Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Freia Boble er den beste sjokoladen som bare består av sjokolade. Beste "snackbar" er Krokanrull eller Peanøttkubbe. Det varierer om jeg vil ha ren sjokolade eller snackbar.

 

Beste brusen er Coca Cola. På glassflaske. Så kald som mulig, bare den ikke har fryst.

 

Beste lakrisen er Panda. Den aller aller beste er Panda "natural".

 

Men jeg spiser lakris bare 3 ganger i året, da.

 

First Price brus er faen ikke billig , hvertfall ikke champagnebrusen.

 

Hm, ok... trodde de kostet 8,90 alle sammen, jeg. Jeg drikker bare coladrikker, og _colaen_ til First Price er ikke å hoppe i taket for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjekket såvidt litt på hybel.no og finn, men virker som de fleste ser etter fremtidige studenter til høsten.

Som du sier, studenter med fremleie er en mulighet, men da blir det jo bare frem til 1-8. august, mao. ca. 1 mnd. som kanskje er litt lite, men en god start ihvertfall.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

I kveld var jeg for første gang på et skikkelig "multikulturelt" utested på Grønland. Jeg drar vanligvis på streite steder i sentrum og på vestkanten, så det var veldig uvant. Heldigvis var det supergøy, aldri opplevd et sted med så lite (ingen) bråk, og så hyggelig stemning. Jeg innbiller meg at jeg var den første hvite mannen som danset bra der.

Lenke til kommentar

I kveld var jeg for første gang på et skikkelig "multikulturelt" utested på Grønland. Jeg drar vanligvis på streite steder i sentrum og på vestkanten, så det var veldig uvant. Heldigvis var det supergøy, aldri opplevd et sted med så lite (ingen) bråk, og så hyggelig stemning. Jeg innbiller meg at jeg var den første hvite mannen som danset bra der.

 

Pakistanere (f.eks.) er som regel skikkelig hyggelige og behersket, men så har du en mindre gruppe som er helt rabiate... nordmenn, på den annen side, er bare aper hele gjengen.

 

[edit]

 

Nei, jeg kjenner ingen "pakistanere", egentlig. Men nordmenn, de er aper.

Endret av The Little Lucid Moments
Lenke til kommentar

 

First Price melkesjokolade er rimeligere enn kokesjokolade. Den koster 15-ish for 200 g. Også får du vel First Price - brus for 8,90?

 

Billige kalorier.

 

 

Jeg liker kokesjokolade. Alt fra den søte Dronningsjokolade til de mer bitre 70 % og 80 % kokesjokoladene. Kjøper det ikke for at det er billig, da kunne jeg bare kjøpt meg en Stratos eller noe.

 

 

Ha en fortsatt fin fredagskveld!

 

 

Digger den (og filmen for så vidt).

 

 

Jeg smaker ikke forskjell mellom First Price's fruktbrus og Villa Champagnebrus.

 

Det er ikke så rart, med tanke på at begge smaker det samme, sånn ut i fra mine erfaringer i alle fall. Greit, det er 11 år siden sist jeg drakk en Villa, og ett år siden sist jeg drakk First Prices fruktbrus, men jeg er rimelig sikker på at det er samme greia.

 

------------------------

 

For øvrig har jeg skills herfra til helvete, som sovna i stolen mens jeg så på The Benny Hill Show og våkna i sted med fucka nakke.><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...