Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.nrk.no/sorlandet/kallar-frp-innlegg-rasistisk-1.11787203

 

Det interessante her er at overskriften er "de lukter og slår ungene sine", i stedet for "vi vil ikke ha dem her, fordi de lukter og slår ungene sine".

 

[edit]

 

Mente ikke noe negativt med lukt her, altså, men det er jo klart, de lager en annen mat, så de lukter anderledes. Ikke at det er noe galt i det. Statistikk viser jo at de også bruker mer fysisk disiplin i hjemmet.

 

Ikke at det gir mening å snakke om "de", når det er sikkert 1000 ulike etnisiteter vi egentlig snakker om.

Endret av The Little Lucid Moments
Lenke til kommentar

Det er vel visse bakterier man kan få i seg av å spise for gammel hermetisk mat. Så om jeg skulle åpnet noen av boksene jeg har fra 50 / 60-tallet, og spist innholdet, kunne jeg fått i meg noe nasty.

 

Men jeg har ingen planer om å åpne de, var risikabelt nok å ta de med hjem, de er jo på nippet til å sprenges slik som de buler.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke vært redd for noen tungmetaller fra hermetikkbokser som har ligget litt for lenge, jeg hadde heller bekymret meg for bakterier..

 

Polfarerne som forresten dro ut som var de første som spise hermetisk mat, de ble jo blyforgifta og dette påvirka jo blant annet vurderingsevnen dems såpass at de gikk i livbåtene og tok med seg både pianoer og alskens unyttige saker, har jeg hørt tidligere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...