Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett på VM, hengt med Laffen, hatt beina på bordet, fortalt vitsar og fått kjeft av ein som var innom jobben. Megateit fyr som såg ut som ei Ivo Caprino-dukke. Grunnane til at han klaga var meganulle og ikkje mi feil heller. Folk, altså!

Endret av Teitgutt
Lenke til kommentar

Takk, Delvis. Det triste er at jeg hadde de beste tankene om han også skjer dette. Men jaja, skal vel ikke bare være morsomt å være arrangør :p

Hva er det forumfolket har drevet med i helgen da? :)

Blitt veldig mye VM-titting. Etter min mening var Tyskland-Ghana den beste kampen hittil i VM.

Ellers er det forberedelser på gang til London-tur som jeg skal på fra mandag til fredag :)

Sitter å leser i en oppskriftbok og kommer over "torsk med rekeost" og da kjente jeg at jeg ble kvalm. Hva er den verste maten du vet om? Sånn bortsett fra kokt hund og og grillet kattefoster.

Kålrabistappe og blekksprut.

Lenke til kommentar

(...)

Hva er det forumfolket har drevet med i helgen da? :)

Fredag ble det restaurant, så bar for å se Frankrike - Sveits. Jeg er egentlig ingen stor fotball-fan, jeg er mer fan av store arrangementer, og det er gæy å se så mange folk med så mye elsk til sporten. Dessuten heier jeg på Frankrike, kun fordi jeg drar til Frankrike rett før finalen spilles, og jeg vil få med meg den stemningen det blir hvis de vinner.

Lørdagen ble litt mer nerdete, da jeg akuratt har fått Settlers of Catan 5-6 Extension, samt Seafarers of Catan pluss Seafarers of Catan 5-6 Extension. Så vi bygde et kjempestort kart, og satt i gang.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er så mye dansing på Jacob aal. Det er jo et spisested?

Dere kan bli med meg ut, jeg lover å ta meg av dansingen :p

Føler ikke for å spille ut min personlighet/rolle som feit creepy stalker 100% ved å dra på utesteder for å glo på damer.

Hva er poenget med å gå ut da? :pp

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...