Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hva slags laks er det dere prater om da?

 

Jeg bruker alltid å legge laksen hver for seg pakket inn i aluminiumsfolie, så pakker jeg begge pakningene inn i èn større aluminiumsfole og legger den inn i ovnen fra den er kald til 200grader.

Lar det ligge den tida det tar fra vannet er kaldt til kokende i potetkjelen og fram til potetene er ferdig før jeg tar laksen ut av ovnen.

 

Perfekt og saftig blir den da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ville bare uttrykke hvor mye jeg hater dere for at dere jagde bort, Cik. Og nei hun kan ikke sammenlignes med Cackenommy, som jeg nesten hadde fortrengt. Hun var bare irriterende. Cik lagde i det minste liv og morro.

FUUUUUUUUUUUUUUUUU! Håper dere alle blir innestengt på et rom og bundet fast mens Winza maser hull i hodet på dere!

Pffft, jaget bort.

Lenke til kommentar

Jeg er sånn som bruker smilefjes ofte, for å uttrykke blidhet gjennom tekst. Så når jeg skriver meldinger med smilefjes på slutten og får tilbake f.eks. "OK" uten noe smil, går jeg utifra at personen er i dårlig humør. Men det trenger vel ikke være tilfelle, eller?

Lenke til kommentar

Jeg er sånn som bruker smilefjes ofte, for å uttrykke blidhet gjennom tekst. Så når jeg skriver meldinger med smilefjes på slutten og får tilbake f.eks. "OK" uten noe smil, går jeg utifra at personen er i dårlig humør. Men det trenger vel ikke være tilfelle, eller?

 

Gjør det samme selv, verre når de avslutter alle setninger med... Får de til og høres deprimerte over alt de sier :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...