L4r5 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Den er ikke utslitt, men den duger den altså.Har du prøvd Hitachi Magic Wand? 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Å øl eller ikke øl. Det er ølet. For hva er edel øl? Å tåle dette regn av øl og øl en bitter øl sender mot oss? Eller trekke ølet mot et hav av sorger og gjøre slutt på dem? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Noen som hørte speakers corner på verdens rikeste land i dag? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Noen som hørte speakers corner på verdens rikeste land i dag? Nei, hva skjedde? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Han som fikk snakke Mente norge var korrupt. Spesielt politiet, nav og utanningsforbundet. Han ga et eksempel på korrupsjon: En dag gikk han til toget gjennom et strøk med mye sykkeltyveri. Han ser en sykkel ligge på bakken så han tar den og sykler til oslo s. Når han kommer tilbake med toget står sykkelen fortsatt på oslo s. Kjører denne hjem, men på turen blir han stoppet av onkel politi som er på jakt etter stjålne sykler. Han får spørsmål om det er hans sykkel osv. Endte med at han ble anmeldt for helleri. Han mente dette var korrupsjon. Fyren eier jo ikke begreper Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Hahaha, så herlig! Må laste ned podkasten og høre. Dessverre finnes det en del slike mennesker, tilsynelatende mange når man ser på kommentarfeltet til VG og DB. Anklager alle med motsatte meninger for å være hjernevasket eller korrupte. Typisk trygdede og mennesker med lav utdannelse. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Den er ikke utslitt, men den duger den altså.Har du prøvd Hitachi Magic Wand? Nei, har ikke prøvd andre enn den jeg fikk på kronerulling. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Ja. Som han her inne som hatet norge og alt som har med norge å gjøre. Spesielt kjerringene. Flyttet fra landet så fort han var ferdig med utdannelsen (gratis) Og hva sier det deg hvis en person har noe sterkt i mot norske damer? Er det damene eller vedkommende som er det virkelige problemet? Losers Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Å øl eller ikke øl. Det er ølet. For hva er edel øl? Å tåle dette regn av øl og øl en bitter øl sender mot oss? Eller trekke ølet mot et hav av sorger og gjøre slutt på dem? Fikk øl av dama i dag! Lenke til kommentar
settings Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 sand i håret, sand i skoa, sand i boksern... og jeg har atter en gang bekreftet at jeg ikke kan spille volleyball (kan generelt ikke spille ting med ball. Er bare to baller jeg er god til å leke med, og de er mine egne) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 [insert Slimda-post om at han aldri drikker alkohol og hvorfor]Øy, jeg klarer fint å påpeke at jeg er avholds og ikke drikker alkohol selv altså. Ja, jeg kjenner ikke mange som er avholds og drikker alkohol. Skulle sendt meg en PM, så hadde jeg logga meg på eksternt og slengt inn en kommentar. Kan jo ikke la folk glemme at det ikke er alle som er avhengig av narkotiske rusmidler som ødelegger hjerneceller og kropp og sjel og sånt!Narkotiske rusmidler er egentlig morfin og lignende. Alkohol er et ikke-narkotisk rusmiddel. Jesus er min rus! Halleluja! Pris Herren! Når jeg leste "pris" herren tenkte jeg på snus. Det rimte også: "Jesus er min rus! Halleluja! snus" Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Enkelte dager er harde. Alt for harde... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Enkelte dager er harde. Alt for harde... Kan ikke være så hardt at det ikke kan kureres med katt! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Ja. Som han her inne som hatet norge og alt som har med norge å gjøre. Spesielt kjerringene. Flyttet fra landet så fort han var ferdig med utdannelsen (gratis) Og hva sier det deg hvis en person har noe sterkt i mot norske damer? Er det damene eller vedkommende som er det virkelige problemet? Losers Garantert ikke samme person men har selv hatt mine diskusjoner med en som hater norske kvinnfolk. Han ville reise til Thailand for å finne EKTE kjærlighet for ingen norske kvinnfolk evnet å vise kjærlighet eller kunne det å elske. Norske damer var kun ute etter penger og status. Vil bare legge til at han ikke har pult siden 2005 så forstår at han er bitter på oss norske damer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 2005? HAHA! Det er ingenting. 3 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Ja. Som han her inne som hatet norge og alt som har med norge å gjøre. Spesielt kjerringene. Flyttet fra landet så fort han var ferdig med utdannelsen (gratis) Og hva sier det deg hvis en person har noe sterkt i mot norske damer? Er det damene eller vedkommende som er det virkelige problemet? Losers Garantert ikke samme person men har selv hatt mine diskusjoner med en som hater norske kvinnfolk. Han ville reise til Thailand for å finne EKTE kjærlighet for ingen norske kvinnfolk evnet å vise kjærlighet eller kunne det å elske. Norske damer var kun ute etter penger og status. Vil bare legge til at han ikke har pult siden 2005 så forstår at han er bitter på oss norske damer. I Thailand får han ekte kjærlighet for 250kr hvertfall. haha Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Er på jobb og skal ha en vikar på opplæring. Jeg er 26 bruker 20 og vikar tror jeg er mor til bruker. Ja. Som han her inne som hatet norge og alt som har med norge å gjøre. Spesielt kjerringene. Flyttet fra landet så fort han var ferdig med utdannelsen (gratis) Og hva sier det deg hvis en person har noe sterkt i mot norske damer? Er det damene eller vedkommende som er det virkelige problemet? Losers Garantert ikke samme person men har selv hatt mine diskusjoner med en som hater norske kvinnfolk. Han ville reise til Thailand for å finne EKTE kjærlighet for ingen norske kvinnfolk evnet å vise kjærlighet eller kunne det å elske. Norske damer var kun ute etter penger og status. Vil bare legge til at han ikke har pult siden 2005 så forstår at han er bitter på oss norske damer. I Thailand får han ekte kjærlighet for 250kr hvertfall. haha Ja, da finner du the one and only altså! Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Er på jobb og skal ha en vikar på opplæring. Jeg er 26 bruker 20 og vikar tror jeg er mor til bruker. Vikaren har nok bare brukt så mye autocorrect at h*n har begynt å tenke som en. Ref. Icemoon/Overmoden. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Er det noen kjente streamingtjenester med filmer som Irreversible, Baise-Moi, Ai no koriida, Cosa avete fatto a Solange etc? Vet Netflix ikke har de, noe som var lettere skuffende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hva er vitsen? søke opp navnet på piratebay, vips, done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg