Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarte meg fint gjennom alle testene og alt det der. Og så kikka de på papirene fra psykologen min.

Det viser seg at om en bare har et nylig selvmordsforsøk bak seg så stoler plutselig ikke militæret på deg rundt våpen.

 

Så enden på visa er at jeg blei stempla som tjenesteudyktig både i krig og fred.

Lenke til kommentar

Det kom vel ikke som noen overraskelse på deg Lars.

 

Det er tydeligvis mye du ikke er ferdig med i livet ditt.

Så hvordan få en slutt på alt det som henger i så lenge etter alle årene med faenskap...?

 

Det starter med deg og det slutter med deg. Du trenger mennesker rundt deg som kan gi deg litt positivet.

Og hvem de kan være er helt tilfeldig.

 

Hadde jeg vært en skikkelig drittsekk så ville det vært en link til "Don"t give up" med Peter Gabriel her. :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg gråt øynene ut som ungdom da jeg fikk vite at det var verneplikt for jenter også. Var LIVREDD for å bli kalt inn. Vet ikke om jeg kan bli det nå, siden jeg aldri fikk innkalling til sesjon.

 

Ja der ser vi. Det er det jeg sier, å innføre verneplikt for kvinner er hål i hodet og det er en skam.

 

Tror ikke du kan bli innkalt Therawyn. Det er vel de som har vernepliktig alder fra 2015 og framover.

 

Egentlig synes jeg verneplikt burde avskaffes for alle. Og erstattes med yrkesmiltære. Det er ikke rett å tvinge folk til dette.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg gråt øynene ut som ungdom da jeg fikk vite at det var verneplikt for jenter også. Var LIVREDD for å bli kalt inn. Vet ikke om jeg kan bli det nå, siden jeg aldri fikk innkalling til sesjon.

Satt du på Lillestrømtoget i går? Tre-fire tiden?

Ikke som jeg vet om. :p Var hjemme i hele går, så. Ikke har jeg noe som helst i de trakter å gjøre heller.

 

Men når vi snakker om stalking, for mange år siden snakket jeg med en over nettet som påsto at han hadde truffet meg i Bergen på et sextreff. Det verste var at han beskrev meg til punkt og prikke og visste fornavnet mitt uten at jeg hadde lagt ut verken navn eller bilde av meg selv på en tiden. Det var creepy. :blink:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...