Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Segway er kjipt. Og kult.

Teknologien og sånt er kult. Men selve greia? Stå på to hjul og trille rundt om i byen? Skaff deg en sykkel, så får du til og med trent av deg alt det fettet du har.

Jeg har en sykkel som jeg bruker ofte når jeg skal til plasser

"FunFact": Eieren av selskapet som lager Segway døde da han kjørte Segwayen sin utfor et stup.

Virkelig? Hvorfor skulle han gjøre noe slikt?

Jeg sjekka om den vanlige modellen hadde noen øvre vekt. 117kg. Ouch!

Oi, akkurat det samme som jeg veier

Jeg kommer aldri til å kjøpe en sånn, det kan jeg love deg. Jeg er glad i å trene, segway er lagd for tjukkaser.

Det er så feil at jeg ikke har ord, segway er for folk som vil suse rundt i byen. Både tynne og feite vil like det. Eller liker allerede

Nei, en bil er et raskt og nyttig fremkomstmiddel. En Segway går i max 10km/t og er bare i veien for fotgjengere. Pluss at den veier 120kg er ikke akkurat noe man slenger inn på bussen.

Men det har fortsatt ikke noe med at bare feite bruker det

En ekstra pansret versjon så de kan overleve shootouts med gangstere på segways? Ser for meg en Segway chase..

Ser for meg en pacific blue serie hvor dem bruker segways istedenfor sykler. Haha det hadde blitt en artig serie :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

"FunFact": Eieren av selskapet som lager Segway døde da han kjørte Segwayen sin utfor et stup.

Hvorfor han skulle gjøre noe slikt som å dø i en ulykke? Det var neppe et bevisst valg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det er sagt, så er jeg ikke motstander av at forbudet oppheves. Kanskje går en del tjukkaser over fra å kjøre bil til å bruke segway, når de skal reise korte strekninger. Dessuten har norske myndigheter, spesielt den rødgrønne regjeringen, vært litt for glad i å forby alt mulig.

Da jeg var i USA som ungdom var jeg besøk hos en familie som kjørte bil UANSETT hvor de skulle. Selv en tur til naboen, 100 meter unna, ble kjørt. Selvfølgelig en diger bensinsluker.

Lenke til kommentar

Segway er kjipt. Og kult.

Teknologien og sånt er kult. Men selve greia? Stå på to hjul og trille rundt om i byen? Skaff deg en sykkel, så får du til og med trent av deg alt det fettet du har.

Jeg har en sykkel som jeg bruker ofte når jeg skal til plasser

Jeg sjekka om den vanlige modellen hadde noen øvre vekt. 117kg. Ouch!

Oi, akkurat det samme som jeg veier

Jeg kommer aldri til å kjøpe en sånn, det kan jeg love deg. Jeg er glad i å trene, segway er lagd for tjukkaser.

Det er så feil at jeg ikke har ord, segway er for folk som vil suse rundt i byen. Både tynne og feite vil like det. Eller liker allerede

Nei, en bil er et raskt og nyttig fremkomstmiddel. En Segway går i max 10km/t og er bare i veien for fotgjengere. Pluss at den veier 120kg er ikke akkurat noe man slenger inn på bussen.

Men det har fortsatt ikke noe med at bare feite bruker det

Hva er bedre med å bruke Segway enn å sykle? Bortsett fra at man slipper å røre på seg? Segway er latmannsversjonen av en sykkel.

(Jeg gidder ikke å viske ut alle irrelevante sitater, alt for klønete på mobil. Skyld på Winza som multisiterer herfra til helvete.)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er med at Segway av alle ting plutselig skulle bli lovlig er det rareste Erna har kommer med..det er jo en million andre ting som er forbudt som kunne blitt lovlig istedet for en amerikansk greie ingen har råd til.

Skjønner ikke hvordan hun kom på det engang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Annen funfact: Oppfinneren av Semtex (en type plastisk eksplosiv for de få av dere som ikke har hørt om det) begikk selvmord ved å lage en stor batch Semtex som han festa til kroppen og sprengte hele institusjonen der han var innlagt for depresjon i lufta.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor ble det av sparkesykkelen? Det var vel ikke så dum sak.

Hadde det vært sosialt akseptert hadde jeg brukt en. Ser stadig vekk voksne menn bruke sparkesykkel i Oslo, men jeg har ikke selvironi nok til å bruke en selv.

Mange ansatte på Haukeland Sykehus bruker slike i korridorene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501
Hva er bedre med å bruke Segway enn å sykle? Bortsett fra at man slipper å røre på seg? Segway er latmannsversjonen av en sykkel.

(Jeg gidder ikke å viske ut alle irrelevante sitater, alt for klønete på mobil. Skyld på Winza som multisiterer herfra til helvete.)

Det har vi vært igjennom før, man har lov til å svare på mange innlegg på engang visst man vil, reglene sier at man skal multiquote ikke skrive hver en kommentar for deg selv...

Hvorfor han skulle gjøre noe slikt som å dø i en ulykke? Det var neppe et bevisst valg.

Jeg trodde det var slik at han gjorde det med vilje

Forresten hvordan er dette en funfact egentlig at noen døde?

Sparkesykler er for barn

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Hadde det vært sosialt akseptert hadde jeg brukt en. Ser stadig vekk voksne menn bruke sparkesykkel i Oslo, men jeg har ikke selvironi nok til å bruke en selv.

Mange ansatte på Haukeland Sykehus bruker slike i korridorene.

Brukte de flere på jobben og, de bruker de i det hele tatt på større arb plasser. Men jeg forstår problemet at det ikke er populært i gata. Dumt det egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...