Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han som fikk snakke Mente norge var korrupt. Spesielt politiet, nav og utanningsforbundet.

 

Han ga et eksempel på korrupsjon:

 

En dag gikk han til toget gjennom et strøk med mye sykkeltyveri. Han ser en sykkel ligge på bakken så han tar den og sykler til oslo s. Når han kommer tilbake med toget står sykkelen fortsatt på oslo s. Kjører denne hjem, men på turen blir han stoppet av onkel politi som er på jakt etter stjålne sykler. Han får spørsmål om det er hans sykkel osv.

 

Endte med at han ble anmeldt for helleri.

 

Han mente dette var korrupsjon.

 

Fyren eier jo ikke begreper

Lenke til kommentar

 

[insert Slimda-post om at han aldri drikker alkohol og hvorfor]

Øy, jeg klarer fint å påpeke at jeg er avholds og ikke drikker alkohol selv altså. :tease:

 

Ja, jeg kjenner ikke mange som er avholds og drikker alkohol. :D

 

Skulle sendt meg en PM, så hadde jeg logga meg på eksternt og slengt inn en kommentar. Kan jo ikke la folk glemme at det ikke er alle som er avhengig av narkotiske rusmidler som ødelegger hjerneceller og kropp og sjel og sånt!

Narkotiske rusmidler er egentlig morfin og lignende. Alkohol er et ikke-narkotisk rusmiddel.

 

Jesus er min rus!

Halleluja! Pris Herren!

Når jeg leste "pris" herren tenkte jeg på snus. Det rimte også:

"Jesus er min rus!

Halleluja! snus"

Lenke til kommentar

Ja. Som han her inne som hatet norge og alt som har med norge å gjøre. Spesielt kjerringene.

 

Flyttet fra landet så fort han var ferdig med utdannelsen (gratis)

 

Og hva sier det deg hvis en person har noe sterkt i mot norske damer? Er det damene eller vedkommende som er det virkelige problemet?

Losers

Garantert ikke samme person men har selv hatt mine diskusjoner med en som hater norske kvinnfolk. Han ville reise til Thailand for å finne EKTE kjærlighet for ingen norske kvinnfolk evnet å vise kjærlighet eller kunne det å elske. Norske damer var kun ute etter penger og status.

 

Vil bare legge til at han ikke har pult siden 2005 så forstår at han er bitter på oss norske damer.

Lenke til kommentar

 

Ja. Som han her inne som hatet norge og alt som har med norge å gjøre. Spesielt kjerringene.

 

Flyttet fra landet så fort han var ferdig med utdannelsen (gratis)

 

Og hva sier det deg hvis en person har noe sterkt i mot norske damer? Er det damene eller vedkommende som er det virkelige problemet?

Losers

Garantert ikke samme person men har selv hatt mine diskusjoner med en som hater norske kvinnfolk. Han ville reise til Thailand for å finne EKTE kjærlighet for ingen norske kvinnfolk evnet å vise kjærlighet eller kunne det å elske. Norske damer var kun ute etter penger og status.

 

Vil bare legge til at han ikke har pult siden 2005 så forstår at han er bitter på oss norske damer.

 

I Thailand får han ekte kjærlighet for 250kr hvertfall. haha

Lenke til kommentar

Er på jobb og skal ha en vikar på opplæring. Jeg er 26 bruker 20 og vikar tror jeg er mor til bruker.

 

 

 

Ja. Som han her inne som hatet norge og alt som har med norge å gjøre. Spesielt kjerringene.

 

Flyttet fra landet så fort han var ferdig med utdannelsen (gratis)

 

Og hva sier det deg hvis en person har noe sterkt i mot norske damer? Er det damene eller vedkommende som er det virkelige problemet?

Losers

Garantert ikke samme person men har selv hatt mine diskusjoner med en som hater norske kvinnfolk. Han ville reise til Thailand for å finne EKTE kjærlighet for ingen norske kvinnfolk evnet å vise kjærlighet eller kunne det å elske. Norske damer var kun ute etter penger og status.

 

Vil bare legge til at han ikke har pult siden 2005 så forstår at han er bitter på oss norske damer.

I Thailand får han ekte kjærlighet for 250kr hvertfall. haha

Ja, da finner du the one and only altså!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...