Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datasmurf: Korrekt. Hadde vært fint å drasset med seg plugger og tunneler nordover så jeg hadde noe å plukke på når kjæresten er på skolen. Med mindre jeg blir med.

Iver.th: Det kommer til å krympe, men på den størrelsen der vil det neppe bli umerkelig lite. xD

Lenke til kommentar
Vi må opp i en tverrfaglig eksamen i media, vi kommer opp i engelsk skriftlig/muntlig, mulig begge deler. Ganske sikkert kommer vi opp i norsk skriftlig/muntlig, mulig begge deler. Og samfunnsfag. Og dette er da innimellom diverse prosjekter vi skal ha ut over våren. Mer enn nok for dem av oss som ikke eier interesse for media lengre.
Tverrfaglig=breeze ihvertfall. :wee:

Vi sapp annen muntlig eksamen fordi vi (korrekt nok) hevdet at vi allerede hadde en. Og man kommer da bare opp i en skriftlig? oO

Lenke til kommentar
Tverrfaglig=breeze ihvertfall. :wee:

Vi sapp annen muntlig eksamen fordi vi (korrekt nok) hevdet at vi allerede hadde en. Og man kommer da bare opp i en skriftlig? oO

Jeg har eksamensnerver NÅ, hvordan tror du de er i juni, når den tverrfaglige er? xD

Den kan være så lett den bare vil i teorien, i praksis er det et helvete.

Og tydeligvis ikke. I følge den infoen vi har fått høres det ut som om vi kan komme opp i 6 eksamener utenom den tverrfaglige.

Lenke til kommentar
Jeg har eksamensnerver NÅ, hvordan tror du de er i juni, når den tverrfaglige er? xD

Den kan være så lett den bare vil i teorien, i praksis er det et helvete.

Og tydeligvis ikke. I følge den infoen vi har fått høres det ut som om vi kan komme opp i 6 eksamener utenom den tverrfaglige.

Damn. Det ville jeg prøvd å sjekke ut grundigere. Hørtes merkelig ut. Og muntlige eksamener er jo bare gøy. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...