Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nu, om jeg nå kan få deres udelte oppmerksomhet i noen sekunder vil jeg bare opplyse om at jeg synes dere alle er noen kjernekarer - ja, selv damene. Ja, jeg er kanskje litt krass til tider, men innerst inne skal dere vite at jeg føler intet annet enn affeksjon. Det er bare min måte å avreagere på - ikke noe å ta alvorlig, med andre ord.

Lenke til kommentar
Nu, om jeg nå kan få deres udelte oppmerksomhet i noen sekunder vil jeg bare opplyse om at jeg synes dere alle er noen kjernekarer - ja, selv damene. Ja, jeg er kanskje litt krass til tider, men innerst inne skal dere vite at jeg føler intet annet enn affeksjon. Det er bare min måte å avreagere på - ikke noe å ta alvorlig, med andre ord.

Aprilspøk?

Lenke til kommentar
Nu, om jeg nå kan få deres udelte oppmerksomhet i noen sekunder vil jeg bare opplyse om at jeg synes dere alle er noen kjernekarer - ja, selv damene. Ja, jeg er kanskje litt krass til tider, men innerst inne skal dere vite at jeg føler intet annet enn affeksjon.

Dette må foreviges i tilfelle endring.

Lenke til kommentar

Post bookmarked ;)

Aprilspøk?
Over midnatt så...jah :(
Lenke til kommentar
Vi er glad i deg også. Selv om enkelte blir litt krasse tilbake så er det nok bare avreagering.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...