Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke det er så mye dansing på Jacob aal. Det er jo et spisested?

Dere kan bli med meg ut, jeg lover å ta meg av dansingen :p

Jeg skal huske det til neste gang jeg er i Bergen.

Vi kan gå på Café Opera. det var mye dansing på g der da jeg var der. Club, dub, tækno og Mayhem. :D

Alternativt den delen av Kvarteret med dansegulv og DJ, og så kan vi drikke rusbrus mens vi eier kidsa på dansegulvet.

Jeg bor ikke i Bergen da :) jeg skal bare på besøk til foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rømmegrøt er forferdelig. Sagogrynsgrøt med røde sagogryn ftw.

Ikke liker du sjømat, ikke liker du rømmegraut. Skjønner ikke at det går an jeg. Det er sånne ting som er mat :)

Du hakke pipling, gutvott.

Mat er kjøtt, aller helst fra storfe og vilt. Svin og fjørkre går til nøds an, om det ikke er bedre kjøtt å finne. Kjøttkaker, kjøttboller (både kokte og stekte), joikakaker og snurring er selvfølgelig prima vare.

Regelen min er at om det smaker godt med smeltet ost er det a-okay.

Lenke til kommentar

Vi kan gå på Café Opera. det var mye dansing på g der da jeg var der. Club, dub, tækno og Mayhem. :D

Alternativt den delen av Kvarteret med dansegulv og DJ, og så kan vi drikke rusbrus mens vi eier kidsa på dansegulvet.

Stemmer, men du bodde der i gamle dager, gjorde du ikke? Flytta da du gifta deg og begynte å produsere forumbebiser?

Lenke til kommentar

Dawkins er bedre enn Jesus! Han finnes! Du er jesus-fag!

Jesus finnes i alt rundt deg. Han bor i hjertet ditt, i vinden som blåser, i fuglene som synger. Du må bare åpne sinnet ditt og la Ham fylle deg opp med Lyset sitt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stemmer, men du bodde der i gamle dager, gjorde du ikke? Flytta da du gifta deg og begynte å produsere forumbebiser?

Stemmer det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...