Heddy Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Hva er det forumfolket har drevet med i helgen da? VM, hundepass,VM, nabomiddag, bøker og enda litt mer VM. Sånn det skal være. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Nei, du må leke ute naken, og sette fyr på ting, også prøve å hoppe over. Trenger ikke shave på noen dager iaf. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Sett på VM, hengt med Laffen, hatt beina på bordet, fortalt vitsar og fått kjeft av ein som var innom jobben. Megateit fyr som såg ut som ei Ivo Caprino-dukke. Grunnane til at han klaga var meganulle og ikkje mi feil heller. Folk, altså! Endret 22. juni 2014 av Teitgutt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Heheheh jeg må le 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Æsj til kalde egg Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Takk, Delvis. Det triste er at jeg hadde de beste tankene om han også skjer dette. Men jaja, skal vel ikke bare være morsomt å være arrangør Hva er det forumfolket har drevet med i helgen da? Blitt veldig mye VM-titting. Etter min mening var Tyskland-Ghana den beste kampen hittil i VM. Ellers er det forberedelser på gang til London-tur som jeg skal på fra mandag til fredag Sitter å leser i en oppskriftbok og kommer over "torsk med rekeost" og da kjente jeg at jeg ble kvalm. Hva er den verste maten du vet om? Sånn bortsett fra kokt hund og og grillet kattefoster. Kålrabistappe og blekksprut. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Det verste jeg har smakt er en juice med blekksprut, snegle, tomat og mye annen faenskap. Jeg var fyllesyk i Mexico, og tok med meg noe fra kiosken som ved første øyekast så ut som jordbærjuice. Endret 22. juni 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) (...) Hva er det forumfolket har drevet med i helgen da? Fredag ble det restaurant, så bar for å se Frankrike - Sveits. Jeg er egentlig ingen stor fotball-fan, jeg er mer fan av store arrangementer, og det er gæy å se så mange folk med så mye elsk til sporten. Dessuten heier jeg på Frankrike, kun fordi jeg drar til Frankrike rett før finalen spilles, og jeg vil få med meg den stemningen det blir hvis de vinner. Lørdagen ble litt mer nerdete, da jeg akuratt har fått Settlers of Catan 5-6 Extension, samt Seafarers of Catan pluss Seafarers of Catan 5-6 Extension. Så vi bygde et kjempestort kart, og satt i gang. Endret 22. juni 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Netrum er en fantastisk kokk. 2 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg skulle bare gå en liten tur innover en grusvei her jeg bor, for å se hva som var i enden. Endte opp med å gå 16 km. i styrtregn og stiv kuling, på pur faen bare fordi. Badet mitt lukter fremdeles surt etter at jeg tørket skoene mine på gulvet der. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Lurer på hva mamma sier om en benkpress på gjesterommet... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Bergensere: hvor går man på byn hvis man vil gå ut for å danse? Jeg har ikke vært på byn i Bergen siden jeg var 19 år Ingen som vil svare? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Bergensere: hvor går man på byn hvis man vil gå ut for å danse? Jeg har ikke vært på byn i Bergen siden jeg var 19 år Ingen som vil svare? Aner ikke. Går ikke ut for å danse. Og jeg aner uansett ikke hvor gammel du er nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Aldri i mitt liv vært ute for å danse. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Men i alle dager. Går ikke ut for å danse? Hva med å se på at damer danser da? Eller, jeg skal jo ikke på strippeklubb Jeg er 28 :o Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Bryggen Nightclub skal være bra Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Føler ikke for å spille ut min personlighet/rolle som feit creepy stalker 100% ved å dra på utesteder for å glo på damer. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Ingen som vil svare? Jeg har aldri vært i Bergen og jeg har aldri prøvd å danse. 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Bryggen nightclub er harry. Mye phunny å se på though.. luux eller tidi? Jacob aal? Går heller ikke ut for å danse så er ikke helt sikker på om du kan danse på de stedene Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg tror ikke det er så mye dansing på Jacob aal. Det er jo et spisested? Dere kan bli med meg ut, jeg lover å ta meg av dansingen Føler ikke for å spille ut min personlighet/rolle som feit creepy stalker 100% ved å dra på utesteder for å glo på damer. Hva er poenget med å gå ut da? :pp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg