Datasmurf Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Åh, jeg trenger ikke å laste de ned, jeg har de på DVD og VHS, og har muligheten til å spille det av og se det uten å måtte sette opp noe ekstra, jeg bare liker tanken på et streamingsted med godt utvalg av slike filmer. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Er på jobb og skal ha en vikar på opplæring. Jeg er 26 bruker 20 og vikar tror jeg er mor til bruker. Vikaren har nok bare brukt så mye autocorrect at h*n har begynt å tenke som en. Ref. Icemoon/Overmoden. Haha. Jeg tenkte mer at det var pga hun er svensk. Men du har kanskje rett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Datasmurf synes ikke det er så nøye å finne filmene fordi han allerede har dem. Han vil bare påpeke for alle at han har en raffinert filmsmak og kjenner til titler bermen ikke har hørt om. 8 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Eneste jeg kjente er Baise-Moi. Den har jeg selv også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Datasmurf synes ikke det er så nøye å finne filmene fordi han allerede har dem. Han vil bare påpeke for alle at han har en raffinert filmsmak og kjenner til titler bermen ikke har hørt om. Det handler ikke om det, det handler om at jeg synes det er mer praktisk å streame noe fra PC-en (og det er lovlig også, jeg har ikke lasta ned en film på gudene vet hvor lenge) enn å gå bort til de forskjellige DVD-hyllene og se blant hundrevis av DVD-er for å finne én spesifikk. Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Datasmurf synes ikke det er så nøye å finne filmene fordi han allerede har dem. Han vil bare påpeke for alle at han har en raffinert filmsmak og kjenner til titler bermen ikke har hørt om. Minner meg om når en eller annen tufs dør, og det utrolig nok er yndlings-"sett-inn-yrke-her" til Datasmurf hver eneste gang. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Er så kleint når noen ikke greier å flytte filer fra desktop og over til sin F disk Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Værre når de tror de har slått av maskina når de bare har skrudd av skjermen, eller når de får virus og det tydeligvis er DIN feil... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Syns det er merkelig hvordan normalt intelligente mennesker reduseres til IQ=50 foran en dataskjerm... Flytte en fil, åpne en dør... samme greia, vel? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Eller enda bedre, når de har endret alle språkinstillinger til polsk og prøver å få deg til hjelpe dem med ett eller annet uten at de kan forklare hva på en annen måte en å peke på tilfeldige ord på skjermen siden de ikke snakker ett eneste ord norsk eller engelsk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Datasmurf synes ikke det er så nøye å finne filmene fordi han allerede har dem. Han vil bare påpeke for alle at han har en raffinert filmsmak og kjenner til titler bermen ikke har hørt om. Minner meg om når en eller annen tufs dør, og det utrolig nok er yndlings-"sett-inn-yrke-her" til Datasmurf hver eneste gang. Hva prater du om? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Er så kleint når noen ikke greier å flytte filer fra desktop og over til sin F diskEnda flauere å ha en F-disk. /media master race reporting in. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Hva er flaut med det? Jeg har C, D, E, F, G, H, J, M, N, O, Q, X, Y, og Z. I er DVD-RW, K er DVD, og A og B går til minnepenner. Så har jeg resten til virtuelle disker. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Passer ølflasker type Grans i bruskasser? Har en haug av dem som jeg tenkte å flaske litt øl på, men noe dritt uten kasser, har noen kasser med vanlige brune, lave, men liker klare glassflasker for lyst/mexicansk øl. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Passa då naboen brygga øl i fjor, i alle fall. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Jepp, gravde frem en halvliters brusflaske her som jeg fant her til slutt, og så ganske like ut i målene. Får ta en tur til butikken og høre om de har et par ølkasser de kan parte seg med. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Lyse ølflasker er meganullt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 meganullt... den var ny. Care to explain? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 meganullt... den var ny. Care to explain? Bare noe jeg hørte noen andre sa, og jeg syns det hørtes kult ut. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2014 Og hva betyr det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg