darkness| Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg tror ikke det er så mye dansing på Jacob aal. Det er jo et spisested? Dere kan bli med meg ut, jeg lover å ta meg av dansingen Jeg skal huske det til neste gang jeg er i Bergen. Vi kan gå på Café Opera. det var mye dansing på g der da jeg var der. Club, dub, tækno og Mayhem. Alternativt den delen av Kvarteret med dansegulv og DJ, og så kan vi drikke rusbrus mens vi eier kidsa på dansegulvet. Jeg bor ikke i Bergen da jeg skal bare på besøk til foreldrene mine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Dawkins er bedre enn Jesus! Han finnes! Du er jesus-fag! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Rømmegrøt er forferdelig. Sagogrynsgrøt med røde sagogryn ftw. Ikke liker du sjømat, ikke liker du rømmegraut. Skjønner ikke at det går an jeg. Det er sånne ting som er mat Du hakke pipling, gutvott. Mat er kjøtt, aller helst fra storfe og vilt. Svin og fjørkre går til nøds an, om det ikke er bedre kjøtt å finne. Kjøttkaker, kjøttboller (både kokte og stekte), joikakaker og snurring er selvfølgelig prima vare. Regelen min er at om det smaker godt med smeltet ost er det a-okay. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg tror ikke det er så mye dansing på Jacob aal. Det er jo et spisested? Dere kan bli med meg ut, jeg lover å ta meg av dansingen Jeg skal huske det til neste gang jeg er i Bergen. Vi kan gå på Café Opera. det var mye dansing på g der da jeg var der. Club, dub, tækno og Mayhem. Alternativt den delen av Kvarteret med dansegulv og DJ, og så kan vi drikke rusbrus mens vi eier kidsa på dansegulvet. Jeg bor ikke i Bergen da jeg skal bare på besøk til foreldrene mine. Stemmer, men du bodde der i gamle dager, gjorde du ikke? Flytta da du gifta deg og begynte å produsere forumbebiser? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Regelen min er at om det smaker godt med smeltet ost er det a-okay.Prøvd fiskekaker med smeltet ost? veldig godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Dawkins er bedre enn Jesus! Han finnes! Du er jesus-fag!Jesus finnes i alt rundt deg. Han bor i hjertet ditt, i vinden som blåser, i fuglene som synger. Du må bare åpne sinnet ditt og la Ham fylle deg opp med Lyset sitt. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Dawkins er bedre enn Jesus! Han finnes! Du er jesus-fag! Hver gang en singel anime-elskende fyr nevner Richard Dawkins river jeg av meg et lem. Jeg har ingen lemmer igjen. Jeg skriver dette med en pinne festet til pannen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Regelen min er at om det smaker godt med smeltet ost er det a-okay.Prøvd fiskekaker med smeltet ost? veldig godt. Nei, jeg spiser ikke prosessert fisk heller. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Du går glipp av mange gleder, Sjur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Det gjør du også, som ikke nyter alkohol. Og jeg snakker ikke bare om rusen, men smaken. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg tror ikke det er så mye dansing på Jacob aal. Det er jo et spisested? Dere kan bli med meg ut, jeg lover å ta meg av dansingen Jeg skal huske det til neste gang jeg er i Bergen. Vi kan gå på Café Opera. det var mye dansing på g der da jeg var der. Club, dub, tækno og Mayhem. Alternativt den delen av Kvarteret med dansegulv og DJ, og så kan vi drikke rusbrus mens vi eier kidsa på dansegulvet. Jeg bor ikke i Bergen da jeg skal bare på besøk til foreldrene mine. Stemmer, men du bodde der i gamle dager, gjorde du ikke? Flytta da du gifta deg og begynte å produsere forumbebiser? Stemmer det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Ja, jeg husker mye rart fra gamle da'r. Fant gemini.mov for noen år siden også. Har den enda. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Ja, du er gammel nok til å huske den. ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Nesten så gammel at jeg burde ha glemt den Jeg var jo med på kronerullingen også Regner med at den ikke lever i dag, men ble den "oppbrukt"? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Det kan kun darkness| svare på, så nå avventer vi svar spent her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Den lever i beste velgående! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) Du verden. Er det jeg sier, ting hadde mye bedre kvalitet før i tida. (Forutsatt at den blir brukt da, og ikke bare står til pynt) Endret 23. juni 2014 av Llandari Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Den er ikke utslitt, men den duger den altså. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg