint. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Såvidt jeg vet har ikke smurfen screenshotta puppesnapsene mine ennå, men jeg derimot har et helt album av puppa hans. Skal legge ut av meg selv den dagen han får mindre pupper enn meg. Hvorfor har ikke jeg fått nevnte puppesnaps? Jeg er jo den største puppomanen her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg