The Little Lucid Moments Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tror ikke det blir en skikkelig fast og fin pannekake med havregyn + vann/melk... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tror du må ha mer finmalt... men du får jo havremel og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Havregryn, grovt sammalt hvetemel, fint siktet hvetemel, diverse ting jeg fant i skapet. Fungerte utmerket. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Fikk lyst på pannecake til lynch Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvordan smakte det i forhold til havregryn laget på vanlig måte? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Sulten... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Deal with it and move on Det har vært mye folk inn og ut her på 13 årene jeg har hatt konto. Jeg griner ikke når noen drar Bullshit. Jeg vet at du gråt i ukevis da jeg ble borte. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Deal with it and move on Det har vært mye folk inn og ut her på 13 årene jeg har hatt konto. Jeg griner ikke når noen drar Bullshit. Jeg vet at du gråt i ukevis da jeg ble borte. En liten misforståelse. Han gråt i ukesvis når du kom tilbake. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Deal with it and move on Det har vært mye folk inn og ut her på 13 årene jeg har hatt konto. Jeg griner ikke når noen drar Bullshit. Jeg vet at du gråt i ukevis da jeg ble borte.En liten misforståelse. Han gråt i ukesvis når du kom tilbake. Gledestårer er tårer det også. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 George R R Martin er egentlig ikke sååå feit, han har bare mye av det i ansiktet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Hvordan smakte det i forhold til havregryn laget på vanlig måte? Det smakte det samme. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 George R R Martin er egentlig ikke sååå feit, han har bare mye av det i ansiktet. I går så jeg en mann med et slankt ansikt, normale armer og bein, og en mage på størrelse med Jørgen Foss' mage. Et utrolig merkelig syn. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) I går så jeg en mann med et slankt ansikt, normale armer og bein, og en mage på størrelse med Jørgen Foss' mage. Et utrolig merkelig syn. Hehe, det er merkelig hvordan man fordeler fettet ulikt, ja... ;-) Jørgen Foss har gått kraftig ned, da... tok jo sånn operasjon på magesekken. Men han ser ikke direkte sunn ut... de kan jo ikke spise mer enn en knyttneve mat - det er vel ikke nok til å dekke kroppens behov, spesielt ikke om man ønsker å bevege litt på seg? Etter hva jeg har lært trenger man en knyttneve kjøtt/fisk, ikke totalt sett en knyttneve... Før: Etter: Endret 18. juni 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Må nesten klippe av det lange håret mitt før militæret :'( eller går det kanskje greit å ha langt hår der? Rekker ned til rumpa mi. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Kanskje greit å fjerne litt. Du får ikke så god tid i dusjen at det gjør noe. Iallefall ikke i rekrutten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Du kan ha langt hår i flette eller hestehale, men du bør nok klippe hvertfall halvparten av praktiske hensyn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 verneplikt for kvinner er ikke før 2015, men dette er kanskje frivillig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg