The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Kunne hatt en jobb som gikk ut på å røre i gryter. Lage lapskaus. Hehe, lapskaus... det er ikke "in" i 2014... Endret 19. juni 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Du får søke deg inn i militæret da..og be om å gjøre kjøkkentjeneste så ofte som mulig. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Er skrevet ut av rullen. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Lapskaups er nicenice. Hadde det i dag faktisk. Phunny Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Kunne laget lapskaus til underernærte rusmisbrukere... Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Lager du "tørr" eller som suppe, liksom? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Midt i mellom. Med mest mulig kjøtt og minst mulig kålrot. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Heftig. Lager du fra scratch, altså? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Har ikke spist det på år og dag, kom bare til å tenke på det. Lapskaus. Hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Hvis du kjøpte det på boks så er ekstra pølse obligatorisk. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Spiser ikke hermetikk av helsemessige årsaker. Det jeg spiser mest av er pasta. Grov pasta. Jeg har sikkert kokt pasta 1000 ganger. (Ikke at det er av allmenn interesse.) Endret 19. juni 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) http://www.nrk.no/sorlandet/kallar-frp-innlegg-rasistisk-1.11787203 Det interessante her er at overskriften er "de lukter og slår ungene sine", i stedet for "vi vil ikke ha dem her, fordi de lukter og slår ungene sine". [edit] Mente ikke noe negativt med lukt her, altså, men det er jo klart, de lager en annen mat, så de lukter anderledes. Ikke at det er noe galt i det. Statistikk viser jo at de også bruker mer fysisk disiplin i hjemmet. Ikke at det gir mening å snakke om "de", når det er sikkert 1000 ulike etnisiteter vi egentlig snakker om. Endret 19. juni 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Spiser ikke hermetikk av helsemessige årsaker. Hvordan er hermetikk helsemessig dårlig? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Hvordan er hermetikk helsemessig dårlig? Kanskje det er uheldig å la maten ligge i metall over år. Tenker på hva metallet overfører. Ikke at jeg sier det er sånn det er, jeg sier bare at det ikke er noe appetittelig å tenke at det kanskje er tungmetaller i maten. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Du vet du skal ta maten ut av boksen før du spiser? Edit:Gah too late Endret 19. juni 2014 av EspJak1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Du tenker pga. "crayon'en" Homer har i hjernen? At det har lurt seg et hermetikk-lokk opp i hippocampus / amygdala? (Eller bare "hjernen", for jeg ville briefe med at jeg kjente til navn på ulike regioner i hjernen.) 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Det er vel visse bakterier man kan få i seg av å spise for gammel hermetisk mat. Så om jeg skulle åpnet noen av boksene jeg har fra 50 / 60-tallet, og spist innholdet, kunne jeg fått i meg noe nasty. Men jeg har ingen planer om å åpne de, var risikabelt nok å ta de med hjem, de er jo på nippet til å sprenges slik som de buler. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Har du hermetikkbokser fra kanskje før hermetikk ble funnet opp? Så kunne du jo være heldig å ha en dose spanskesykevirus der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Det står jo datostempel på hermetikk også. De kan vare lenge, men ikke så lenge Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg ville ikke vært redd for noen tungmetaller fra hermetikkbokser som har ligget litt for lenge, jeg hadde heller bekymret meg for bakterier.. Polfarerne som forresten dro ut som var de første som spise hermetisk mat, de ble jo blyforgifta og dette påvirka jo blant annet vurderingsevnen dems såpass at de gikk i livbåtene og tok med seg både pianoer og alskens unyttige saker, har jeg hørt tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg