Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Datasmurf synes ikke det er så nøye å finne filmene fordi han allerede har dem. Han vil bare påpeke for alle at han har en raffinert filmsmak og kjenner til titler bermen ikke har hørt om.

Det handler ikke om det, det handler om at jeg synes det er mer praktisk å streame noe fra PC-en (og det er lovlig også, jeg har ikke lasta ned en film på gudene vet hvor lenge) enn å gå bort til de forskjellige DVD-hyllene og se blant hundrevis av DVD-er for å finne én spesifikk.

Lenke til kommentar

Datasmurf synes ikke det er så nøye å finne filmene fordi han allerede har dem. Han vil bare påpeke for alle at han har en raffinert filmsmak og kjenner til titler bermen ikke har hørt om.

 

Minner meg om når en eller annen tufs dør, og det utrolig nok er yndlings-"sett-inn-yrke-her" til Datasmurf hver eneste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eller enda bedre, når de har endret alle språkinstillinger til polsk og prøver å få deg til hjelpe dem med ett eller annet uten at de kan forklare hva på en annen måte en å peke på tilfeldige ord på skjermen siden de ikke snakker ett eneste ord norsk eller engelsk.

Lenke til kommentar

 

Datasmurf synes ikke det er så nøye å finne filmene fordi han allerede har dem. Han vil bare påpeke for alle at han har en raffinert filmsmak og kjenner til titler bermen ikke har hørt om.

 

Minner meg om når en eller annen tufs dør, og det utrolig nok er yndlings-"sett-inn-yrke-her" til Datasmurf hver eneste gang.

 

Hva prater du om?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...