Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utblåsning.

 

De siste månedene har jeg brukt mye tid og krefter på å planlegge en stor sommeravslutningsfest for to distrikter i HVU. Mitt distrikt ønsker å invitere alle, mens "partneren" min (arrangøren fra det andre distriktet) ønsker kun å invitere de han selv liker fordi resten er "løker"(noe som vil si at det kommer kanskje 80 stk fra oss og 7-8 stk fra dem hvis vi gjør som han vil). Så han ga meg ultimatum om at hvis jeg ikke gjør som han vil så får jeg værsågo å sitte med ansvaret selv fordi han gidder ikke å komme om jeg inviterer de han ikke liker. Tok da valget at jeg driter i han og fullfører festen med samtlige fra begge distrikter. Men frustrerer meg så fælt at jeg har gjort alt dette kun i beste mening og fordi jeg ønsker at alle skal ha det hyggelig, så er det dette jeg får liksom. At jeg må bli uvenner med noen for at resten skal få delta på noe gøy.

 

Jeg trenger en klem :'(

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Utblåsning.

 

De siste månedene har jeg brukt mye tid og krefter på å planlegge en stor sommeravslutningsfest for to distrikter i HVU. Mitt distrikt ønsker å invitere alle, mens "partneren" min (arrangøren fra det andre distriktet) ønsker kun å invitere de han selv liker fordi resten er "løker"(noe som vil si at det kommer kanskje 80 stk fra oss og 7-8 stk fra dem hvis vi gjør som han vil). Så han ga meg ultimatum om at hvis jeg ikke gjør som han vil så får jeg værsågo å sitte med ansvaret selv fordi han gidder ikke å komme om jeg inviterer de han ikke liker. Tok da valget at jeg driter i han og fullfører festen med samtlige fra begge distrikter. Men frustrerer meg så fælt at jeg har gjort alt dette kun i beste mening og fordi jeg ønsker at alle skal ha det hyggelig, så er det dette jeg får liksom. At jeg må bli uvenner med noen for at resten skal få delta på noe gøy.

 

Jeg trenger en klem :'(

 

Syns du gjorde helt rett. Han andre fyren hørtes ut som ei rektig arrogante blære

Lenke til kommentar

Takk, Delvis. Det triste er at jeg hadde de beste tankene om han også skjer dette. Men jaja, skal vel ikke bare være morsomt å være arrangør :p

 

Hva er det forumfolket har drevet med i helgen da? :)

 

Blitt drita og ikke funnet søt jente.

Annet enn det, spillt kort med kamerat og dama og drukket galliano hot shots som var hyggelig.

Også spurt om jobbtips i fylla (som jeg fikk)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Sitter å leser i en oppskriftbok og kommer over "torsk med rekeost" og da kjente jeg at jeg ble kvalm. Hva er den verste maten du vet om? Sånn bortsett fra kokt hund og og grillet kattefoster.

Alle former for sjømat, samt mat som inneholder fårekjøtt. Det være seg smalahove eller fårikål.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...