Underpants Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Trainspotting er fin. Du får det, Skarstad. Viss du hadde skrevet skrivefeil kvar dag, så hadde eg ikkje brydd meg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hmm... mrbjoern gikk å la seg han. Natten forumfolk, og andre tøser Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 da går jeg og legger meg folkens snakkes i morgen da alle sammen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Legge seg..hmm.. Nei, det gidder jeg ikke på noen timer enda. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg tror det er nytteløst å legge seg. Så dere får være aktive i natt folkens, så jeg får noe å tenke på Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nu, om jeg nå kan få deres udelte oppmerksomhet i noen sekunder vil jeg bare opplyse om at jeg synes dere alle er noen kjernekarer - ja, selv damene. Ja, jeg er kanskje litt krass til tider, men innerst inne skal dere vite at jeg føler intet annet enn affeksjon. Det er bare min måte å avreagere på - ikke noe å ta alvorlig, med andre ord. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nu, om jeg nå kan få deres udelte oppmerksomhet i noen sekunder vil jeg bare opplyse om at jeg synes dere alle er noen kjernekarer - ja, selv damene. Ja, jeg er kanskje litt krass til tider, men innerst inne skal dere vite at jeg føler intet annet enn affeksjon. Det er bare min måte å avreagere på - ikke noe å ta alvorlig, med andre ord. Aprilspøk? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nu, om jeg nå kan få deres udelte oppmerksomhet i noen sekunder vil jeg bare opplyse om at jeg synes dere alle er noen kjernekarer - ja, selv damene. Ja, jeg er kanskje litt krass til tider, men innerst inne skal dere vite at jeg føler intet annet enn affeksjon. Dette må foreviges i tilfelle endring. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Vi har da..umm aldri gjort det, Søtstad (Skarstad). Oh my god. Jeg burde legge meg nå. Men altså, jeg klarer ikke =(. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nu, om jeg nå kan få deres udelte oppmerksomhet i noen sekunder vil jeg bare opplyse om at jeg synes dere alle er noen kjernekarer - ja, selv damene. Ja, jeg er kanskje litt krass til tider, men innerst inne skal dere vite at jeg føler intet annet enn affeksjon. Det er bare min måte å avreagere på - ikke noe å ta alvorlig, med andre ord. Post bookmarked Aprilspøk?Over midnatt så...jah Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nu, om jeg nå kan få deres udelte oppmerksomhet i noen sekunder vil jeg bare opplyse om at jeg synes dere alle er noen kjernekarer - ja, selv damene. Ja, jeg er kanskje litt krass til tider, men innerst inne skal dere vite at jeg føler intet annet enn affeksjon. Det er bare min måte å avreagere på - ikke noe å ta alvorlig, med andre ord.Vi er glad i deg også. Selv om enkelte blir litt krasse tilbake så er det nok bare avreagering. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg vil ha helg-__- Nei, jeg kødder ikke Oo. Endret 31. mars 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg vil ha helg-__-. Jeg vil ha torsdag... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Aprilspøk? Hysj da! Ødelegge moroa på den måten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Pfff. Han mener det innerst inne vet dere. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Pfff. Han mener det innerst inne vet dere. Det må jo komme fra et sted. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Og han ville ikke vært her hvis han hatet oss O:3. FFS la meg tro det! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Og han ville ikke vært her hvis han hatet oss O:3. FFS la meg tro det! True! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg