Skjeggape Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hva slags laks er det dere prater om da? Jeg bruker alltid å legge laksen hver for seg pakket inn i aluminiumsfolie, så pakker jeg begge pakningene inn i èn større aluminiumsfole og legger den inn i ovnen fra den er kald til 200grader. Lar det ligge den tida det tar fra vannet er kaldt til kokende i potetkjelen og fram til potetene er ferdig før jeg tar laksen ut av ovnen. Perfekt og saftig blir den da Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tror lille prinsessa trenger litt kjærlighet. Er så melankolisk og stolt av seg.I morgen skal jeg lage meg en hatt av blomster, teipe en blomst på hver arm og be henne møte meg ute ved bassenget.Burdet vel få henne i bedre humør Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Har dere eget basseng, Gyr0? :o Misunnelig. Det blir hun sikkert glad for, selv om jeg har vanskeligheter for å forestille meg hvordan det ser ut. Pics! Endret 18. juni 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Kommer langt med noen tusenlapper på Filipinene, tydeligvis! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ville bare uttrykke hvor mye jeg hater dere for at dere jagde bort, Cik. Og nei hun kan ikke sammenlignes med Cackenommy, som jeg nesten hadde fortrengt. Hun var bare irriterende. Cik lagde i det minste liv og morro. FUUUUUUUUUUUUUUUUU! Håper dere alle blir innestengt på et rom og bundet fast mens Winza maser hull i hodet på dere! Pffft, jaget bort. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Fant bilde av barten jeg ville ha, men ser den vil være forstor mtp den piercingen jeg har Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Har dere eget basseng, Gyr0? Misunnelig. Ædda blædda Utsikt utafor døra 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ikke frist meg sånn til å ta jobb der nede da! Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hun sa det var fordi folk snoket etter henne. Så kom en dumme dumme dum som heter snerk og skrøt av at hun hadde oppsporet faceboka hennes. Det var det som gjorde at hun sa takk for seg . Gi meg litt tid så finner jeg deg også. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Savner winza jeg! Han er nok her i ånden 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg er sånn som bruker smilefjes ofte, for å uttrykke blidhet gjennom tekst. Så når jeg skriver meldinger med smilefjes på slutten og får tilbake f.eks. "OK" uten noe smil, går jeg utifra at personen er i dårlig humør. Men det trenger vel ikke være tilfelle, eller? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Men det trenger vel ikke være tilfelle, eller? Hvordan pleier personen svare deg da? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg er sånn som bruker smilefjes ofte, for å uttrykke blidhet gjennom tekst. Så når jeg skriver meldinger med smilefjes på slutten og får tilbake f.eks. "OK" uten noe smil, går jeg utifra at personen er i dårlig humør. Men det trenger vel ikke være tilfelle, eller? Gjør det samme selv, verre når de avslutter alle setninger med... Får de til og høres deprimerte over alt de sier :/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hun sa det var fordi folk snoket etter henne. Så kom en dumme dumme dum som heter snerk og skrøt av at hun hadde oppsporet faceboka hennes. Det var det som gjorde at hun sa takk for seg . Gi meg litt tid så finner jeg deg også. Nei. Det klarer du aldri. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Oppfordrer dere til å finne Jack Burton på facebook. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg var siste kullet som måtte søke om sesjon. Nå blir vel alle kalt inn men frivillig å dra videre. Er 8 år siden jeg gikk inn i militæret. Jeg føler meg gammel Er ikke du 88-modell? I så fall var kullet ditt inne i 2007-2008. eller noe rundt den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg