Coffee Break Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Så "en jente på 16-17 år som sitter med fedoraen og føler seg dødssmart fordi hun tråkker feminismen/religion ned i søla før hun deretter cummer til et bilde av Richard Dawkins" blir mer riktig med andre ord. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg har femogtyve spenn på kontoen og 30 kr i panteflasker. Tips til hva jeg kan kjøpe av middag som er litt ekstra godt med tanke på at det er fredag? Orker ikke spise bønner eller snurring i kveld, liksom. Ei heller en shabby frossenpizza. Ei boks med smør. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Dere kan stenge begge kontoene mine. Siden jeg ble avslørt. Ønske etterkommes. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Jesus, finnes det noe flauere enn troll som blir avslørt. Gratulerer med livet. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Uff. Kan dere ikke snart slutte poste det e..bildet der, vi har sett det nå Jeg vet ikke, jeg er fornøyd med å bli reppa av andre folk. #SK2014 #yoloswagselfie #sjurcore osv. Okay, da er det greit da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Hver gang Lykkelig skriver ser jeg for meg en gutt på rundt 16-17 som sitter med fedoraen og føler seg dødssmart fordi han tråkker feminismen/religion ned i søla før han deretter cummer til et bilde av Richard Dawkins. Protip: Lær deg noe som helst om feminisme før du skal trolle om det, det hjelper på troverdigheten. https://twitter.com/Radikalgutt Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Jævlig nice at det ikke ringe noen på 1 time. Men, 3 minutter før skiftet mitt er over JA DA RINGER DETT Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Hver gang Lykkelig skriver ser jeg for meg en gutt på rundt 16-17 som sitter med fedoraen og føler seg dødssmart fordi han tråkker feminismen/religion ned i søla før han deretter cummer til et bilde av Richard Dawkins. Protip: Lær deg noe som helst om feminisme før du skal trolle om det, det hjelper på troverdigheten. https://twitter.com/Radikalgutt r d dg??? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 r d dg??? nei......hvorfor spør du Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Takk for tipset, men jeg gikk bare for en pakke kjøttdeig og en hvitløk, så har jeg chili, løk, tomater, diverse hermetiserte bønner, paprika og tørkede piri piri. Enten så blir det nachos, ellers så blir det burritos, ellers så blir det chili con carne.Da hadde du jo absolutt en del i skapet :--p Info om sånt på forhånd er greit, selv om jeg sikkert kunne antatt en del i ditt tilfelle. Selvfølgelig norsk style, kan ikke ha noe av at vi lager maten slik den egentlig var ment å lages.Det hadde vært for dumt. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Oh, Overmoden har kommentert. Må sjekke ut. Nei, vent. Det er jo meg.... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Jordbær med fløyte Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Blåse på fløyta mi? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Takk for tipset, men jeg gikk bare for en pakke kjøttdeig og en hvitløk, så har jeg chili, løk, tomater, diverse hermetiserte bønner, paprika og tørkede piri piri. Enten så blir det nachos, ellers så blir det burritos, ellers så blir det chili con carne.Da hadde du jo absolutt en del i skapet :--p Info om sånt på forhånd er greit, selv om jeg sikkert kunne antatt en del i ditt tilfelle. Selvfølgelig norsk style, kan ikke ha noe av at vi lager maten slik den egentlig var ment å lages.Det hadde vært for dumt. Ja, jeg glemte helt av det. Da jeg kom hjem med en kokesjokolade i tillegg (lavt blodsukker, lettere svimmel og mer forvirra enn vanlig), fant jeg en hel del i skap og kjøleskap. Inkludert en hvitløk som hadde begynt reproduksjonen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 repost tyme Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Ha en fortsatt fin fredagskveld! 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Edge of tomorrow var heftig Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 Ja, jeg glemte helt av det. Da jeg kom hjem med en kokesjokolade i tillegg (lavt blodsukker, lettere svimmel og mer forvirra enn vanlig), fant jeg en hel del i skap og kjøleskap. Inkludert en hvitløk som hadde begynt reproduksjonen. First Price melkesjokolade er rimeligere enn kokesjokolade. Den koster 15-ish for 200 g. Også får du vel First Price - brus for 8,90? Billige kalorier. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 21. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2014 No er vel First Price-sjokolade nesten berre sukker då, kan ikkje sei at den er veldig god. Billig brus er noko av det verste eg veit Er så drit at når det endelig er helg, har eg ikkje anna å gjere på enn å surfe uten noko mål og meining... Musikk hjelper litt då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg