Bytex Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dagens ungdom..de kjenner igjen folk fra tv serier men ikke verdenshistoriske personer. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dagens ungdom..de kjenner igjen folk fra tv serier men ikke verdenshistoriske personer. Jeg er ikke ungdom, og det ser ut som jack dalton, alle som har noe som helst smak i tv serier vet hvem han er... Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jepp. Det er han eine broren i Lucky Luke, nemlig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Jeg er sikker på skuespilleren setter pris på at du sammenligner han med Stalin. Omtrent like mye som at Datasmurf setter pris på å bli sammenlignet med Øygard. Endret 17. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dagens ungdom..de kjenner igjen folk fra tv serier men ikke verdenshistoriske personer. Jeg er ikke ungdom, og det ser ut som jack dalton, alle som har noe som helst smak i tv serier vet hvem han er...Men en ting du er, det er ekstremt lite opplyst. Anbefaler deg å ikke spille så mye, og heller følge litt med i livet. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg synes egentlig ikke onkel kosebamse ligner så veldig mye på han fyren fra MacGyver. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Så hvis jeg poster dette bildet, vil du vel si det er Charlie Chaplin? Eller han skuespilleren fra Der Untergang... Endret 17. juni 2014 av Bytex 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ja, Winza, med din allmennkunnskap får du søsteren min til å se ut som en person som har peiling på generell allmennkunnskap, noe hun virkelig ikke har. 4 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Så hvis jeg poster dette bildet, vil du vel si det er Charlie Chaplin? Eller han skuespilleren fra Der Untergang... Bruce McGill (skuespilleren bak Jack Dalten) har ikke spilt i noen roller som tar for seg noen diktatorer. Det har Charles Chaplin og Bruno Ganz derimot, og da har dem også blitt seendes som rollefigurene. At det er en likhet mellom Bruce McGill og Josef Stalin er ren tilfeldighet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ja, Winza, med din allmennkunnskap får du søsteren min til å se ut som en person som har peiling på generell allmennkunnskap, noe hun virkelig ikke har. Så hun går ikke for en karriere som allmennlege? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ja, Winza, med din allmennkunnskap får du søsteren min til å se ut som en person som har peiling på generell allmennkunnskap, noe hun virkelig ikke har. Herregud så ekkel du er mot meg, ha deg vekk... Dere er helt gale hele gjengen, jeg sier at han ser ut som en karakter fra verdens beste serie og dere får kugalskap hele gjengen... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg er sikker på skuespilleren setter pris på at du sammenligner han med Stalin. Omtrent like mye som at Datasmurf setter pris på å bli sammenlignet med Øygard. Herregud så teit du er bytex... Men en ting du er, det er ekstremt lite opplyst. Anbefaler deg å ikke spille så mye, og heller følge litt med i livet. Jeg spiller aldri, du spiller sikkert mer enn meg så hva med at du følger med litt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Bestilte ny trådløs mus etter anbefaling på museforumet. Ikke kommet enda. http://m.klikk.no/helse/helseguiden/article835784.ece 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ja, Winza, med din allmennkunnskap får du søsteren min til å se ut som en person som har peiling på generell allmennkunnskap, noe hun virkelig ikke har. Så hun går ikke for en karriere som allmennlege? Nei, dermatolog sist jeg sjekket. Hun kan veldig mye om faget, men utover det … Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Nå skal jeg dra den teite ræva mi ut for å finne noe sjøldødt å spise. Jeg savner hunter/gathererer perioden. Endret 17. juni 2014 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det minner meg på at jeg må vaske ristene på grillen. :| Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Det minner meg på at jeg må vaske ristene på grillen. :| Sett på full varme og la det forkulle, enklere enn å vaske. Endret 17. juni 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Bah, det bruker jo like mye gass som om jeg skulle hatt grillen på i noen timer i strekk. Mer økonomisk å vaske selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg