Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Evig bra sesong avslutning på orange is the new black

Ikke spoil. Jeg har en episode igjen.

Knallserie, har virkelig kost med med begge sesongene.

Lenke til kommentar

Det at det faktisk fortsatt opprører noen er forundelig, om man er butthurt og håper på privatliv er man på feil sted :p

Folk er alt for naive når det gjelder privatliv og Internett. Enda nordmenn visstnok er blandt de folkene i verden som er mest opptatt av det.

Personlig deler jeg mine online-aktiviteter i to deler. Den delen "alle" kan se og en annen "skjult" del uten noen tilknytning mellom "online-personene".

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg trodde helt ærlig det var det som er septum-piercing. Må ha forvekslet de to.

Hvorfor skulle jeg da nevnt det med sex? Er jo ikke akkurat som man pleier å stappe nesa si opp i vaginaen. Vel, er sikkert noen som gjør det, men det er ikke normalen.

kan du forklare på en barnevennlig måte om septum betyr tuppen av kuken? vil helst IKKE google ting du snakker om igjen

Lenke til kommentar

kan du forklare på en barnevennlig måte om septum betyr tuppen av kuken? vil helst IKKE google ting du snakker om igjen

Septum har ingenting med penis å gjøre. Septum er når man penetrerer nedre del av neseveggen med en nål og fører et smykke gjennom.

På film og sånn har ofte okser en ring i nesa. Strengt tatt er det en septum.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det at det faktisk fortsatt opprører noen er forundelig, om man er butthurt og håper på privatliv er man på feil sted :p

Folk er alt for naive når det gjelder privatliv og Internett. Enda nordmenn visstnok er blandt de folkene i verden som er mest opptatt av det.

Personlig deler jeg mine online-aktiviteter i to deler. Den delen "alle" kan se og en annen "skjult" del uten noen tilknytning mellom "online-personene".

personlig snakker jeg relativt fritt om det "alle" kan få vite, og holder kjeft om alt annet.

Septum er i nesa, frenum er bak penishodet.

takker, tar deg på ordet ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...