Bruker-343442 Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Det verste er at jeg har mer liv enn de fleste. Det er bare super-A4, og det passer ikke inn i midtlivskrisen min Jeg merker selv at jeg er i en tidlig midtlivskrise. Så nå kommer jeg til å dekke meg selv med kirurgisk stål(piercing). Blir fett når krisen er over haha Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Det verste er at jeg har mer liv enn de fleste. Det er bare super-A4, og det passer ikke inn i midtlivskrisen min Jeg merker selv at jeg er i en tidlig midtlivskrise. Så nå kommer jeg til å dekke meg selv med kirurgisk stål(piercing). Blir fett når krisen er over haha Er vel kanskje sånt som skjer når man får barn tidlig Det verste er at jeg har mer liv enn de fleste. Det er bare super-A4, og det passer ikke inn i midtlivskrisen min Kjøp motorsykkel, begynn på fallskjermhopperkurs, start med basehopping Frister ikke Det verste er at jeg har mer liv enn de fleste. Det er bare super-A4, og det passer ikke inn i midtlivskrisen min Kjøp motorsykkel, begynn på fallskjermhopperkurs, start med basehoppingStart på BJJ! Frister ikke å få juling Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Admiral N., vi forstår hverandre. Hør på dette: Jeg fyrte opp klassikeren Tupac - Dear Mama for å stimulere min niese på 23 mnd. Plukket henne opp og gikk rundt i stua med henne. Det var så koselig! Duften av barnehår og barnehud er rett og slett deilig. Klemmer bollekjinna hennes også. Faen så rått. Siter innlegget hvis du skal svare slik at jeg får advarsel om det, ellers forsvinner svaret i jungelen her. Rått! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Frister ikke å få juling Du får jo gi litt óg. Etterhvert. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 For noen få mennesker er Datasmurf/Sjur mer enn bare en diskusjon.no-bruker. For noen er han en gud, og hans livsstil, Sjurcore er en religion. hahaha fantastisk Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Kjørte nå nettopp i en tofelts tunnel (begge feltene går i samme retning) I begynnelsen er det en sving og jeg pleier alltid å legge meg ut i venstre i begynnelsen, dro litt godt på (er 80 sone der) og hva er det som hender når jeg kommer rundt svingen?! Gjettelek!!!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Du oppdaget at du skrev i Forumkaféen og ikke i Trafikalsk klagemur? Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Det kom en jævla bil i mot meg!!! Kunne ha vært dø nå Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Noen som kunne sjekket/vet prisene på de forskjellige rulletobakkene i hvilken butikk? Er det så stress å sjekke sjølv? Er under 18, så det er stress å sjekke sjølv ja Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Frister ikke å få juling Du får jo gi litt óg. Etterhvert. Jeg får så lett blåmerker, hadde sett ut som jeg ble mishandlet hjemme holder meg til styrketrening tror jeg Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Frister ikke å få juling Du får jo gi litt óg. Etterhvert. Jeg får så lett blåmerker, hadde sett ut som jeg ble mishandlet hjemme holder meg til styrketrening tror jeg Bryt ut av A4 livet og lev litt Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Årets første grilling, ble noen spanske / brasilianske krydderpølser servert med fløtegratinerte poteter <3 Fordelen med å være singel og bo for seg selv, blir mer mat til meg selv ! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Er det mye folk på treningstudio lørdag kveld? Endret 21. juni 2014 av EspJak1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Er det mye folk på treningstudio lørdag kveld? Tvilsomt. Jeg kan gi deg rapport om. Et par timer. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Er det mye folk på treningstudio lørdag kveld?Tvilsomt. Jeg kan gi deg rapport om. Et par timer. Haha! Gjør det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Alltid best å trene på litt merkelige tidspunkt, så har man mer eller mindre hele treningssenteret for seg selv. Formiddagen 17. mai f.eks \o/ Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Jeppjepp. Og hater folk folk så det funker best Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Min stefar er så søt. Han har bilde av seg selv som bakgrunn på tlf Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Da kan jeg meddele at det ikke er særlig folksomt på stamina en lørdags kveld. Det var fire andre og meg på apparatrommet. Det var flere enn jeg hadde trodd faktisk. To stk på tredemølle/elipse/sykkel/romaskin-rommet. Det var dagens rapport. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Herre. Nå har det hølja ned siden 9 i morges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg