darkness| Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tror ikke det hadde så mye med sexprat å gjøre. Det er vel mer at hvis man har en veldig sterk personlighet og velger å ta mye plass, så er det en viss sjanse for at man tråkker folk på tærne. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Øy, ingenting galt med Cake. Det sier du bare fordi hun er jente! Det stemmer ikke, det er mange jenter det er mye galt med. Jeg kjenner til flere av dem. Det har også vært en del innom Søppel som jeg ikke ville kvitknekta om jeg hadde fått betalt for det, til tross for at mannfolk flest mener de har et behagelig ytre. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tror ikke det hadde så mye med sexprat å gjøre. Det er vel mer at hvis man har en veldig sterk personlighet og velger å ta mye plass, så er det en viss sjanse for at man tråkker folk på tærne. Åjaaa. Skjønner hva du mener. Følte meg litt tråkket på tærne av svaret hennes i tråden min, men så tenkte jeg bare "pytt sann, folk snakker på forskjellige måter. " ellers fulgte jeg ikke noe særlig med på hva hu sa her inne. Husker hun hadde sterke meninger iallefall. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hun sa det var fordi folk snoket etter henne. Så kom en dumme dumme dum som heter snerk og skrøt av at hun hadde oppsporet faceboka hennes. Det var det som gjorde at hun sa takk for seg . 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) også maste winza om at hun hadde skrevet en eller annen gang forlenge siden hvor hun jobba. Men whatever. Move along, nothing to see here. Endret 18. juni 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Så Bundy skylder Ssnerk 10k? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Mange gode som har forsvunnet fra dette forumet, men jeg synes mange av dere skrev ganske så respektløse ting av at hun ga seg. Greit nok at man kanskje ikke er en person sin største fan, men å skrive at dere "håper hun ligger død i en grøftekant" elns er over grensa. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Seriøst, jeg har fått så dilla på sangen "problem"! Og Ariana Grande er noe av det peneste jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg trodde det var Nicki Minaj du var så forelska i. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Greit nok at man kanskje ikke er en person sin største fan, men å skrive at dere "håper hun ligger død i en grøftekant" elns er over grensa.Er dette et eksempel eller ble det faktisk skrevet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Mange gode som har forsvunnet fra dette forumet, men jeg synes mange av dere skrev ganske så respektløse ting av at hun ga seg. Greit nok at man kanskje ikke er en person sin største fan, men å skrive at dere "håper hun ligger død i en grøftekant" elns er over grensa. Du er venn med henne på Face, er du ikke, eller det din bror? Jeg kan for øvrig ikke huske å ha sett noen (her inne eller utenfor forumet) skrive at de ønsker henne død. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det var noe med skyting i en grøftekant eller noe sånt, er hvertfall ikke helt bom. Mulig jeg tar feil, men synes det er synd når folk går over grenser uansett. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg trodde det var Nicki Minaj du var så forelska i. Haha neei jeg har vokst fra henne. Nå er det Ariana som gjelder ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det var noe med skyting i en grøftekant eller noe sånt, er hvertfall ikke helt bom. Mulig jeg tar feil, men synes det er synd når folk går over grenser uansett. Har jeg ikke sett. Eneste jeg har sett som referer til skyting, er en post om hva som skjedde med Cake. Nemlig at hun ble skutt på åpen gate i et gjengopprør. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg er overbevist om at det var hormone-induced moistness som følge av SK2014. Forumet er ikke lenger et fristed. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvordan tilbereder dere laksen (om det er lov å si)? På pakken står det at den skal stå i ovnen i 17 minutter, og da blir den gjennomstekt og uspiselig, tørt og kjedelig. Selv synes jeg den blir langt bedre når den kun stekes på én side, hvor fileten går fra gjennomstekt i bunn til rå på toppen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det var noe med skyting i en grøftekant eller noe sånt, er hvertfall ikke helt bom. Mulig jeg tar feil, men synes det er synd når folk går over grenser uansett. Har jeg ikke sett. Eneste jeg har sett som referer til skyting, er en post om hva som skjedde med Cake. Nemlig at hun ble skutt på åpen gate i et gjengopprør. Ah da har jeg bare misforstått hvem den var siktet på, men allikevel synes jeg det bare blir smålig å godte seg over at noen stikker. For det vet jeg at det var noen som gjorde. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hva er sk2014? Sommerkropp 2014 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvordan tilbereder dere laksen (om det er lov å si)? På pakken står det at den skal stå i ovnen i 17 minutter, og da blir den gjennomstekt og uspiselig, tørt og kjedelig. Selv synes jeg den blir langt bedre når den kun stekes på én side, hvor fileten går fra gjennomstekt i bunn til rå på toppen. Det er ikke lov å si. Og jeg foretrekker den og stekt. Men steker den på begge sider, med mindre den har skinn på. Da bare snur jeg den når jeg har steikeskorpe jeg er fornøyd med og lar den hvile i panna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg