Iverfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg hører på alt mulig rart av musikk og tagger random bilder av meg selv på Facebook- fezt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Smurfen; Hva venter du på? Iver.th: Fancy. Hvilken tid på dagen er det borti der? *peke i en eller annen random retning og håpe det er riktig* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nie, på å dra på skolen. Være sosial ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Syke, syke menneske Smurfen. Vente på at skolen skal begynne, og prøve å få tiden til å gå? O_O Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Her er klokka 23.15: O Så snart leggetid, anywhoo, noen som har aprilspøkideer?=) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Nie, har ikke annet å ta meg til når jeg ikke får sove. Dessuten er skole gøy Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Når sover du egentlig, Datasmurf? Ser deg liksom alltid her:D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ååååh. *se på iver med tidenes mest misunnelige blikk* *gå og trekke kaffe* Smurfen; skole kan være så gøy det bare vil, det er ikke noe å glede seg til. Bastabom. Og nei, jeg kan ikke begrunne det. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Bytte plass plx? Er litt halvlei Texas for tiden, savner Sørlandschips og Solo=(( Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vi kan bytte plass mens det er sovetid for deg. =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det er fordi du gjør ting på skolen. Det gjør ikke jeg. Og det er ikke noe å gjøre heller. Jeg røyker, drikker brus og preiker skit og nyter sola. Eller sitter på forumet / fjesbok e.l. M.a.o. er jeg bare på skolen for å ikke råtne på hybelen. Dessuten skal vi begynne å redigere i dag Noe å henge fingra i og sånn ^^ Iver.th, det er litt forskjellig. I går sov jeg bort ettermiddagen og kvelden og våkna like etter midnatt, dagen før sov jeg ikke, dagen før der igjen sov jeg bort morgenen og formiddagen og våkna i 12-tida et cetera, et cetera. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Awesome! :- D Nie: Sov du ikke i natt?=( Datasmurf: knas:D Endret 1. april 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Smurfen; Jeg gjør ikke en drit på skolen. x) Noe jeg angrer på nå, for å si det slik. *sitte og skrive febrilsk for å bli ferdig med noe som kan leveres inn* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ah, men du har noe du skulle ha gjort, eller noe som må gjøres, eller eksamener utover våren e.l.? Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 niemor, du går i andreklasse, ikke sant? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ah, men du har noe du skulle ha gjort, eller noe som må gjøres, eller eksamener utover våren e.l.? HYSJ! Jeg har allerede big time eksamensnerver, uten at du trenger å minne meg på det. -.-" niemor, du går i andreklasse, ikke sant? Stemmer det, 2MK, for å være nøyaktig. x) Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Kan ikke de kodene jeg, er det vanskelig, burde jeg være glad for ikke å være hjemme dette året? Ny harryavatar for meg, cheerio. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Media og Kommunikasjon, andre året. Neeei, ikke skifte avatar. Sånt er ikke lov! o_O Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 joda, den jeg hadde var sånn jeg fant på diskusjon.no sin liste over avatarer: (( Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jaokda, da er det vel egenlig litt lov. oO Men jeg anbefaler deg en tur innom avatartråden for å få bakgrunnen transparent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg