Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble presset til å danse på en jubilemsfest for en god del år siden. En jente skulle absolutt danse med meg. Og da jeg sa at jeg ikke kunne, begynte noen rundt bordet å rope "nå må du f.. se å komme deg utpå gulvet når en jente byr deg til danse, er du homo eller?!" sånne ting.

Da sa jeg "Ok ok! hvis dere tror det er det så!" Så da gikk jeg og holdt rundt den jenta på gulvet, og bare fulgte etter på en måte uten å danse egentlig.

Skjemmes og blir deppa den dag i dga når jeg kommer på det. :( Hadde alltid forbarket meg på at jeg aldri skulle danse, for det er noe jeg ikke ønsker identifisere meg med av prinsipp. Men der ble det løftet brutt, Var påvirket da, men likevel.

Lenke til kommentar

Ble presset til å danse på en jubilemsfest for en god del år siden. En jente skulle absolutt danse med meg. Og da jeg sa at jeg ikke kunne, begynte noen rundt bordet å rope "nå må du f.. se å komme deg utpå gulvet når en jente byr deg til danse, er du homo eller?!" sånne ting.

Da sa jeg "Ok ok! hvis dere tror det er det så!" Så da gikk jeg og holdt rundt den jenta på gulvet, og bare fulgte etter på en måte uten å danse egentlig.

Skjemmes og blir deppa den dag i dga når jeg kommer på det. :( Hadde alltid forbarket meg på at jeg aldri skulle danse, for det er noe jeg ikke ønsker identifisere meg med av prinsipp. Men der ble det løftet brutt, Var påvirket da, men likevel.

Hehehhe. Skjedd akkurat det samme med meg. 2-3 år siden nå og jeg er fortsatt flævv. Heldig langt i fra hjemme, men liten plass så de kjente meg igjen lenge etterpå :p

Lenke til kommentar

I kveld var jeg for første gang på et skikkelig "multikulturelt" utested på Grønland. Jeg drar vanligvis på streite steder i sentrum og på vestkanten, så det var veldig uvant. Heldigvis var det supergøy, aldri opplevd et sted med så lite (ingen) bråk, og så hyggelig stemning. Jeg innbiller meg at jeg var den første hvite mannen som danset bra der.

Lenke til kommentar

Jeg vant en dansekonkurranse på fritidsklubben for 17 år siden, jeg tror det var ut av medynk. Det eneste jeg føler jeg mestrer er reinlender og wienervals, og til en hvis grad charleston. Med andre ord, ikke noe man danser til hverdags eller på byen. :p

Det stopper meg ikke fra å danse når jeg er kanakas møkkings vel og merke. Om Queens "Don't Stop Me Now" kommer på, og jeg er kraftig berusa, så kan dere ta dere faen på at jeg beveger kroppen min utenfor takt eller tone eller noe som helst slikt.

Men en gang på et utested på Steinkjer, spilte DJ-en The Prodigy i 3 - 4 timer i strekk og jeg dansa til jeg ikke klarte å stå lenger. Var jævlig digg, tok helt av sammen med en kompis og et par damer, og den ene bartenderen kom med drinker ut på gulvet til oss slik at vi skulle slippe å stoppe for å hydrere oss.

Et av mine få gode danseminner.

Lenke til kommentar

Admiral N., vi forstår hverandre. Hør på dette:

Jeg fyrte opp klassikeren Tupac - Dear Mama for å stimulere min niese på 23 mnd. Plukket henne opp og gikk rundt i stua med henne. Det var så koselig! Duften av barnehår og barnehud er rett og slett deilig. Klemmer bollekjinna hennes også. Faen så rått.

Siter innlegget hvis du skal svare slik at jeg får advarsel om det, ellers forsvinner svaret i jungelen her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...