Iverfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Aha: O Og vil det svære hullet du da får i øret noensinne gro igjen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Datasmurf: Korrekt. Hadde vært fint å drasset med seg plugger og tunneler nordover så jeg hadde noe å plukke på når kjæresten er på skolen. Med mindre jeg blir med. Iver.th: Det kommer til å krympe, men på den størrelsen der vil det neppe bli umerkelig lite. xD Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jaja, går sikkert bra:D Ayways, jeg skal legge meg tenkte jeg, kos dere med skole, jobb eller hva dere driver med på dagtid:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eple, aha, og når er dette? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eple, aha, og når er dette? Rundtom den attende april. :] Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg hater første april. Og jeg skulle ha gjort 1stk norsklekse til idag. men det orka jeg ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Eple, så gøy, da er du ca en time unna meg ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nei, jeg får begynne å tenke på å komme meg til skolen, folkens. Smurfen, snakker med deg på msn, jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tida går så treigt, det er fortsatt 4 timer til jeg skal være på skolen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vi må opp i en tverrfaglig eksamen i media, vi kommer opp i engelsk skriftlig/muntlig, mulig begge deler. Ganske sikkert kommer vi opp i norsk skriftlig/muntlig, mulig begge deler. Og samfunnsfag. Og dette er da innimellom diverse prosjekter vi skal ha ut over våren. Mer enn nok for dem av oss som ikke eier interesse for media lengre.Tverrfaglig=breeze ihvertfall. Vi sapp annen muntlig eksamen fordi vi (korrekt nok) hevdet at vi allerede hadde en. Og man kommer da bare opp i en skriftlig? oO Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Morn! Jeg la meg halv 1 og ble pranka av bruttern som sa ta jeg måtte sto opp fordi en kompis sto på døra. Bastarder as edit: Lang skoledag. Vi snakkes! Endret 1. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tverrfaglig=breeze ihvertfall. Vi sapp annen muntlig eksamen fordi vi (korrekt nok) hevdet at vi allerede hadde en. Og man kommer da bare opp i en skriftlig? oO Jeg har eksamensnerver NÅ, hvordan tror du de er i juni, når den tverrfaglige er? xD Den kan være så lett den bare vil i teorien, i praksis er det et helvete. Og tydeligvis ikke. I følge den infoen vi har fått høres det ut som om vi kan komme opp i 6 eksamener utenom den tverrfaglige. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har eksamensnerver NÅ, hvordan tror du de er i juni, når den tverrfaglige er? xDDen kan være så lett den bare vil i teorien, i praksis er det et helvete. Og tydeligvis ikke. I følge den infoen vi har fått høres det ut som om vi kan komme opp i 6 eksamener utenom den tverrfaglige. Damn. Det ville jeg prøvd å sjekke ut grundigere. Hørtes merkelig ut. Og muntlige eksamener er jo bare gøy. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det skal være teoretisk mulig, men en praktisk umulighet, eller hva nå enn norsklæreren sa. Og jeg vil vite minst mulig om eksamen før jeg står oppe i det. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bah, jeg tror jeg har blitt forkjølet. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 god morgen diskusjon.no! Hvordan står det til? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bare bra for min del, har forsovet meg, så nå skal jeg på skolen. Husk at det er 1. april i dag! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 <snip> åååå hold kjeft a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg