Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble angrepet av et humlebol i dag, mens jeg var på jobb. Twist: Jeg er snekker og jobbet i toppen av en meget shaky stige. At jeg ikke har to knekte ankler er kun pga ekstreme inntak med melk.

 

Er det ondt å bli stukket av humle?

 

Har bare blitt stukket av en bie en gang. Aldri av veps eller humle. Er litt nysgjerring hvordan det kjennes, men vet ikke om jeg tør gjørs på.

Lenke til kommentar

 

Aaah man. Det var en god seigmann

Husker når dere troppet inn i leiren, mens vi satt på rommene og gomlet i oss snop. :D

 

Haha, slaskekompaniet ditt da! Glad jeg hadde mestringen, selv om det saug akkurat der og da.

Kult å vite hvor sykt langt man strekke seg bare man må.

Lenke til kommentar

Humler stikker ikke, de brenner. Ubehagelig, men ikke like jævlig som bier, veps, klegg o.l.

Feil.

 

Ja, humler har definitivt en brodd som kommer stikkende ut av rumpa deres. Men i motsetning til bier så mister de ikke brodden og dør, men kan stikke mange ganger.

Dette gjelder ikke alle bier. Mener det er sånn at det er de færreste bier det gjelder for. Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Haha, slaskekompaniet ditt da! Glad jeg hadde mestringen, selv om det saug akkurat der og da.

Kult å vite hvor sykt langt man strekke seg bare man må.

Misunner dere faktisk for å ha mestringsøvelse. Vi var bare ute i 12 timer, selv om vi ble fortalt at det kom til å vare mye lengre. Han som ville bli grenader begynte jo å sutre og grine for han ikke klarte mer... etter 10 timer! Pusling.
Lenke til kommentar

 

 

Humler stikker ikke, de brenner. Ubehagelig, men ikke like jævlig som bier, veps, klegg o.l.

 

Dette stemmer ikke, for det leste jeg faktisk om forleden. Humler stikker, men det kjennes bare ut som det brenner. Men det er stikk det også.

 

I stand corrected.

 

Ikke akkurat noe humlesmurf du

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...