Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også synest jeg det er flott at det er så mange sterke kvinnelige politikere. Det beviser jo at vi kvinner kan våre ting.

 

 

Jeg lurer på en ting, hvofor er du så i mot menn?. Jeg liker menn veldig godt. Jeg er en veldig usikker og sjenert jente,så jeg er avhengig av å ha en mann rundt meg.

Lenke til kommentar

 

Også synest jeg det er flott at det er så mange sterke kvinnelige politikere. Det beviser jo at vi kvinner kan våre ting.

 

 

Jeg lurer på en ting, hvofor er du så i mot menn?. Jeg liker menn veldig godt. Jeg er en veldig usikker og sjenert jente,så jeg er avhengig av å ha en mann rundt meg.

 

Jeg har overhodet ikke skrevet at jeg er i mot menn i det hele tatt. Det jeg skrev var at jeg kankje kunne virke kaldere mot menn enn mot andre kvinner.

 

Foe menn har ikke pupper. Kan ikke stole på noen som ikke har pupper

Det finnes da mange menn med pupper.

 

Gjør det virkelig det?, det visste ikke jeg. Vel da har jeg lært noe nytt i dag. :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Også synest jeg det er flott at det er så mange sterke kvinnelige politikere. Det beviser jo at vi kvinner kan våre ting.

 

Jeg lurer på en ting, hvofor er du så i mot menn?. Jeg liker menn veldig godt. Jeg er en veldig usikker og sjenert jente,så jeg er avhengig av å ha en mann rundt meg.

Jeg har overhodet ikke skrevet at jeg er i mot menn i det hele tatt. Det jeg skrev var at jeg kankje kunne virke kaldere mot menn enn mot andre kvinner.

 

 

Foe menn har ikke pupper. Kan ikke stole på noen som ikke har pupper

Det finnes da mange menn med pupper.

Gjør det virkelig det?, det visste ikke jeg. Vel da har jeg lært noe nytt i dag. :)

927970_705630799503893_1864621799_n.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker best teater som ar kvinnelige hovudroller. Vi kvinner fortjener å komme frem i lyset. Sånn som Kristin lavmannsdatter handler om en sterk kvinne som klarer seg godt.

 

 

 

 

Ja så klart, du er jo feminist som du kaller deg i en annen tråd. Hvofor kan du ikke bare slutte med å kjønnsgenelisere?

Lenke til kommentar

Hver gang Lykkelig skriver ser jeg for meg en gutt på rundt 16-17 som sitter med fedoraen og føler seg dødssmart fordi han tråkker feminismen/religion ned i søla før han deretter cummer til et bilde av Richard Dawkins.

 

Protip: Lær deg noe som helst om feminisme før du skal trolle om det, det hjelper på troverdigheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ja så klart, du er jo feminist som du kaller deg i en annen tråd. Hvofor kan du ikke bare slutte med å kjønnsgenelisere?

Hvorfor svarer du på dine egne poster...

 

Oisann nå ble visst jeg og min forumsøster Linn avslørt. Jeg gjør det bare av og til. Jeg har en manisk reaksjon. Dere kan stenge begge kontoene mine. Siden jeg ble avslørt. :D

Hver gang Lykkelig skriver ser jeg for meg en gutt på rundt 16-17 som sitter med fedoraen og føler seg dødssmart fordi han tråkker feminismen/religion ned i søla før han deretter cummer til et bilde av Richard Dawkins.

 

Protip: Lær deg noe som helst om feminisme før du skal trolle om det, det hjelper på troverdigheten.

Jeg er en jente.

Lenke til kommentar

Uff. Kan dere ikke snart slutte poste det e..bildet der, vi har sett det nå :roll:

 

Jeg vet ikke, jeg er fornøyd med å bli reppa av andre folk. #SK2014 #yoloswagselfie #sjurcore

 

osv.

 

 

 

Jeg har femogtyve spenn på kontoen og 30 kr i panteflasker. Tips til hva jeg kan kjøpe av middag som er litt ekstra godt med tanke på at det er fredag? Orker ikke spise bønner eller snurring i kveld, liksom. Ei heller en shabby frossenpizza.

Penne all'arrabbiata?

 

 

Takk for tipset, men jeg gikk bare for en pakke kjøttdeig og en hvitløk, så har jeg chili, løk, tomater, diverse hermetiserte bønner, paprika og tørkede piri piri. Enten så blir det nachos, ellers så blir det burritos, ellers så blir det chili con carne.

Selvfølgelig norsk style, kan ikke ha noe av at vi lager maten slik den egentlig var ment å lages.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...