The Little Lucid Moments Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Liker min nye hobby. Bryte seg inn i andres hytter og forsyne meg av barskapet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Wooho! Har genial idè for bursdagsgave til far. Tenker å lage en pneumatisk ølkapselpåsetter til han. Bra for han, bra for meg, for den dritten han har funker jo ikke for en femmer. Mulig jeg kan lage noen å selge også hvis det funker ok. Endret 25. juni 2014 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Og plutselig hadde kompisen min følelser for meg. Han blonde fyren hvis øyenbryn "danset" til "Kung Fu Fighting"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Enkelte dager er harde. Alt for harde... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Liker min nye hobby. Bryte seg inn i andres hytter og forsyne meg av barskapet. Du driter ikke tilfeldigvis på gulvet før du stikker også? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 I så fall, reinkarnasjonen av vandreren - uavhengig av om han egentlig er død eller ikke - kom gjerne opp til Trøndelag, jeg vil møte og intervjue deg, jeg ser opp til deg. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Jeg brekker meg når jeg spiser skinke, men likevel så kjøpte jeg psykotisk skinke salat. Godt ingen ser på meg når jeg spiser. HAHAHAHAHAHA! Skulle stå OST og skinke Endret 25. juni 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Fytti rakkern jeg er trett. Nå har jeg hengt opp en plakat om "404: Brain not found", så jeg satser på at jeg får litt fred fra inane spørsmål de neste timene. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 OK jeg blir skikkelig forvirrer av forsvars-gruppa jeg er blitt lagt til i. Vi er vel nesten 300 medlemmer nå og der har befalet/ forsvaret skrevet at gruppa er til for at de skal legge ut informasjon til oss som skal i 2.BN. Men nå driver alle og spammer siden med festplanlegging, bilder fra fylla og snapchat/instagram-navn etc. jeg mener, viser vi ikke litt lite respekt for våre overordnede når vi bruker siden som en sosialiseringsgreie istedenfor det den er ment for, å gi informasjon om innrykket? Eller er det jeg som er litt prippen nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Nei, de viser ikke respekt. Hva forventer du av en bøling hormonelle kids? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Hørte jeg hormonell? :3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 OK jeg blir skikkelig forvirrer av forsvars-gruppa jeg er blitt lagt til i. Vi er vel nesten 300 medlemmer nå og der har befalet/ forsvaret skrevet at gruppa er til for at de skal legge ut informasjon til oss som skal i 2.BN. Men nå driver alle og spammer siden med festplanlegging, bilder fra fylla og snapchat/instagram-navn etc. jeg mener, viser vi ikke litt lite respekt for våre overordnede når vi bruker siden som en sosialiseringsgreie istedenfor det den er ment for, å gi informasjon om innrykket? Eller er det jeg som er litt prippen nå Ungdommen nå til dags...bare festing på hjernen. Når JEG dro i forcen fantest knapt internet! Og ingen hadde noe som helst snøring på hvem de andre kom til å være. *stryke seg gjennom skjegget* Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 ^Samma her. Og det var i 2007.. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Forundrer meg at ikke befalet sier noe. Får legge ut et toppløst bilde av meg selv på verandaen da. Burde vel være greit det og. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 En heterofil mann kan ikke være god venn med en pen dame uten å bli forelsket, det er i hvertfall min teori. Vet ikke om det gjelder for begge kjønn. Min aller beste venn gjennom flere år er en heterofil gutt. Vi har aldri fått følelser for hverandre (såvidt jeg vet). Det kommer helt an på personene tenker jeg :-) Og plutselig hadde kompisen min følelser for meg. Han blonde fyren hvis øyenbryn "danset" til "Kung Fu Fighting"? Det er mulig det. Han har naturtalent, synes du ikke? :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 George Sanders RIP , Otto Preminger RIP & nå Eli Wallach RIP.......nå er alle Mr Freeze-ene fra 60s gått bort , slutten på en æra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Det er mulig det. Han har naturtalent, synes du ikke? :-) Mjæ, skeptisk. Uansett, om det er han, så er ikke det spesielt overraskende. Ser jo det på alle snapsa du sender med ham. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Noen her som vet hva det koster å ta tatovering hos en lærling? Har ei venninne som fikk gratis men hun var jo da igjen venninne med tatovøren så vet ikke om det har noe å si. Hehe Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Hei! Her var det mange nye mennesker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2014 Noen her som vet hva det koster å ta tatovering hos en lærling? Har ei venninne som fikk gratis men hun var jo da igjen venninne med tatovøren så vet ikke om det har noe å si. HeheBetalte halv pris. Resultatet ble langt ifra optimalt, så lønner seg nok å se hva lærlingen har gjort tidligere :] 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg