Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har femogtyve spenn på kontoen og 30 kr i panteflasker. Tips til hva jeg kan kjøpe av middag som er litt ekstra godt med tanke på at det er fredag? Orker ikke spise bønner eller snurring i kveld, liksom. Ei heller en shabby frossenpizza.

Ei boks med smør.

Lenke til kommentar

Hver gang Lykkelig skriver ser jeg for meg en gutt på rundt 16-17 som sitter med fedoraen og føler seg dødssmart fordi han tråkker feminismen/religion ned i søla før han deretter cummer til et bilde av Richard Dawkins.

 

Protip: Lær deg noe som helst om feminisme før du skal trolle om det, det hjelper på troverdigheten.

https://twitter.com/Radikalgutt

Lenke til kommentar

Takk for tipset, men jeg gikk bare for en pakke kjøttdeig og en hvitløk, så har jeg chili, løk, tomater, diverse hermetiserte bønner, paprika og tørkede piri piri. Enten så blir det nachos, ellers så blir det burritos, ellers så blir det chili con carne.

Da hadde du jo absolutt en del i skapet :--p Info om sånt på forhånd er greit, selv om jeg sikkert kunne antatt en del i ditt tilfelle.

 

Selvfølgelig norsk style, kan ikke ha noe av at vi lager maten slik den egentlig var ment å lages.

Det hadde vært for dumt.
Lenke til kommentar

 

Takk for tipset, men jeg gikk bare for en pakke kjøttdeig og en hvitløk, så har jeg chili, løk, tomater, diverse hermetiserte bønner, paprika og tørkede piri piri. Enten så blir det nachos, ellers så blir det burritos, ellers så blir det chili con carne.

Da hadde du jo absolutt en del i skapet :--p Info om sånt på forhånd er greit, selv om jeg sikkert kunne antatt en del i ditt tilfelle.

 

Selvfølgelig norsk style, kan ikke ha noe av at vi lager maten slik den egentlig var ment å lages.

Det hadde vært for dumt.

 

 

Ja, jeg glemte helt av det. Da jeg kom hjem med en kokesjokolade i tillegg (lavt blodsukker, lettere svimmel og mer forvirra enn vanlig), fant jeg en hel del i skap og kjøleskap. Inkludert en hvitløk som hadde begynt reproduksjonen.

 

Lenke til kommentar

Ja, jeg glemte helt av det. Da jeg kom hjem med en kokesjokolade i tillegg (lavt blodsukker, lettere svimmel og mer forvirra enn vanlig), fant jeg en hel del i skap og kjøleskap. Inkludert en hvitløk som hadde begynt reproduksjonen.

 

First Price melkesjokolade er rimeligere enn kokesjokolade. Den koster 15-ish for 200 g. Også får du vel First Price - brus for 8,90?

 

Billige kalorier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...