Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

verneplikt for kvinner er ikke før 2015, men dette er kanskje frivillig?

Ja jeg drar inn frivillig.

Haha, fikk en klipp av ene sjanten når jeg var i førstegangstjeneste, aldri mer sier jeg bare. Men igjen, jeg er ikke jente.

Prøv å gjøre det på ei jente og jeg skal vedde på det blir liv i mediene når hun kommer gråtende hjem. Sånn som hu som nektet å følge ordre og bade naken med gutta. Huff.

haha, hadde du gjort noe dumt siden han klipte deg?

Med så langt hår er det jo bare å lage en hestehale og ta en saks og klippe halve lengden :)

Å duu, så enkelt er det ikke :p kansje sette en bolle over hodet istedet

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, så bra! Hvor tjenestegjorde du?

Det er veldig lett å slippe verneplikt nå virker det som.

Tøff og tøff.. kan ærlig si at jeg gledet meg veldig de første månedene etter jeg ble tjenestedyktig, men nå som jeg vet innrykksdagen er like rundt hjørnet er jeg helt latterlig nervøs. Gruer meg nesten

Endret av Nudelpus
Lenke til kommentar

Har fått høre i ettertid at det er fordi jeg er hunkjønn.

Er ikke usannsynlig det, nei. Forsvaret har fått instruks om at det er ønskelig med en høyere andel av kvinner i forsvaret.

Er litt på samme måte som man har kvinnepoeng på enkelte studieretninger.

Lenke til kommentar

Haha, fikk en klipp av ene sjanten når jeg var i førstegangstjeneste, aldri mer sier jeg bare. Men igjen, jeg er ikke jente.

Prøv å gjøre det på ei jente og jeg skal vedde på det blir liv i mediene når hun kommer gråtende hjem. Sånn som hu som nektet å følge ordre og bade naken med gutta. Huff.

Vi hadde hår som ikke var innenfor reglemanget. Dvs Hår som lå på kragen og over ørene. Sparte en del tid i dusjen på det da. Saken med bading var nu blåst opp over alle propesjoner spør du meg.

Lenke til kommentar

Med så langt hår er det jo bare å lage en hestehale og ta en saks og klippe halve lengden :)

Det prøvde jeg en gang. Resultatet ble katastrofalt. Syklet inn til min mor den kvelden og fikk henne til å rette opp i skaden. Skal aldri mer følge råd av venninner til DIY-hår. :p
Lenke til kommentar

Yeah. Suger at jeg mest sannsynlig ble kvotert inn. Plattfot og nærsynt. Men er åpen om det hvis folk lurer.

Vi hadde hår som ikke var innenfor reglemanget. Dvs Hår som lå på kragen og over ørene. Sparte en del tid i dusjen på det da. Saken med bading var nu blåst opp over alle propesjoner spør du meg.

Åja djeesus xD tror jentene må stappe fletta si ned bak kragen for å følge uniformsreglementet?

Enig... stakars offiseren sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...