Yuruf JapJap Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Da har vi løsningen da. Jeg satt bak hu sextreffdama i går på Lillestrømtoget. 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 FAAEEEEENNNN.gikk i varmtdisken og skulle ha meg pannekaker. Synes det ble lite med en boks så jeg tok to. Når jeg kommer ut i bilen ser jeg at den nr2 jeg var fiskekaker!!!!!!! Hva spiser jeg føst? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Fiskekakene, så skyller du det ned med pannekaker. Blir finfin lunch på jobb i dag. Stekt laks, poteter, salat og vaffel Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Tja, hvor lang tid bør det ta før verandaen kan tas i bruk etter beising da? Nå har grillen og utemøblene stått inne i leiligheten i en måned fra da vi fikk beskjed om å ta dem inn i forbindelse med husvask og maling. Tok 3 1/2 uke før dem begynte hos meg, og ble ferdig i går ettermiddag. Lenke til kommentar
Linn Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Noen her som har vært på Ulrikken i Bergen?. Det er en utrolig fin plass å gå. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Tja, hvor lang tid bør det ta før verandaen kan tas i bruk etter beising da? Nå har grillen og utemøblene stått inne i leiligheten i en måned fra da vi fikk beskjed om å ta dem inn i forbindelse med husvask og maling. Tok 3 1/2 uke før dem begynte hos meg, og ble ferdig i går ettermiddag. Ville nok ventet 3 dager. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Tja, hvor lang tid bør det ta før verandaen kan tas i bruk etter beising da? Nå har grillen og utemøblene stått inne i leiligheten i en måned fra da vi fikk beskjed om å ta dem inn i forbindelse med husvask og maling. Tok 3 1/2 uke før dem begynte hos meg, og ble ferdig i går ettermiddag. Kommer jo an på vær og temp. Men det skal jo stå godt forklart på boksen. Fram med brillene Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Er bare å sjekke beisen. Du ser jo lett om den vil sette merker på møblene. Hvis det er klissete bør du vente litt til. Det er varmt nå, så burde gå fort. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Om noen har tenkt å stalke meg så er det såre enkelt. Eg heter Morten og bor i mo i rana. Har taco i kveld om noen av dere stalkere vil ha 2 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Har ikke tilgang til boksen, den er låst inn i hengertraileren til firmaet som utførte jobben Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Har ikke tilgang til boksen, den er låst inn i hengertraileren til firmaet som utførte jobben Ja vil du ikke få tilgang senere heller da? Du trenger vel ikke vite det i dag. Hvis du vet hvilken beis det er, finner du det på nettet. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Uansett, jeg var å kjente på treverket tidligere i dag, det virket ikke spesielt klissent. Tenker nok jeg setter tinga på plass på verandaen iløpet av morgen dagen, burde vel gå greit det. Endret 19. juni 2014 av Deldy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ja være forsiktig og prøve deg fram, så går det sikkert fint ja Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Har ikke tilgang til boksen, den er låst inn i hengertraileren til firmaet som utførte jobben Spør de hvor lang tid det tar da vel. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Trolljegerne legges visst ut fritt på Tv3 nett. http://www.tv3play.no/programmer/trolljegerne Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Har dere eget basseng, Gyr0? Misunnelig. Ædda blædda Utsikt utafor døra basseng.jpg 23. juli reiser jeg ned. Konge! Da er det RETT ned på Ringside å se på midget boxing og halvnakne jenter som wrestler Haha, du vil ikke se meg med en gang når du kommer ned hvertfall. Jeg skal til Norge og kommer tilbake 2. August Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Skatteoppgjøret mitt kom i går... får sikkert penga til uka eller.no? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Skatteoppgjøret mitt kom i går... får sikkert penga til uka eller.no?Pengene kommer den 25. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Pengene kommer den 25. Åh. Takker... nice Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Da er det RETT ned på Ringside å se på midget boxing og halvnakne jenter som wrestler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg