Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Legen på sesjon vurderte meg som "absolutt tjenestedyktig". Legen på Madla brukte to minutt på å skjønne at det berre var sjøsprøyt og tull. Rare greier.

Jeg ble erklært udyktig i fred og krigstilstand for 6-7 år sia. Var vel egentlig bare å komme med en del hvite løgner, da de helst ikke vil ha inn umotiverte folk om dagen.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet... sjokkeffekt. Ikke noe nytt dette århundret.

Jaja... Jeg har et par kilo cannabis liggende her.

Det er i form av hampklær, men likevel...

Og jeg er heroinist, fordi jeg har sansen for heltefilmer.

Kjøpt stort stykke marinert entrecôte til middag i dag. Typ 800 gram i ett tjukt stykke. Steketips? Svi et par minutter i panna på hver side, og slenge i ovnen til kjernen når rundt 60c?

Endret av j--
Lenke til kommentar

Ouch den er kjip , sjur:P

Absolutt ikke.

Srsly? Du sier du er avhengig av makka og snakker om musikk?

Hei, kan tabloidene kan jeg. Dessuten, så lenge albumet heter "Makka Nykinen", går det greit i min bok. Med tanke på at det er det eneste jeg har hørt på siden søndagskvelden, vil jeg tørre å påstå at jeg er like avhengig av Shitrichs debutalbum som jeg er av å høre "Holidays are coming".

Lenke til kommentar

Saken med bading var nu blåst opp over alle propesjoner spør du meg.

Likestilling skal dem ha, men særbehandling skal dem også ha.

Ingen burde tvinges til å bade naken. Uansett kjønn. Men å være jente er ikke bare bare. En ting er å vise seg en annen ting er konsekvensene av det etter på. Hadde 18 år gamle gutter kunne oppført seg så hadde det nok ikke vært noe problem.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå blir det ikke helt riktig for meg å påstå noe uten å ha vært i situasjonen selv, men jeg tenker når man selv velger å dra i militæret så må man bare akseptere at man blir behandlet på lik linje med resten av troppen. Om man drar inn og forventer spesialbehandling fordi man er jente blir helt absurd. Har opplevd flere ganger å bli skilt fra kompisene mine fordi jeg er jente i militært sammenheng. Ingenting som provoserer meg mer. I militæret er vi ikke gutter eller jenter, vi er soldater.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Kjøpt stort stykke marinert entrecôte til middag i dag. Typ 800 gram i ett tjukt stykke. Steketips? Svi et par minutter i panna på hver side, og slenge i ovnen til kjernen når rundt 60c?

Så høy varme du klarer i smør (eventuelt smør+olivenolje etter smak). Snu hvert 15. sekund til du har en nærmest svidd skorpe.

Hiv i ovnen med termometer til ønsket kjernetemperatur er nådd. Husk å hvile den. 55-58°, alt annet er en forbrytelse mot menneskeheten.

edit: husk å ta det ut av kjøleskapet et par timer før du begynner - det skal være romtemperert. Med mindre du ikke har backup-planer for middag i dag ville jeg også ventet et par dager med å spise den og i mellomtiden la den ligge utildekket over rist i kjøleskapet.

Bare salt det før du steker. Pepper kan du ha på når det hviler.

Serverer du med béarnaise finner jeg ut hvor du bor og straffer deg.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå blir det ikke helt riktig for meg å påstå noe uten å ha vært i situasjonen selv, men jeg tenker når man selv velger å dra i militæret så må man bare akseptere at man blir behandlet på lik linje med resten av troppen. Om man drar inn og forventer spesialbehandling fordi man er jente blir helt absurd. Har opplevd flere ganger å bli skilt fra kompisene mine fordi jeg er jente i militært sammenheng. Ingenting som provoserer meg mer. I militæret er vi ikke gutter eller jenter, vi er soldater.

Det er helt greit. Og om det er sånn som før så kommer du til å ble dritt lei alle disse jentemøtene du må på. Hvor de forteller at du ikke må ha sex med andre osv pga rykter. Men hva har tvunget nakenbading med militæret å gjøre? Trenger ikke spesialbehandling men trenger heller ikke å bli tvunget til å vise fram en naken kropp. Det kalles overgrep. Uansett kjønn!

Endret av Missgamer88
Lenke til kommentar

Min mening er den, at jentere bør slippe militæret. Ja helst nektes gå inn frivillig også. Jeg unnskylder det synspunktet og er sikkert nogen gammeldags sådans. Men jeg syns delt feil at jenter skal settes i fare for å bli skutt og sånn :hm:

Du er ikke alene med den tankegangen. Til og med et befal hos oss mener at jenter gjerne må inn fordi det finnes utrolig mange dyktige. Men de burde holde seg unna felt og heller operere bak mål, fordi gutter flest får en instinkt om at de må passe på og beskytte jenta. Og det kan skape stor fare for resten av laget. Men er ikke vår skyld at dere har sånn instinkt da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...