Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jaa ikke sant. Problemet er at jeg har skikkelig frisør-skrekk! Stoler ikke på dem, de klipper alltid av dobbelt så mye av lengden du ønsket og mer til! Har ikke vært der siden jeg var 14 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Haha, fikk en klipp av ene sjanten når jeg var i førstegangstjeneste, aldri mer sier jeg bare. Men igjen, jeg er ikke jente. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Med så langt hår er det jo bare å lage en hestehale og ta en saks og klippe halve lengden Endret 18. juni 2014 av multisync 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 verneplikt for kvinner er ikke før 2015, men dette er kanskje frivillig? Ja jeg drar inn frivillig. Haha, fikk en klipp av ene sjanten når jeg var i førstegangstjeneste, aldri mer sier jeg bare. Men igjen, jeg er ikke jente. Prøv å gjøre det på ei jente og jeg skal vedde på det blir liv i mediene når hun kommer gråtende hjem. Sånn som hu som nektet å følge ordre og bade naken med gutta. Huff. haha, hadde du gjort noe dumt siden han klipte deg? Med så langt hår er det jo bare å lage en hestehale og ta en saks og klippe halve lengden Å duu, så enkelt er det ikke kansje sette en bolle over hodet istedet 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 verneplikt for kvinner er ikke før 2015, men dette er kanskje frivillig? Ja jeg drar inn frivillig. Tøffe jenter Husker dengang jeg skulle i Militæret, prøvde alt mulig tulball for å dimme. Men fant ut jeg likte det greit etterhvert Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 De ville ikke ha meg lengre når jeg føst ble kalt inn Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Haha, så bra! Hvor tjenestegjorde du? Det er veldig lett å slippe verneplikt nå virker det som. Tøff og tøff.. kan ærlig si at jeg gledet meg veldig de første månedene etter jeg ble tjenestedyktig, men nå som jeg vet innrykksdagen er like rundt hjørnet er jeg helt latterlig nervøs. Gruer meg nesten Endret 18. juni 2014 av Nudelpus Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor ikke, multisync? Huff håper ikke det samme skjer med meg. Var en del ting som egentlig gjorde meg tjenesteudyktig men de ga meg en plass for det. Har fått høre i ettertid at det er fordi jeg er hunkjønn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Har fått høre i ettertid at det er fordi jeg er hunkjønn.Er ikke usannsynlig det, nei. Forsvaret har fått instruks om at det er ønskelig med en høyere andel av kvinner i forsvaret. Er litt på samme måte som man har kvinnepoeng på enkelte studieretninger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Kvotert inn, nice.Jeg tror jeg hadde fått en flau smak i munnen om jeg fikk vite at jeg fikk plassen fordi jeg var kvotert inn. I bunn og grunn betyr det at jeg tar plassen til en som er bedre kvalifisert. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvorfor ikke, multisync? Huff håper ikke det samme skjer med meg. Var en del ting som egentlig gjorde meg tjenesteudyktig men de ga meg en plass for det. Har fått høre i ettertid at det er fordi jeg er hunkjønn. Var i motorsykkelulykke 6 mnd. før jeg ble kalt inn Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Haha, fikk en klipp av ene sjanten når jeg var i førstegangstjeneste, aldri mer sier jeg bare. Men igjen, jeg er ikke jente. Prøv å gjøre det på ei jente og jeg skal vedde på det blir liv i mediene når hun kommer gråtende hjem. Sånn som hu som nektet å følge ordre og bade naken med gutta. Huff. haha, hadde du gjort noe dumt siden han klipte deg? Vi hadde hår som ikke var innenfor reglemanget. Dvs Hår som lå på kragen og over ørene. Sparte en del tid i dusjen på det da. Saken med bading var nu blåst opp over alle propesjoner spør du meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Med så langt hår er det jo bare å lage en hestehale og ta en saks og klippe halve lengden Det prøvde jeg en gang. Resultatet ble katastrofalt. Syklet inn til min mor den kvelden og fikk henne til å rette opp i skaden. Skal aldri mer følge råd av venninner til DIY-hår. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Saken med bading var nu blåst opp over alle propesjoner spør du meg.Likestilling skal dem ha, men særbehandling skal dem også ha. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Haha, så bra! Hvor tjenestegjorde du? Maukstadmoen og Brennfjell Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Yeah. Suger at jeg mest sannsynlig ble kvotert inn. Plattfot og nærsynt. Men er åpen om det hvis folk lurer. Haha, fikk en klipp av ene sjanten når jeg var i førstegangstjeneste, aldri mer sier jeg bare. Men igjen, jeg er ikke jente. Prøv å gjøre det på ei jente og jeg skal vedde på det blir liv i mediene når hun kommer gråtende hjem. Sånn som hu som nektet å følge ordre og bade naken med gutta. Huff. haha, hadde du gjort noe dumt siden han klipte deg? Vi hadde hår som ikke var innenfor reglemanget. Dvs Hår som lå på kragen og over ørene. Sparte en del tid i dusjen på det da. Saken med bading var nu blåst opp over alle propesjoner spør du meg. Åja djeesus xD tror jentene må stappe fletta si ned bak kragen for å følge uniformsreglementet? Enig... stakars offiseren sier jeg bare. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ah, føltes godt å stå frem i avisa om min avhengighet av "Makka". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ah, føltes godt å stå frem i avisa om min avhengighet av "Makka".Lenke? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Legen på sesjon vurderte meg som "absolutt tjenestedyktig". Legen på Madla brukte to minutt på å skjønne at det berre var sjøsprøyt og tull. Rare greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg