Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK jeg blir skikkelig forvirrer av forsvars-gruppa jeg er blitt lagt til i. Vi er vel nesten 300 medlemmer nå og der har befalet/ forsvaret skrevet at gruppa er til for at de skal legge ut informasjon til oss som skal i 2.BN.

Men nå driver alle og spammer siden med festplanlegging, bilder fra fylla og snapchat/instagram-navn etc.

jeg mener, viser vi ikke litt lite respekt for våre overordnede når vi bruker siden som en sosialiseringsgreie istedenfor det den er ment for, å gi informasjon om innrykket?

Eller er det jeg som er litt prippen nå :p

Lenke til kommentar

OK jeg blir skikkelig forvirrer av forsvars-gruppa jeg er blitt lagt til i. Vi er vel nesten 300 medlemmer nå og der har befalet/ forsvaret skrevet at gruppa er til for at de skal legge ut informasjon til oss som skal i 2.BN.

Men nå driver alle og spammer siden med festplanlegging, bilder fra fylla og snapchat/instagram-navn etc.

jeg mener, viser vi ikke litt lite respekt for våre overordnede når vi bruker siden som en sosialiseringsgreie istedenfor det den er ment for, å gi informasjon om innrykket?

Eller er det jeg som er litt prippen nå :p

Ungdommen nå til dags...bare festing på hjernen. Når JEG dro i forcen fantest knapt internet! Og ingen hadde noe som helst snøring på hvem de andre kom til å være. *stryke seg gjennom skjegget*

Lenke til kommentar

En heterofil mann kan ikke være god venn med en pen dame uten å bli forelsket, det er i hvertfall min teori. :) Vet ikke om det gjelder for begge kjønn.

Min aller beste venn gjennom flere år er en heterofil gutt. Vi har aldri fått følelser for hverandre (såvidt jeg vet). Det kommer helt an på personene tenker jeg :-)

Og plutselig hadde kompisen min følelser for meg.

Han blonde fyren hvis øyenbryn "danset" til "Kung Fu Fighting"?

Det er mulig det. Han har naturtalent, synes du ikke? :-)

Lenke til kommentar

Noen her som vet hva det koster å ta tatovering hos en lærling? Har ei venninne som fikk gratis men hun var jo da igjen venninne med tatovøren så vet ikke om det har noe å si. Hehe

Betalte halv pris. Resultatet ble langt ifra optimalt, så lønner seg nok å se hva lærlingen har gjort tidligere :]
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...