Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Et hjem for deg, et hjem for oss.. var det ikke slik slagordet var?

Helt til dem skifte det for 2 år siden, litt dumt egentlig. Rom for alt er noe som hadde passa bedre til en bar...

Lenke til kommentar

Vi skulle laget en tråd for kjerringråd og sett hvor sure de fra helseforumet hadde blitt.

Prøv "kjerringråd" på Facebook. En gruppe med mer drama skal du lete lenge etter. Det er siden for damer på 50+ som ikke gjør annet enn å mobbe. Helt fantastisk!

Selvsagt, damer over 50 satt før på kafe eller i stua og slarva og slengte dritt om andre i flere generasjoner. Nå er de på facebook også.

Lenke til kommentar

Det forsinker bare hele prosessen.

På den andre siden så gjør det prosessen mindre ubehagelig.
Bedre med feber i 1-2 dager en 3-4 dager. Jeg er jævli nazi på det å ta noe for feberen.

Har du forsket på det? Ytterst sjelden at jeg har feber i mer enn en dag eller to, bortsett fra de to gangene i livet jeg har hatt influensa, og jeg tar ofte paracet hvis jeg er syk. Ikke pga feber men pga andre ubehag man gjerne får samtidig pga årsaken til feberen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vi skulle laget en tråd for kjerringråd og sett hvor sure de fra helseforumet hadde blitt.

Prøv "kjerringråd" på Facebook. En gruppe med mer drama skal du lete lenge etter. Det er siden for damer på 50+ som ikke gjør annet enn å mobbe. Helt fantastisk!

Norges facebook svar på frusterte fruer ;)

Lenke til kommentar

Er det der kvinner samles når de ble for gammel for KG?

Lenke til kommentar

Det forsinker bare hele prosessen.

På den andre siden så gjør det prosessen mindre ubehagelig.
Bedre med feber i 1-2 dager en 3-4 dager. Jeg er jævli nazi på det å ta noe for feberen.
Har du forsket på det? Ytterst sjelden at jeg har feber i mer enn en dag eller to, bortsett fra de to gangene i livet jeg har hatt influensa, og jeg tar ofte paracet hvis jeg er syk. Ikke pga feber men pga andre ubehag man gjerne får samtidig pga årsaken til feberen.

Ikke på noen andre enn meg selv. Om jeg ikke tar noe for feberen har jeg bare feber i max to dager, sjeldent så lenge. Men om jeg kansler paracet som smurfedrops så har jeg feber lengre.

Lenke til kommentar

Har flere bøker om Kjerringråd jeg. Det gikk en programserie om det på radioen i sin tid, og så ble det gitt ut bøker. Miriam Wicklund :)

Der er mye lurt der, det er der. Ta et eksempel. Spis reker og du bli ikke båtsyk. Ja, det virker faktisk.

Lenke til kommentar

Er det der kvinner samles når de ble for gammel for KG?

Ja, jeg har faktisk ikke vært borti noe verre. Haha

Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet en ny 9gag-side å dølle på når det ikke er annet å gjøre...

Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet en ny 9gag-side å dølle på når det ikke er annet å gjøre...

Bare ikke skyld på meg om du finner deg selv i å pirke ut øynene med en gaffel.

Endret av Missgamer88
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

HÅHÅHÅ!

Fikk litt sånn instant crush på deg nå.

To melkekartonger gikk over en vei, og så ble den ene nesten påkjørt. Da sa den ene til den andre "Er du hel melk?"

Det har jeg allerede hatt lenge, synd hun er borte nå :(

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

To melkekartonger gikk over en vei, og så ble den ene nesten påkjørt. Da sa den ene til den andre "Er du hel melk?"

Og så var det appelsinen som datt ut i vannet, men den drukna ikke. Den bare skrelte seg selv så den hadde en båt.

Og druen som hadde en frue ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...