Bruker-343442 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Så kjipt for deg da. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ja, tenkte meg det, men var ikke sikker. For i starten av showet så kritiserer jo Piper vennegjengen etc. for å syns det er "kult" å kjenne en fange. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hvis jeg hadde en ønskelampe så hadde jeg ønsket at det aldri ble skittent inne. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jepp. Det store eller det lille hodet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Evig bra sesong avslutning på orange is the new blackIkke spoil. Jeg har en episode igjen. Knallserie, har virkelig kost med med begge sesongene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hvorfor googlet jeg det....Du skjønte det var en intimpiercing. Du visste hva du gikk til. Jeg trodde helt ærlig det var det som er septum-piercing. Må ha forvekslet de to. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Takk! Et oppfølgningsspørsmål. Hvor detaljert er kartet som følger med denne: https://www.komplett.no/garmin-etrex-30/648899 ? Det står jo "basekart over hele verden" i teksten, så burde jo følge med kart... Det følger jo med kart for hele verden. Men tror ikke de er google maps detaljert. Lenke til kommentar
settings Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Gratulerer kjære kafeebrukere, dere har jaga bort et kvinnfolk og slengt dritt igjen?Det at det faktisk fortsatt opprører noen er forundelig, om man er butthurt og håper på privatliv er man på feil sted Fikk smurfen noe bilde til galleriet sitt? 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det følger jo med kart for hele verden. Men tror ikke de er google maps detaljert. Nei... hvordan er de i forhold til de røde karta fra Statens Kartverk (1:50.000), tror du? Spurte på et annet sted på diskusjon.no også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Gratulerer kjære kafeebrukere, dere har jaga bort et kvinnfolk og slengt dritt igjen?Sånn det skal være. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Mitt hode sprenges. Litt trist.Savner du meg så masse?? Nei, han valgte Trial By Combat. Lenke til kommentar
settings Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Gratulerer kjære kafeebrukere, dere har jaga bort et kvinnfolk og slengt dritt igjen?Sånn det skal være. Ja for all del, mer undeholding for meg. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det følger jo med kart for hele verden. Men tror ikke de er google maps detaljert. Nei... hvordan er de i forhold til de røde karta fra Statens Kartverk (1:50.000), tror du? Spurte på et annet sted på diskusjon.no også. http://www.garmin.com/no//etrex/ står der at detaljerte kart selges separat, regner med at det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg trodde helt ærlig det var det som er septum-piercing. Må ha forvekslet de to.Hvorfor skulle jeg da nevnt det med sex? Er jo ikke akkurat som man pleier å stappe nesa si opp i vaginaen. Vel, er sikkert noen som gjør det, men det er ikke normalen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Det at det faktisk fortsatt opprører noen er forundelig, om man er butthurt og håper på privatliv er man på feil sted Folk er alt for naive når det gjelder privatliv og Internett. Enda nordmenn visstnok er blandt de folkene i verden som er mest opptatt av det. Personlig deler jeg mine online-aktiviteter i to deler. Den delen "alle" kan se og en annen "skjult" del uten noen tilknytning mellom "online-personene". Endret 17. juni 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
settings Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg trodde helt ærlig det var det som er septum-piercing. Må ha forvekslet de to.Hvorfor skulle jeg da nevnt det med sex? Er jo ikke akkurat som man pleier å stappe nesa si opp i vaginaen. Vel, er sikkert noen som gjør det, men det er ikke normalen. kan du forklare på en barnevennlig måte om septum betyr tuppen av kuken? vil helst IKKE google ting du snakker om igjen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 kan du forklare på en barnevennlig måte om septum betyr tuppen av kuken? vil helst IKKE google ting du snakker om igjenSeptum er i nesa, frenum er bak penishodet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) kan du forklare på en barnevennlig måte om septum betyr tuppen av kuken? vil helst IKKE google ting du snakker om igjenSeptum har ingenting med penis å gjøre. Septum er når man penetrerer nedre del av neseveggen med en nål og fører et smykke gjennom. På film og sånn har ofte okser en ring i nesa. Strengt tatt er det en septum. Endret 17. juni 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
settings Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det at det faktisk fortsatt opprører noen er forundelig, om man er butthurt og håper på privatliv er man på feil sted Folk er alt for naive når det gjelder privatliv og Internett. Enda nordmenn visstnok er blandt de folkene i verden som er mest opptatt av det. Personlig deler jeg mine online-aktiviteter i to deler. Den delen "alle" kan se og en annen "skjult" del uten noen tilknytning mellom "online-personene". personlig snakker jeg relativt fritt om det "alle" kan få vite, og holder kjeft om alt annet. kan du forklare på en barnevennlig måte om septum betyr tuppen av kuken? vil helst IKKE google ting du snakker om igjenSeptum er i nesa, frenum er bak penishodet. takker, tar deg på ordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg