L4r5 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor ikke?Du vet... Taushetsplikt og whutnot. Jeg kan se en del som dere ikke kan se. Edit:kan du fjerne brukernavn historikk?Nope. Mulig admins har muligheten, men aldri hørt om det. Lenke til kommentar
Lykkelig Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Har dere vært på teater noen gang?. jeg var på teater en gang for lenge siden. Jeg tenkt å spille i et teater en gang og. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Må innrømme det er lenge sia jeg har vært på noen teaterforestilling. Har ei venninne som driver med teater da. Endret 20. juni 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Sist gang jeg var på teater må ha vært med VGS for mange mange år sia.. da under "tvang". Mener å huske jeg snek meg vekk i pausen, da det varte i 3-4 timer.. Har aldri hatt noe til overs for det, blir for kjedelig. Endret 20. juni 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg har vært på teater flere ganger, sist var vel et par år siden, en oppsetning av Ibsens "Vildanden", da en venninne av meg spilte rollen som Hedvig. Jeg liker teater, det er koselig. Favorittstykket mitt er nok fortsatt "Blådenghuset" eller "Café Isogaisa". Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Vært på teater en gang... Jesus skuespill... Har fortsatt traumer etter at englene drev å krasjet i gjerdet forran sitteplassene Lenke til kommentar
Lykkelig Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg liker best teater som ar kvinnelige hovudroller. Vi kvinner fortjener å komme frem i lyset. Sånn som Kristin lavmannsdatter handler om en sterk kvinne som klarer seg godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg har femogtyve spenn på kontoen og 30 kr i panteflasker. Tips til hva jeg kan kjøpe av middag som er litt ekstra godt med tanke på at det er fredag? Orker ikke spise bønner eller snurring i kveld, liksom. Ei heller en shabby frossenpizza. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 55 Kroner til middag? Bakt potet. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Frossen lassagne ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg sa ekstra godt. Bakt potet er i beste fall tilbehør, og jeg har hatt til gode å støte på en god frossenlasagne de siste 7 årene. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Kanskje bare jeg som liker den der slappe mikrosmaken.. Har du ris?, Kylling og bernaise. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg liker best teater som ar kvinnelige hovudroller. Vi kvinner fortjener å komme frem i lyset. Sånn som Kristin lavmannsdatter handler om en sterk kvinne som klarer seg godt. Fikk nettopp låne filmen. Har ikke sett den enda, den er over 3 timer lang. Har ikke vært på teater. Men ble tatt ut til å spille neger i Pippi Langstrømpe en gang på skolen, fordi jeg hadde litt talent mente de Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Kanskje bare jeg som liker den der slappe mikrosmaken.. Har du ris?, Kylling og bernaise. Har selvfølgelig ris, men jeg føler meg ikke flink nok på kjøkkenet til å lage béarnaise fra scratch, og de posegreiene fra Knorr og Toro er ikke akkurat delikate. Tror jeg bare kjøper en pakke kjøttdeig og ser om jeg kan gjøre noe skøy med hvitløk, chili og diverse. I verste fall kan jeg lage chili con carne. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Kristin Lavransdatter Endret 20. juni 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Nei, det står Lavmannsdatter, helt tydelig! Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 En episk fortelling i tre deler om de utfordringene en datter av en kortvokst må overkomme under oppveksten i middelaldernorden. 2 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg har forresten sett: løvenes konge, putti plutti pott, jenta i sofaen, guds ku, jeppe på bjerget og ett stykke til jeg ikke husker navnet på. Så kulturell. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Ja, Putti Plutti Pott var en gjenganger i denne familien i årevis. Hvert år frem til 2002 eller noe dro jeg til Trondhjem og så det. Så dro jeg igjen i 2009, men det virket så forandret fra slik jeg husket det at jeg siden ikke har hatt noen interesse av å se det igjen på teater. Nå holder det i massevis med CD-en, som alltid står på når vi baker pepperkaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg