Bruker-343442 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Noen her som vet hva det koster å ta tatovering hos en lærling? Har ei venninne som fikk gratis men hun var jo da igjen venninne med tatovøren så vet ikke om det har noe å si. HeheBetalte halv pris. Resultatet ble langt ifra optimalt, så lønner seg nok å se hva lærlingen har gjort tidligere :] Ja, skal selvfølgelig se hva han har gjort før. Men jeg skal ha relativ enkel tatovering så om han ikke klarer det så burde han gi opp som tatovør Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Forundrer meg at ikke befalet sier noe. Får legge ut et toppløst bilde av meg selv på verandaen da. Burde vel være greit det og.Bare ikke legg det ut på diskusjon. Geeksa her kommer til å få hjerteinnfarkt av å se en ekte pupp 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Noen her som vet hva det koster å ta tatovering hos en lærling? Har ei venninne som fikk gratis men hun var jo da igjen venninne med tatovøren så vet ikke om det har noe å si. HeheBetalte halv pris. Resultatet ble langt ifra optimalt, så lønner seg nok å se hva lærlingen har gjort tidligere :]Ja, skal selvfølgelig se hva han har gjort før. Men jeg skal ha relativ enkel tatovering så om han ikke klarer det så burde han gi opp som tatovør Min er også enkel, men ble veldig ugjevn i skrifta. Også ugjevn fargelegging i sirkelen. Men får bare leve med den - gidder ikke rette på den Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Deilig at det endelig er onsdag. Endret 25. juni 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har planer om denne, burde ikke være så vanskelig å gjøre rett. Men håper jeg får en god lærling da Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Fargeblind? Meg eller er jeg innbilsk nå? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Bundy trollet litt. Opprinnelig skrev han noe sånt som "er ikke det logoen til National Geographics?". Litt for enkel trolling til å være morsomt, ihvertfall for min del :] Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Kanskje jeg tenkte på Discovery, da. Endret 25. juni 2014 av Bundy Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Da var editen din fortsatt merkelig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Da var editen din fortsatt merkelig Du er meg en merksnodig en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Forundrer meg at ikke befalet sier noe. Får legge ut et toppløst bilde av meg selv på verandaen da. Burde vel være greit det og. Høres ut som en plan, sleng ut et i RPP2 også. Lenge siden det har vært pupper der. clvn, jeg håper du vil like dagens Vær-Sjur. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Du fikser fint puppebilder selv du? Rawr ;-) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) av deg eller Smurf? Endret 25. juni 2014 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Såvidt jeg vet har ikke smurfen screenshotta puppesnapsene mine ennå, men jeg derimot har et helt album av puppa hans. Skal legge ut av meg selv den dagen han får mindre pupper enn meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Jeg har jo posta puppebilder i RPP2, mer enn én gang til og med. Nå er det på tide at noen uten hårete pupper poster. e: Såvidt jeg vet har ikke smurfen screenshotta puppesnapsene mine ennå, men jeg derimot har et helt album av puppa hans. Skal legge ut av meg selv den dagen han får mindre pupper enn meg. Det er fordi alle jeg får er tildekte på kledelig (kjedelig?) vis. For øvrig tror jeg allerede du har større pupper enn meg, så det er bare å legge ut. Endret 25. juni 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg skal legge ut den dagen datasmurf får større pupper enn meg. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har jo posta puppebilder i RPP2, mer enn én gang til og med. Nå er det på tide at noen uten hårete pupper poster. e: Såvidt jeg vet har ikke smurfen screenshotta puppesnapsene mine ennå, men jeg derimot har et helt album av puppa hans. Skal legge ut av meg selv den dagen han får mindre pupper enn meg. Det er fordi alle jeg får er tildekte på kledelig (kjedelig?) vis. For øvrig tror jeg allerede du har større pupper enn meg, så det er bare å legge ut. Hva er BH størrelsen din ? Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Bare husk det er BOKSTAVEN bak som er puppestørrelsen og ikke tallet. Like morsomt hver gang noen spørr om jeg har 140 A. Noe som jeg igrunn ikke tror er mulig. OM man ikke er mann da. Tror igrunn ikke det går da heller. Men hva vet vel jeg. Endret 25. juni 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hva er da poenget med tallene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg