Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Øy, ingenting galt med Cake.

 

Det sier du bare fordi hun er jente! :p

 

Det stemmer ikke, det er mange jenter det er mye galt med. Jeg kjenner til flere av dem. Det har også vært en del innom Søppel som jeg ikke ville kvitknekta om jeg hadde fått betalt for det, til tross for at mannfolk flest mener de har et behagelig ytre.

Lenke til kommentar

Tror ikke det hadde så mye med sexprat å gjøre. Det er vel mer at hvis man har en veldig sterk personlighet og velger å ta mye plass, så er det en viss sjanse for at man tråkker folk på tærne.

Åjaaa. Skjønner hva du mener. Følte meg litt tråkket på tærne av svaret hennes i tråden min, men så tenkte jeg bare "pytt sann, folk snakker på forskjellige måter. " ellers fulgte jeg ikke noe særlig med på hva hu sa her inne. Husker hun hadde sterke meninger iallefall.

Lenke til kommentar

Mange gode som har forsvunnet fra dette forumet, men jeg synes mange av dere skrev ganske så respektløse ting av at hun ga seg. Greit nok at man kanskje ikke er en person sin største fan, men å skrive at dere "håper hun ligger død i en grøftekant" elns er over grensa.

 

Du er venn med henne på Face, er du ikke, eller det din bror?

 

Jeg kan for øvrig ikke huske å ha sett noen (her inne eller utenfor forumet) skrive at de ønsker henne død.

Lenke til kommentar

Det var noe med skyting i en grøftekant eller noe sånt, er hvertfall ikke helt bom. Mulig jeg tar feil, men synes det er synd når folk går over grenser uansett.

Har jeg ikke sett. Eneste jeg har sett som referer til skyting, er en post om hva som skjedde med Cake. Nemlig at hun ble skutt på åpen gate i et gjengopprør.

Lenke til kommentar

Hvordan tilbereder dere laksen (om det er lov å si)? På pakken står det at den skal stå i ovnen i 17 minutter, og da blir den gjennomstekt og uspiselig, tørt og kjedelig. Selv synes jeg den blir langt bedre når den kun stekes på én side, hvor fileten går fra gjennomstekt i bunn til rå på toppen.

Lenke til kommentar

 

Det var noe med skyting i en grøftekant eller noe sånt, er hvertfall ikke helt bom. Mulig jeg tar feil, men synes det er synd når folk går over grenser uansett.

Har jeg ikke sett. Eneste jeg har sett som referer til skyting, er en post om hva som skjedde med Cake. Nemlig at hun ble skutt på åpen gate i et gjengopprør.

 

Ah da har jeg bare misforstått hvem den var siktet på, men allikevel synes jeg det bare blir smålig å godte seg over at noen stikker. For det vet jeg at det var noen som gjorde.

Lenke til kommentar

Hvordan tilbereder dere laksen (om det er lov å si)? På pakken står det at den skal stå i ovnen i 17 minutter, og da blir den gjennomstekt og uspiselig, tørt og kjedelig. Selv synes jeg den blir langt bedre når den kun stekes på én side, hvor fileten går fra gjennomstekt i bunn til rå på toppen.

 

Det er ikke lov å si. Og jeg foretrekker den og stekt. Men steker den på begge sider, med mindre den har skinn på. Da bare snur jeg den når jeg har steikeskorpe jeg er fornøyd med og lar den hvile i panna.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...